Buitenland > Nederlands nummer > Voip > Voipbuster?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterrikkie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-01 08:52
Mijn vraag
Ik ben op wereldreis en zou graag bereikbaar willen zijn voor mijn marktplaats advertenties en af en toe een leverancier willen bellen zonder met een raar nummer te bellen en veel kosten te betalen.

Heb even google geraadpleegd voor een eenvoudige oplossing voor een app die werkt op mijn mobiel en op mijn laptop waarop ik kan bellen > gebeld worden met een nederlands nummer > Automatisch een afgesproken bericht/voicemail wanneer ik op een knop druk 'afwezig' oid.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Voipbuster

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Voipbuster aangeschaft en geinstalleerd, prepaid tegoed gekocht en ik kan naar nederland bellen. Echt enorm duur kom ik achter .30 cent per minuut. Bizar dat dit nog kan. Als ik verder google kom ik erachter dat ik beter 'hoitvoip' kan gebruiken. Alles wat ik mbt voipbuster of hotvoip google kom ik op oude irrelevante pagina's. De voipbuster pagina is ook uit 2002. Waar ik een nederlands nummer moet aanvragen is me ook niet duidelijk, ik kom alleen op vage pagina's terrecht.

Is er geen moderne service die mij een nederlands nummer geeft met een app op mijn mobiel en laptop en 'normaal' bel tarief? Ik hoef niet het goedkoopste en ben bereid maandelijks te betalen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpecialJ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 21:21
Hoi, ben zelf erg tevreden over Voys.nl, ook naar buitenland hanteren ze goedekope tarieven, en werkt goed via een APP of applicatie op mijn PC/Macbook/Telefoon

En nummer aanvragen gaat ook erg makkelijk erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Titelfix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterrikkie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-01 08:52
Heb even naar Voys gekeken. Blijkbaar is wat ik wil nagenoeg mogelijk met iedere voipprovider. Ben een leek op dit gebied. Via Voipplanet.nl lijkt het de goedkoopste oplossing voor me. Iemand ervaring met hun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 16:46
Waarom kijk je niet bij CheapConnect? Als je een Nederlands 06-nummer hebt, kun je die gebruiken als uitgaande nummer, anders kun je voor €8,95 per jaar een vaste Nederlandse nummer kopen.

Je kunt elke willekeurige SIP client hier voor gebruiken. Bij Cheapconnect kun je ook een voicemail instellen als je niet bereikbaar bent (of doorschakelen naar een ander toestel).

[ Voor 8% gewijzigd door Pilovali op 25-10-2017 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

http://www.freevoipdeal.com/calling_rates/#/#letter-N
Destination EUR/min Inc. VAT
Netherlands (Landline) FREE* FREE* FREE*
Netherlands (Landline) (non-eu-callerid) FREE* FREE* FREE*
Netherlands (Mobile) € 0.018 € 0.022
Dat zijn redelijke prijzen.
Gebruik deze al jaren.

Had eerst Voipbuster die werd erg veel duurder vooral naar mobiel inderdaad...
Destination EUR/min Inc. VAT
Netherlands (Landline) FREE* FREE*
Netherlands (Landline) (non-eu-callerid) FREE* FREE*
Netherlands (Mobile) € 0.250 € 0.303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Voys lijkt alleen zakelijke accounts aan te bieden.

Mobilevoip heeft veel merken waaronder de genoemde freevoipdeal en hotvoip. Van de merken is voipchiefcosmovoip is het allergoedkoopst. Je kunt alleen geen inkomende gesprekken ontvangen.
Masterrikkie schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:23:
Voipbuster aangeschaft en geinstalleerd, prepaid tegoed gekocht en ik kan naar nederland bellen. Echt enorm duur kom ik achter .30 cent per minuut.
Volgens mij bedoel je 30 cent.

[ Voor 3% gewijzigd door GlowMouse op 25-10-2017 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Hier kun je eea vergelijken:
http://www.voip-compariso...0&sms=1&country%5B%5D=148

Cosmovoip is de goedkoopst voor NL mobiel.

Vopichief zit op 4... netjes, de mijne is ietsje duurder maar nog steeds goedkoop.
Voor vergelijkbare keuzes... andere landen kunnen wellicht totaal anders zijn..

Eigenlijk telt alleen: Kijk naar je eigen bel gedrag..
Pagina: 1