iPhone 7 notificatie centre bug

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een probleem met mijn iphone 7. Wanneer ik mijn notificatie centre naar beneden wil swipen, bugt het en zie ik alleen mijn achtergrond.
Hier een video om het probleem te veruidelijken. Ook verschijnen notificaties niet op mijn vergrendelscherm en heb ik ook geen klok op mijn vergrendelscherm. Momenteel draait mijn telefoon op iOS 11.1, had dit probleem ook al bij de vorige iOS, maar de update heeft dit probleem niet verholpen. Soms doe ik een hard reset en dan werkt alles weer na behoren maar na verloop van tijd ca. 10 minuten, komt de bug weer terug.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen

Met vriendelijke groeten.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien iOS 11.1 nog in beta zit, heb je hetzelfde probleem met iOS 11.0.3? Heb je bug bij Apple gemeld? Krijg je de bug ook met een schone installatie (dus zonder het terugzetten van een backup)?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 00:30:
Aangezien iOS 11.1 nog in beta zit, heb je hetzelfde probleem met iOS 11.0.3? Heb je bug bij Apple gemeld? Krijg je de bug ook met een schone installatie (dus zonder het terugzetten van een backup)?
Had dit probleem al op iOS 10.3, heb verder geen actie ondernomen, omdat ik wist dat iOS 11 om de hoek stond en dacht dat de update het probleem wel zou verhelpen. Heb nog geen schone installatie gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 22:38
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 00:48:
[...]

Had dit probleem al op iOS 10.3, heb verder geen actie ondernomen, omdat ik wist dat iOS 11 om de hoek stond en dacht dat de update het probleem wel zou verhelpen. Heb nog geen schone installatie gedaan.
je raadt het advies al: doe een schone installatie. Soms heb je de gekste bugs vanwege reservekopieën die je terugzet, zo kon ik een jaar lang mijn vriendin geen smsjes sturen, maar wel ontvangen. Op verschillende toestellen waar ik die reservekopie opzette, alles geprobeerd (providerinstellingen updaten, contactgegevens controleren, blokkades opheffen, enz.) maar pas na een schone reset werkte het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nino_070 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 01:40:
[...]
je raadt het advies al: doe een schone installatie. Soms heb je de gekste bugs vanwege reservekopieën die je terugzet, zo kon ik een jaar lang mijn vriendin geen smsjes sturen, maar wel ontvangen. Op verschillende toestellen waar ik die reservekopie opzette, alles geprobeerd (providerinstellingen updaten, contactgegevens controleren, blokkades opheffen, enz.) maar pas na een schone reset werkte het weer.
Ik ga het proberen, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic even tot leven roepen...

Dit issue heb ik ook al maanden, op zowel een iPhone SE als iPhone 8 (dus niet telefoon gebonden).
Na reboot doen ze het vaak weer een paar dagen (de notificatie drop down menu zeg maar) en uiteindelijk verdwijnen ze weer.

Beide telefoons bevatten te laatste IOS: 11.2.1

De iPhone 8 is nieuw (wel gekoppeld aan apple id natuurlijk), iPhone SE is ouder.
Ik heb de SE meerdere malen een factory reset gegeven waarna het weer werkt, maar zoals je kan raden ook maar tijdelijk...

Wie heeft nog ideeen?

Edit: Apple gesproken - telefoon resetten (doe ik wekelijks), factory reset (2x gedaan op de SE, maar werkt dan een kleine week) - restoren met iTunes (iTunes zuigt en vertik het eigenlijk zo te doen).
De "genius" zegt: ja even nogmaals resetten zodat ie als nieuw is dus dat ga ik nog maar eens doen - geef het een week voordat het weer terug is

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Popt het probleem niet toevallig op na het installeren van een specifieke app, het aanpassen van een specifieke setting of iets in die geest? Ik heb deze, los van dit topic, nog nooit gehoord of gezien namelijk, en jij hebt het bij 2 toestellen.

Edit:
Ik kon het niet laten om even te zoeken, zie de onderste reactie hier:
https://discussions.apple.com/thread/8144968

[ Voor 20% gewijzigd door Rupie op 06-01-2018 20:40 ]

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1