Mijn vraag:
Ik ondervind lag bij gamestream op de Nvidea Shield 2017 bij fifa 18. Ik ben opzoek naar tips om de lag te verhelpen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Gigabit kabelnetwerk Fritzbox 7490
I7 k7600 4.2 ghz
16 gb ram
Gtx 980 TI gaming G1
Ssd
Full hd beeldscherm
LG 4K TV MODEL 2017 810
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Als ik de pc rechststreeks aansluit op de tv heb ik perfect beeld. Maar de pc moet weer naar boven en de shield zou de perfecte oplossing zijn. Alles is aangesloten op een gigabit netwerk. Tijdens het spelen ervaar ik met enige regelmaat een lag. Mijn beeldscherm resolutie forceren naar 4k resolutie heeft wel geholpen maar het is er nog wel.
Vastzetten op max. 60 fps hielp ook een beetje.
Mijn gevoel zegt ook dat het in een instelling moet zitten. Wie kan mij helpen.....
Ik ondervind lag bij gamestream op de Nvidea Shield 2017 bij fifa 18. Ik ben opzoek naar tips om de lag te verhelpen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Gigabit kabelnetwerk Fritzbox 7490
I7 k7600 4.2 ghz
16 gb ram
Gtx 980 TI gaming G1
Ssd
Full hd beeldscherm
LG 4K TV MODEL 2017 810
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Als ik de pc rechststreeks aansluit op de tv heb ik perfect beeld. Maar de pc moet weer naar boven en de shield zou de perfecte oplossing zijn. Alles is aangesloten op een gigabit netwerk. Tijdens het spelen ervaar ik met enige regelmaat een lag. Mijn beeldscherm resolutie forceren naar 4k resolutie heeft wel geholpen maar het is er nog wel.
Vastzetten op max. 60 fps hielp ook een beetje.
Mijn gevoel zegt ook dat het in een instelling moet zitten. Wie kan mij helpen.....
[ Voor 3% gewijzigd door VinBency op 23-10-2017 22:52 ]