Graag jullie feedback op onderstaande build, welke ik na veel lezen heb samengesteld en later deze week wil bestellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen: PUBG, Battlefield 1, No man sky, etc. Moet komende jaren nieuwe spellen goed aankunnen op 1080p. Ben bereid settings lager te zetten in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500 EUR (incl verzending)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik al. o.a. 1080p monitor (dit is voor mij voldoende). Dell ultrasharp U2415
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Ben voor Coffeelake gegaan, want lijkt me toch iets beter dan Ryzen en past binnen budget.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Normale pc kast. Zo stil mogelijk. Energieverbruik is minder belangrijk.
Ga je overklokken?
In de toekomst wellicht. Geen must
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat denken jullie van onderstaande build, qua bang for the buck. Alles compatible met elkaar? Verbeteringen/voorstellen zijn welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen: PUBG, Battlefield 1, No man sky, etc. Moet komende jaren nieuwe spellen goed aankunnen op 1080p. Ben bereid settings lager te zetten in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500 EUR (incl verzending)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik al. o.a. 1080p monitor (dit is voor mij voldoende). Dell ultrasharp U2415
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Ben voor Coffeelake gegaan, want lijkt me toch iets beter dan Ryzen en past binnen budget.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Normale pc kast. Zo stil mogelijk. Energieverbruik is minder belangrijk.
Ga je overklokken?
In de toekomst wellicht. Geen must
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat denken jullie van onderstaande build, qua bang for the buck. Alles compatible met elkaar? Verbeteringen/voorstellen zijn welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 186,50 | € 186,50 |
| 1 | ASRock Z370 Extreme4 | € 161,- | € 161,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 474,90 | € 474,90 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 155,95 | € 155,95 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 155,- | € 155,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.335,15 | |