Beste Tweakers!
Voor beroep ben ik Licht technicus in een club.
Sinds heden probeer ik ook zo veel mogelijk met geluid te doen omdat het me ook erg fascineert.
Helaas heb ik nog niet veel verstand van deze apparatuur dus probeer ik er zo veel mogelijk over te weten te komen.
Dj's maken bij ons vaak gebruik van de A&H Xone 92.
Sinds kort hebben we alleen een klein probleem met de Led indicator van het filter module.
Deze werkt op het begin van de avond prima maar na mate de tijd verstrekt gaat hij het steeds vaker niet doen.
Het filter zelf werkt tevens nog wel prima.
Voor de Dj's is het soms erg vervelend omdat ze niet elke keer kunnen onthouden of hij nou nog aan staat of niet...
Is er toevallig iemand bekend met dit probleem?
Zo ja, hoe zou ik dit zelf kunnen oplossen?
Ik hoop dat iemand me hier bij kan helpen!
Groetjes,
Cartaa
Voor beroep ben ik Licht technicus in een club.
Sinds heden probeer ik ook zo veel mogelijk met geluid te doen omdat het me ook erg fascineert.
Helaas heb ik nog niet veel verstand van deze apparatuur dus probeer ik er zo veel mogelijk over te weten te komen.
Dj's maken bij ons vaak gebruik van de A&H Xone 92.
Sinds kort hebben we alleen een klein probleem met de Led indicator van het filter module.
Deze werkt op het begin van de avond prima maar na mate de tijd verstrekt gaat hij het steeds vaker niet doen.
Het filter zelf werkt tevens nog wel prima.
Voor de Dj's is het soms erg vervelend omdat ze niet elke keer kunnen onthouden of hij nou nog aan staat of niet...
Is er toevallig iemand bekend met dit probleem?
Zo ja, hoe zou ik dit zelf kunnen oplossen?
Ik hoop dat iemand me hier bij kan helpen!
Groetjes,
Cartaa