Toon posts:

Probleem Led Indicator Filter Module Allen & Heath Xone 92

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers!

Voor beroep ben ik Licht technicus in een club.
Sinds heden probeer ik ook zo veel mogelijk met geluid te doen omdat het me ook erg fascineert.
Helaas heb ik nog niet veel verstand van deze apparatuur dus probeer ik er zo veel mogelijk over te weten te komen.

Dj's maken bij ons vaak gebruik van de A&H Xone 92.
Sinds kort hebben we alleen een klein probleem met de Led indicator van het filter module.
Deze werkt op het begin van de avond prima maar na mate de tijd verstrekt gaat hij het steeds vaker niet doen.

Het filter zelf werkt tevens nog wel prima.
Voor de Dj's is het soms erg vervelend omdat ze niet elke keer kunnen onthouden of hij nou nog aan staat of niet...

Is er toevallig iemand bekend met dit probleem?
Zo ja, hoe zou ik dit zelf kunnen oplossen?

Ik hoop dat iemand me hier bij kan helpen! :)

Groetjes,

Cartaa

Beste antwoord (via Verwijderd op 25-10-2017 10:18)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Openschroeven, schoonmaken, keertje goed doorsolderen? Klinkt als een soldeerverbinding die (te) warm wordt en daardoor loslaat of slecht contact geeft.Wel slecht dat dat gebeurt trouwens, zou niet moeten. Zou ff de zaak bellen waar ie gekocht is. Welicht bekend probleem, wellicht garantie of anders coulance. Zij snappen ook wel dat zoiets niet zomaar mag lijkt me :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Openschroeven, schoonmaken, keertje goed doorsolderen? Klinkt als een soldeerverbinding die (te) warm wordt en daardoor loslaat of slecht contact geeft.Wel slecht dat dat gebeurt trouwens, zou niet moeten. Zou ff de zaak bellen waar ie gekocht is. Welicht bekend probleem, wellicht garantie of anders coulance. Zij snappen ook wel dat zoiets niet zomaar mag lijkt me :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@The Eagle
Gister contact gehad met Engine.
Ze vertelde me dat het inderdaad een soldering kon zijn.
Het kon ook een voedingsprobleem of een kapot ledje zijn.

Een voedingsprobleem leek mij het meest onrelevant want dan zou je dat aan alle ledjes en knoppen moeten merken op het apparaat. (Denk ik)

De manager heeft hem voor reparatie weg gebracht terwijl ik denk dat als we een nieuwe module hadden gekocht en die er in hadden gezet dat het probleem verholpen moest zijn.

Denk je ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Al sla je me dood. Heel eerlijk, ik ken het apparaat niet eens en heb het ook niet opgezocht :+
Maar ik weet wel hoe business to business werkt en heb een dergelijk effect wel eens bij andere apparaten gezien. Dus 1 en 1 is dan snel 2 :)

Soms moet je niet te moeilijk doen door iets zelf op te willen lossen. door in een probleem te duiken. Kost meer dan dat het oplevert. Arbeidkosten zijn de grootste kostenpost in een bedrijf, vergeet dat niet ;)