U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.
Ik gok eerder een popup store.
[ Voor 12% gewijzigd door LtMarx op 24-10-2017 12:26 ]
Gewoon van die 'stores' waar je "Google" kan "zien" I guess? Dat zou wel coming to Amsterdam verklaren..
[ Voor 28% gewijzigd door Grvy op 24-10-2017 12:28 ]
Dit is een account.
Lijkt mij ookVorkie schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:01:
Google Home lijkt mij toch
En wat zou Google in zo'n store gaan verkopen? Pixel-telefoons? Dan lijkt de introductie van een Nederlandse Google Home mij logischer.Lt. Marx schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:24:
Ik gok eerder een popup store.
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 24-10-2017 12:30 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nederland = Amsterdam? Dan zou het filmpje "Coming soon to The Netherlands" zijn. Lijkt mij. Of mag ik geen home als ik in Utrecht woon?anandus schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:29:
[...]
Lijkt mij ookDe kasteeltjes lijken mij daar ook op wijzen ("home is my castle")
[...]
En wat zou Google in zo'n store gaan verkopen? Pixel-telefoons? Dan lijkt de introductie van een Nederlandse Google Home mij logischer.
Dit is een account.
Kan bijna niet aangezien de assistent nog steeds niet in het nl werkt en de hardware presentatie van Google kortgeleden ook niets heeft aangekondigd die kant op.anandus schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:29:
[...]
Lijkt mij ookDe kasteeltjes lijken mij daar ook op wijzen ("home is my castle")
[...]
En wat zou Google in zo'n store gaan verkopen? Pixel-telefoons? Dan lijkt de introductie van een Nederlandse Google Home mij logischer.
Nee, Nederland = Amsterdam lijkt mij in deze context.Grvy schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:31:
[...]
Nederland = Amsterdam? Dan zou het filmpje "Coming soon to The Netherlands" zijn. Lijkt mij. Of mag ik geen home als ik in Utrecht woon?
Lijkt me sterk dat ze Google Home alleen in Amsterdam zouden gaan verkopen

Assistant zou "begin 2018" in het Nederlands komen, als ik het me goed herinner, dus een aankondiging lijkt mij juist wel passen.Lt. Marx schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:31:
[...]
Kan bijna niet aangezien de assistent nog steeds niet in het nl werkt en de hardware presentatie van Google kortgeleden ook niets heeft aangekondigd die kant op.
[ Voor 45% gewijzigd door anandus op 24-10-2017 12:32 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Precies dat ja.Grvy schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:31:
[...]
Nederland = Amsterdam? Dan zou het filmpje "Coming soon to The Netherlands" zijn. Lijkt mij. Of mag ik geen home als ik in Utrecht woon?
1
| "keywords":["Google","Google Nederland","Google Amsterdam"] |
Daar worden we ook niet veel wijzer van.
My favorite programming language is solder.
Grvy schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:31:
[...]
Je kan de TV youtube niet aanzetten of het is Amsterdam zus, Amsterdam zo, Amsterdam voor, Amsterdam na en dan komt Amstelveen.
Ik heb nog geen niet-inwoner van Nederland ontmoet die niet denkt dat Nederland=Amsterdam...
Kan niet stoppen met ontploffen!
https://support.google.com/store/answer/2462844?hl=en
Ik zie alleen Google WiFi (mesh) als optie op dit moment, Google Home is nog niet aangekondigd voor 'The Netherlands'.
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 24-10-2017 13:44 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Nee, maar dit lijkt me ook nog niet een officiële aankondiging. Meer een soort teaser.Outerspace schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:43:
Voorlopige lijst met alle devices welke je waar kunt halen:
https://support.google.com/store/answer/2462844?hl=en
Ik zie alleen Google WiFi (mesh) als optie op dit moment, Google Home is nog niet aangekondigd voor 'The Netherlands'.
Het lijkt me stug als het om Google WiFi gaat, aangezien de video die dat aankondigt er al eerder op stond.
U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.
YouTube: Google Backstage: vanaf 15 november in Amsterdamanandus schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:31:
[...]
Nee, Nederland = Amsterdam lijkt mij in deze context.
Lijkt me sterk dat ze Google Home alleen in Amsterdam zouden gaan verkopen
[...]
Assistant zou "begin 2018" in het Nederlands komen, als ik het me goed herinner, dus een aankondiging lijkt mij juist wel passen.
Beetje lame eigenlijk voor een teaser.
Maar niks nieuwe producten dus.
Nee joh, Amsterdam is Nederland volgens een inwoner van Amsterdam en Google gaat hier in mee, iedereen buiten Amsterdam zijn boeren en woont in 'de provincie'Grvy schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:31:
[...]
Dat de rest van NL het tegenovergestelde denkt weet de gemiddelde Amsterdammer niet...
Ik ben een niet-inwoner van Nederland en Nederland != Amsterdam. AangenaamIva_Bigone schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:41:
[...]
[...]
![]()
Ik heb nog geen niet-inwoner van Nederland ontmoet die niet denkt dat Nederland=Amsterdam...
[ Voor 16% gewijzigd door naitsoezn op 09-11-2017 09:17 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is gesloten.