Ik zoek een?
een beamer, die gebruikt zal worden om sport te tonen en die klein genoeg kan om het huidige scherm (3m breed) niet te moeten vervangent.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 700 en de 1000 euro.
Vereisten
Er zijn niet zoveel vereisten maar diegene die er zijn, kunnen wel tellen:
* Moet snel bewegende beeld (voetbal, basket, ...) vloeiend weergeven
*Toch redelijk wat lumen. Er zijn wel wat gordijnen achter het scherm maar de ruimte wordt niet volledig verduisterd. Dacht zelf dat 3000 wel voldoende zou moeten zijn
*2 HDMI ingangen. Anders niet echt ingangen nodig
*De beamer komt op net geen 6 meter en moet klein genoeg kunnen voor een scherm van 3 meter breed (3,5 meter diameter als ik zo uit het hoofd reken)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik weet niet waarom precies maar mijn voorkeur gaat uit naar Optoma en Infocus. Daar is niet echt een reden voor, meer een gevoel.
Ik heb beetje gezocht aan de hand van Pricewatch en de calculators op de sites van Optoma en Infocus. Daaruit bleek dat alle beamers te groot projecteerden. Ik weet niet of het de moeite is (prijsgewijs) om te kijken voor een andere lens of zo.
Voor het moment kom ik altijd uit op : pricewatch: Optoma W402
een beamer, die gebruikt zal worden om sport te tonen en die klein genoeg kan om het huidige scherm (3m breed) niet te moeten vervangent.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 700 en de 1000 euro.
Vereisten
Er zijn niet zoveel vereisten maar diegene die er zijn, kunnen wel tellen:
* Moet snel bewegende beeld (voetbal, basket, ...) vloeiend weergeven
*Toch redelijk wat lumen. Er zijn wel wat gordijnen achter het scherm maar de ruimte wordt niet volledig verduisterd. Dacht zelf dat 3000 wel voldoende zou moeten zijn
*2 HDMI ingangen. Anders niet echt ingangen nodig
*De beamer komt op net geen 6 meter en moet klein genoeg kunnen voor een scherm van 3 meter breed (3,5 meter diameter als ik zo uit het hoofd reken)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik weet niet waarom precies maar mijn voorkeur gaat uit naar Optoma en Infocus. Daar is niet echt een reden voor, meer een gevoel.
Ik heb beetje gezocht aan de hand van Pricewatch en de calculators op de sites van Optoma en Infocus. Daaruit bleek dat alle beamers te groot projecteerden. Ik weet niet of het de moeite is (prijsgewijs) om te kijken voor een andere lens of zo.
Voor het moment kom ik altijd uit op : pricewatch: Optoma W402
[ Voor 5% gewijzigd door Kenhas op 24-10-2017 10:59 ]
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215