[PC] Post Scriptum

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Nickrsd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:48:
Ben erg benieuwd naar deze game, ziet er erg goed uit (video's/twitch)
Ben benieuwd hoe de verhouding is met Hell Let Loose, al lees ik dat je die 2 niet met elkaar mag/kan vergelijken..

En natuurlijk ben ik benieuwd wat BF5 gaat doen.
Dan een keuze maken, of 2..
Zelf ga ik meer richting HLL. Op een of andere manier ademt die meer sfeer in de map die ik gespeeld heb.
Maar zal ze beide gaan spelen uiteindelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Changelog voor deze playtest, wat er zoal gewijzigd is qua spelen, bugfixes en 5 toevoegingen.

title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:17
Nou dat is dus totaal mislukt.. op vrijdag de game aangeschaft. Te vroeg klaar met downloaden om te kunnen spelen. Rest van de avond gesport dus nooit meer gespeeld. Sochtends na zien van een jackfrags filmpje Rising storm 2 vietnam gekocht. Alleen nog maar dat gespeeld . :')

Dus nu weet ik alsnog niet hoe het spel is hahaha. Maar ben wel helemaal hooked aan rising storm. Dus als het daar op lijkt ? Eerste wat meer realistische game voor mij na spellen als battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Dit weekend test weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Wat is het verschil tussen dit spel en Hell Let Loose?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plugin
  • Niet online
Paar potjes gespeeld en wow, echt een WOII beleving! Een gevecht is ook echt spannend.
Met BFV beta verveelde ik mij gelijk (&niet echt een gevoel ik zit een wwII gevecht).

Zojuist ook mijn 1e panzer kill van dicthbij met een AT en daarna een paar duitsers gekilled, gaat je hartslag gelijk omhoog. Mooi teamwerk ook en voice communicatie wordt erg veel gebruikt.

[ Voor 8% gewijzigd door Plugin op 07-07-2018 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Heb net deze game aangeschaft n.a.v. gameplay video's. Wat een game! En hij blijft zo off-radar eigenlijk, want maar weinig mensen kennen deze game. Of lijkt dat maar zo?

Net deze video gezien trouwens;

GEWELDIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Zijn er Nederlanders die samen willen spelen ?

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 11:31
StealthyPeanut schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:38:
Heb net deze game aangeschaft n.a.v. gameplay video's. Wat een game! En hij blijft zo off-radar eigenlijk, want maar weinig mensen kennen deze game. Of lijkt dat maar zo?

Net deze video gezien trouwens;

GEWELDIG
[video]
Hmm ik vind de trailer dus helemaal niet zo geweldig eigenlijk.. Maps ogen heel desolated, weinig CQC en heel veel ' tactical defence' waar ik persoonlijk altijd toch best een hekel aan heb gehad (en ook de reden is waarom ik S&D game mode vaak links liet liggen).

Game pace oogt ook erg traag en clunky; een snelle duck jump door een raam heen (1m32) lijkt niet te kunnen (of het is onkunde van de speler), extra moeten inzoomen bij iron sight zoom??, onhandig lompe compass (geen mini radar?) en een cantene om te moeten 'replenishen' wat naar mijn idee het speltempo echt afremt... Dus lijkt mij niet echt een spel voor de fast paced gamers.

Doet beetje aan als RS: Vietnam (zie ander forum topic). Wat daarin ook erg tegenviel was het gemiddelde niveau van de spelers als je een keer face to face met ze kwam te staan.. dancing en hip firing beheersten ze niet en hun reactie vermogen is ook rusted as hell. Ik denk dat het hier niet veel anders is; veel slow paced spelers die met gemak een half uur lang een kamertje willen verdedigen en alles veel te serieus nemen.

Ga hem evengoed proberen als hij voor een klein prijsje op te pakken is hoor (simpelweg omdat ik graag WW2 themed shooters speel) en mocht het allemaal meevallen ook wel bereid om in een groep te spelen. Tenminste, als men daar zit te wachten op early COD type of rush players :)

[ Voor 5% gewijzigd door yinnemans op 26-07-2018 14:01 ]

Ik ben een pessimist; een realist in de ogen van een optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Volgensmij heb je het idee van het spel niet begrepen. Het is niet de bedoeling dat het fast paced is.

Het lijkt me logisch gezien de grootte van het dev team dat de maps wat desolated zijn.

Moet zeggen dat ik het, na een rondje spelen, wel potentie vind hebben.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
yinnemans schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:58:
[...]

Hmm ik vind de trailer dus helemaal niet zo geweldig eigenlijk.. Maps ogen heel desolated, weinig CQC en heel veel ' tactical defence' waar ik persoonlijk altijd toch best een hekel aan heb gehad (en ook de reden is waarom ik S&D game mode vaak links liet liggen).

Game pace oogt ook erg traag en clunky; een snelle duck jump door een raam heen (1m32) lijkt niet te kunnen (of het is onkunde van de speler), extra moeten inzoomen bij iron sight zoom??, onhandig lompe compass (geen mini radar?) en een cantene om te moeten 'replenishen' wat naar mijn idee het speltempo echt afremt... Dus lijkt mij niet echt een spel voor de fast paced gamers.

Doet beetje aan als RS: Vietnam (zie ander forum topic). Wat daarin ook erg tegenviel was het gemiddelde niveau van de spelers als je een keer face to face met ze kwam te staan.. dancing en hip firing beheersten ze niet en hun reactie vermogen is ook rusted as hell. Ik denk dat het hier niet veel anders is; veel slow paced spelers die met gemak een half uur lang een kamertje willen verdedigen en alles veel te serieus nemen.

Ga hem evengoed proberen als hij voor een klein prijsje op te pakken is hoor (simpelweg omdat ik graag WW2 themed shooters speel) en mocht het allemaal meevallen ook wel bereid om in een groep te spelen. Tenminste, als men daar zit te wachten op early COD type of rush players :)
Het is geen trailer, maar gewoon een gameplay video. Met wat voor verwachting ga jij deze game in? Weet je wel dat dit veel meer in de buurt komt van een realistische WW2 sim en geen BF5 concurrent wordt?

Heel de WW2 was een "tactical defense" scenario. Dus dat doet de game juist heel erg goed.
Die map is imho juist een verademing t.o.v. een minimap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Verwacht geen COD of BF gameplay. Denk eerder aan een ARMA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
StealthyPeanut schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:09:
[...]

Het is geen trailer, maar gewoon een gameplay video. Met wat voor verwachting ga jij deze game in? Weet je wel dat dit veel meer in de buurt komt van een realistische WW2 sim en geen BF5 concurrent wordt?

Heel de WW2 was een "tactical defense" scenario. Dus dat doet de game juist heel erg goed.
Die map is imho juist een verademing t.o.v. een minimap.
Nee prima. Ik klonk misschien iets te harsh maar zag gewoon niet wat er zo "GEWELDIG" aan de game play video was..

Er gebeurde namelijk vrij weinig behalve continue van 1 kamertje naar het andere kamertje rennen en tig keer uit een raampje kijken en zien hoe een speler met heel slechte aim veel moeite had om 3 a 4 tegenstanders in een tijdsbestek van 20 minuten (desolated dus) uit te schakelen van 20 meter afstand :|

Dus als dit representatief is voor algehele gameplay dan ben ik niet heel verbaast dat de game off-rader is/blijft (hoewel ik verwacht dat deze game op den duur echt wel op een aardige schare fans kan rekenen; timing is wellicht ongelukkig zo met Hell let Loose, Traction Wars naast andere WW2 en/of ARMA achtige games).

Ik denk dat ik persoonlijk vrij snel verveeld en geïrriteerd zal raken omdat ik simpelweg geen geduld heb om kruipend een objective te benaderen en vervolgens 20 minuten op 1 plek te moeten zitten wachten op die paar tegenstanders die je in vizier krijgt en er ECHT actie is. Ga hem allicht proberen wanneer de game in de sale komt.

[ Voor 14% gewijzigd door yinnemans op 02-08-2018 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
yinnemans schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:33:
[...]

Nee prima. Ik klonk misschien iets te harsh maar zag gewoon niet wat er zo "GEWELDIG" aan de game play video was..

Er gebeurde namelijk vrij weinig behalve continue van 1 kamertje naar het andere kamertje rennen en tig keer uit een raampje kijken en zien hoe een speler met heel slechte aim veel moeite had om 3 a 4 tegenstanders in een tijdsbestek van 20 minuten (desolated dus) uit te schakelen van 20 meter afstand :|

Dus als dit representatief is voor algehele gameplay dan ben ik niet heel verbaast dat de game off-rader is/blijft (hoewel ik verwacht dat deze game op den duur echt wel op een aardige schare fans kan rekenen; timing is wellicht ongelukkig zo met Hell let Loose, Traction Wars naast andere WW2 en/of ARMA achtige games).

Ik denk dat ik persoonlijk vrij snel verveeld en geïrriteerd zal raken omdat ik simpelweg geen geduld heb om kruipend een objective te benaderen en vervolgens 20 minuten op 1 plek te moeten zitten wachten op die paar tegenstanders die je in vizier krijgt en er ECHT actie is. Ga hem allicht proberen wanneer de game in de sale komt.
Ik zie dat ik de verkeerde links had gepost.... :F ik bedoelde deze video;

Ben het wel met je eens, dat het qua gameplay totaal anders is dan alles wat er op de markt is of komt. Inclusief HLL. Als je ook de verhalen leest en docu's bekijkt over WW2, dan zie je ook dat het vaak wachten, bewegen, sluipen, tactiek bedenken was en het in heeeel veel gevallen niet eens tot schieten kwam. En als je schoot, wist je niet of je een kill had of niet. Je schoot gewoon richting de vijand en dan moest je er maar vanuit gaan dat je iets raakte. Dus qua SIM komt het echt wel dicht in de buurt om die sfeer te benaderen. De gameplay moet je ook liggen en ik weet van mezelf, dat zoiets vernieuwends weer een totaal andere gameplay met zich meebrengt. Iets wat we op shootergebied echt wel nodig hebben :).

Zo ook HLL hoor; daar kijk ik ook echt naar uit. Maar bij HLL heb ik erg het gevoel: ik moet maar zien wanneer het echt beschikbaar komt..... ik ga niet tot december wachten tot die game een beetje speelbaar is. Hij moet nog door de Beta heen en dan maar zien hoe het verder....

En dan nog: HLL is in veel opzichte een andere game dan PS. PS gaat de kant van een SIM op en HLL de kant van een realistische shooter. Beide worden het topspellen en wat mij betreft samen met een BF5 wat eraan komt is er echt voor ieder wat wils dit jaar. Super toch?

[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 02-08-2018 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gisteren weer een paar potjes gedaan. Heerlijke game! Jammer dat hij niet echt lekker draait op mijn systeem: I5 8400K, RX580 en 16GB. Ik zie in de usage vooral dat de GPU de bottleneck is. Is er iets bekend of de game nog veel meer geoptimaliseerd gaat worden? Nu speel ik op low en heb ik 70fps, maar het liefst schroef ik hier en daar wat naar boven natuurlijk.

Voor mij echt nieuw en toch wel gaaf, dat je niet weet of je iemand raakt of niet. Je ziet niet als je een kill hebt, net als in het echt. Nieuwe manier van spelen en echt in teamverband. Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Verwacht nog wel optimalisatie rondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Dat zou fijn zijn! :).

Spelen veel mensen hier deze game? Ik zal per omgaande eens inloggen op de DC!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb hem kort gespeeld maar en spreekt me wel aan. Wacht alleen even tot ie uit beta is voordat ik het vaker ga spelen en alle controls goed ga instellen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Post Scriptum - Launch Trailer [2018]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Net aangeschaft, alle training servers zitten vol incl wachtrijen van >10 man.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Gister het spel gelijk aangeschaft, training niet gedaan alle servers waren daarvan vol. Gelijk in de NL server gegaan en daar word je goed geholpen, erg leuk spel! En ja je moet er van houden dat je af en toe bie eens tot schieten komt. Realisme is wel best wel goed, er mag nog wel aardig wat optimalisatie plaats vinden masr dat gebeurd ook wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Het is wel een spel wat bij me past maar ik moet wel nog ff doorhebben hoe het eea werkt. NL server is helaas niet leeg. Ik neem aan dat je de WFT server bedoeld?

Iemand binnenkort potje spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
http://postscriptumgame.com/open-letter-periscope-games/

OPEN LETTER FROM PERISCOPE GAMES
We want to write this open letter to our followers, fans and the most recent customers of Post Scriptum to update on the current situation of the project and address concerns about the game’s launch.

We apologize beforehand for the honest mistake (and we can’t sincerely stress this enough) that the outdated information on our Steam page has caused some customers to feel mislead. Despite being such a small team, we had imposed upon ourselves a rigorous schedule up until release which, inevitably lead to some unfortunate errors. Some minor, but also others quite serious like the current case.

In response to this we aim to rectify the situation as soon as possible and update information accordingly across all of our social media. We have also discussed internally about taking big strides to improving communication with our player base. We have realized through your feedback that the consistency and regularity of our communication isn’t good enough.

We understand that those who have already purchased the game may feel cheated by this situation. As our apology to every single one of you, we will be asking Valve to open up refunds for the game to any customer regardless of hours played for the next week. (Until Friday 17th)

We are also aware of the complaints regarding what the full release version would be and that was mainly caused by the outdated information of our Steam page. We understand, once again, that you may feel mislead by this. A major part had to do once again with – which seems obvious now – poor management of our social media and propagation of information. While we have always been clear in every statement we have made in our official Discord and Facebook, we relied on the Roadmap announcement that was released to the player base prior to the Beta release. We took that as general knowledge that customers would absorb, however this was not the case and it should have been on our Steam page. It clearly states in the announcement what would be the order of things to come and therefore relay the appropriate information that the game won’t have all of the listed content at the set release date. In retrospect, we also didn’t communicate properly as we did initially believe that the main bulk of the content would be released in the full version and then the US faction (and all that comes with it along with Sandbox game mode) sometime after. Our view of the full release version is what effectively was launched yesterday. There is a disconnection of information between what we know and what we transpired to outside of the team, but once again, we didn’t present that well enough and only we are to blame.

The rest of the negative feedback that we have read is about overall performance and section cohesion. While we can’t offer a miracle instantaneous solution for the first, we will continue to make progress in that regard and it’s a matter that will require patience.
As far as the latter goes…it requires a new chapter of disclosure to better clarify not only what changes may happen to the spawning system but as well as of other features to come.

Moving Forward

This is not in order of delivery
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/31533869/274c602ed5954643aec13588071a7b788eafe2b4.jpg
For all the tough parts above, we’re still planning to move full steam ahead with continuing development of the game and we’d like to encourage everyone to stick along with us for the ride. We believe there is a lot of good stuff to come and we’ll elaborate on that herein with a roadmap we’re updating and releasing.

First of all, we’d like to step up our game when it comes to communication, in addition to the discord, twitter and livestream engagement we already have, we’re going to start making sure we take things to the next level with regularly scheduled live roundtables.

To address the issue of section cohesion and as a whole make teamwork more accessible, we are currently developing a new feature currently dubbed the “Regroup Call”. The basic idea is that there will be a new soldier class carrying a radio, and when the Section Leader is within a close range of this radio, he can issue a regroup call. This then turns the SL into a spawn point for the next 60 seconds that members of his Section can spawn on. In addition to this, Commanders will only be able to call in airstrikes when standing near a radio operator. There are certain things that will need to be fleshed out, like for example the spawn being disabled if the SL runs into an objective radius, but we plan to work out the kinks with testing.

Beyond that gameplay change, we’ll be making sure we’re continually making improvements to the replayability of the game. In the very short term we can expect new layers for Doorwerth, in addition to the new 8*8km city map Arnhem, which we will begin releasing in incremental 8x2km pieces shortly.

Beyond that we’ll have the American Airborne faction releasing in the coming months, along with 3 new maps, Grave, Veghel and Velmolen. The Environments team has also been putting a lot of work into improving the visuals of our maps, including ground shaders, foliage and lighting.

A new game mode “Armored” will focus heavily on tank combat. There will also be some other game modes coming that are currently being pitched internally. Our plan is for our community to always have a different gameplay experience every time they play.

Lastly, we will provide to the community with the SDK allowing you to map and mod Post Scriptum. The SDK will come in the future once the game is in a more stable state and the above issues are fixed.

Overall we apologize to all of our paying customers that many of the things above were not made clear in the past, but we hope we can rebuild confidence moving forward by continuing to pour our hearts into the development of the game, and by consistently improving the experience we are building.

Sincerely,

Romain “BreizhoO” Ferchat,
Studio Director for Periscope Games.

And the entire Periscope Games team.

PS: Enjoy a few screenshots from our upcoming Arnhem map
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/31533869/da8fec31717ed72877362b3aae11e36ee27fb476.jpg

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/31533869/2f83445ed5c3badd3f20edd4fc92afee29aaa583.jpg

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/31533869/8e7c73e75e944fc326a746553b648f09b3715633.jpg

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/31533869/93651eaf6894b36ce8ad8e9a91fcdb8424905223.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
spel loopt als een tierelier en af en toe beetje frustratie dat je gekilled word door door iets wat je niet ziet :)

Ander probleem als sniper heb je vrij spel. Spel rendert op bepaalde afstand geen bosjes etc meer. dus je ziet alles lopen en schiet maar raak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Nette excuusbrief en icm met refund mogelijkheid tot 17/8 netjes opgelost toch ?

Hopelijk voegen ze woord bij daad.

Persoonlijk zou ik me voorlopig in eerste instantie vooral focussen op:
1 - (Grote) Bugs
2 - Gameplay en issues effecting gameplay
3 - Performance

Eerst de basis goed hebben. Nieuw maps en dat soort dingen mag van mij ook wel iets later.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

B-BRAIN schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:00:
spel loopt als een tierelier en af en toe beetje frustratie dat je gekilled word door door iets wat je niet ziet :)

Ander probleem als sniper heb je vrij spel. Spel rendert op bepaalde afstand geen bosjes etc meer. dus je ziet alles lopen en schiet maar raak :)
Okee dat is wel een flinke tekortkoming... met sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
[b][message=56093049,noline]

Is bekend 'probleem' bij meerdere spellen... Zover ik heb ervaren speelt dit meestal wanneer men er voor kiest om op lage settings te spelen en zijn de meeste games juist geoptimaliseerd op high settings. Ikzelf geef weinig om de looks van een spel (ex competitieve gamer) en juist om max fps dus heb dan dat 'voordeel' dat (environmental) props soms niet gerenderd worden; ze zijn er nog wel maar je ziet ze alleen niet. Levert ook wel grappige momenten op hoe je *kuch* noobs *kuch* soms krampachtig achter een rots o.i.d. ziet 'hiden' en geen idee heeft hoe iemand ze kan zien haha. Waarschijnlijk met bloedrood op de kaken " cheaters!" loopt te roepen.

Wat ik echter mis aan dit spel (eigenlijk alle spellen tegenwoordig) is een Demo die je even goed kunt uitproberen alvorens de game aan te schaffen. Die standaard 2? uurtjes (refund policy?) is mijn inziens gewoon echt te kort om een goede indruk te krijgen; vaak zit daar de wachttijd al in.

Is het echt zoveel extra werk/moeite tegenwoordig, zo'n demo? Of ben ik echt te ouderwets en gewoon verwend met al die oude games van vroeger die dat standaard wel hadden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Wat een geweldige game is dit. Eigenlijk op alle vlakken precies wat ik zoek in een realistische shooter :).

Niet TE erg als een ARMA (waar sommige rollen te ver doorslaan om mij speelplezier te geven). Maar een heel stuk realistischer dan een BF-game bijvoorbeeld. Gisteren in een server met eindelijk een beetje een goede SL die ook echt opdrachten geeft. Erg gaaf! En wat ben ik hard afgestraft omdat ik te enthousiast rende of niet genoeg dekking zocht :+.

Ook brengt het een extra dimensie mee, dat je niet weet of je een enemy wel of niet hebt geraakt of dood hebt geschoten. Grafisch moet er nog wel wat geoptimaliseerd worden, zodat ik het wat mooier kan spelen. Maar zelfs op LOW is het gewoon gaaf.

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 13-08-2018 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

yinnemans schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:32:
[...]

Is bekend 'probleem' bij meerdere spellen... Zover ik heb ervaren speelt dit meestal wanneer men er voor kiest om op lage settings te spelen en zijn de meeste games juist geoptimaliseerd op high settings. Ikzelf geef weinig om de looks van een spel (ex competitieve gamer) en juist om max fps dus heb dan dat 'voordeel' dat (environmental) props soms niet gerenderd worden; ze zijn er nog wel maar je ziet ze alleen niet. Levert ook wel grappige momenten op hoe je *kuch* noobs *kuch* soms krampachtig achter een rots o.i.d. ziet 'hiden' en geen idee heeft hoe iemand ze kan zien haha. Waarschijnlijk met bloedrood op de kaken " cheaters!" loopt te roepen.

Wat ik echter mis aan dit spel (eigenlijk alle spellen tegenwoordig) is een Demo die je even goed kunt uitproberen alvorens de game aan te schaffen. Die standaard 2? uurtjes (refund policy?) is mijn inziens gewoon echt te kort om een goede indruk te krijgen; vaak zit daar de wachttijd al in.

Is het echt zoveel extra werk/moeite tegenwoordig, zo'n demo? Of ben ik echt te ouderwets en gewoon verwend met al die oude games van vroeger die dat standaard wel hadden. :*)
Nee hoor niet verwend. Ik baal daar ook altijd van. Nu als een game mij leuk lijkt probeer ik de beta te spelen. Dan is de indruk ook behoorlijk. Maar sommige games probeer ik gewoon alhoewel dat wel aan de prijs ligt, dit spel bijvoorbeeld vind ik netjes geprijsd en dan wil ik het ook eerder proberen. Met andere die €60 en meer kosten word het een heel ander verhaal.

Ik moet zeggen dat dit spel erg veel fps vreet, kom amper op 30fps als het aardig druk is met medium settings full hd. Game nu op een imac 2013 met 8gb ram en 4gb nvidia 780m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
StealthyPeanut schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:50:

Gisteren in een server met eindelijk een beetje een goede SL die ook echt opdrachten geeft. Erg gaaf! En wat ben ik hard afgestraft omdat ik te enthousiast rende of niet genoeg dekking zocht :+.
En hier ben ik dus huiverig voor.. dat je in een squad zit met een SL die het allemaal veels te serieus neemt of gewoon ontzettend traag is in het 'lezen' van de situatie en daardoor ontiegelijk langzaam acties onderneemt.

Wat mij bij een soortgelijk spel (Rising Storm: Vietnam) al opviel is dat als je als fast paced gamer eenmaal je tegenstander tot op CQC hebt genaderd het allemaal een stuk makkelijk gaat daar het de gemiddelde " realism" speler ontbeert aan snelle reflexen.
Echter de weg ernaartoe kan ontzettend frustrerend zijn wanneer je wilt rushen (en niet het geduld hebt om van bush naar bush te stalken) om vervolgens vanuit alle hoeken pot shots te krijgen van campers die letterlijk 10 tallen minuten dezelfde plek zitten te verdedigen.

Lastig. Ik ben denk ik te ongeduldig hiervoor. Is ook de reden waarom ik RS:VN na een aantal uren al weer links heb laten liggen.

Moet je hier overigens ook alle wapens eerst unlocken of is alles gewoon voor iedereen beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
yinnemans schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:49:
[...]

En hier ben ik dus huiverig voor.. dat je in een squad zit met een SL die het allemaal veels te serieus neemt of gewoon ontzettend traag is in het 'lezen' van de situatie en daardoor ontiegelijk langzaam acties onderneemt.

Wat mij bij een soortgelijk spel (Rising Storm: Vietnam) al opviel is dat als je als fast paced gamer eenmaal je tegenstander tot op CQC hebt genaderd het allemaal een stuk makkelijk gaat daar het de gemiddelde " realism" speler ontbeert aan snelle reflexen.
Echter de weg ernaartoe kan ontzettend frustrerend zijn wanneer je wilt rushen (en niet het geduld hebt om van bush naar bush te stalken) om vervolgens vanuit alle hoeken pot shots te krijgen van campers die letterlijk 10 tallen minuten dezelfde plek zitten te verdedigen.

Lastig. Ik ben denk ik te ongeduldig hiervoor. Is ook de reden waarom ik RS:VN na een aantal uren al weer links heb laten liggen.

Moet je hier overigens ook alle wapens eerst unlocken of is alles gewoon voor iedereen beschikbaar?
Elke keer dat ik in een spel zat, heb je 4 of 5 squads; een enkele speelt serieus en andere gewoon casual. Het is fijn om wat te overleggen en te weten via welke route we gaan flanken. Soms zat ik weer bij iemand die het echt wat TE serieus nam imho. Maar ook dat is voor sommige weer het doel van het spel.

Ik merk veel verschil per server, dus na loop van tijd weet je welke server welk type spelers heeft.

Het is een WW2 game welke realisme hoog in het vaandel heeft staan. Dus nee; even naar voren rushen om snel een punt over te nemen is vaak niet aan de orde. Je speelt gemiddeld tegen 35 á 40 spelers, welke allemaal hetzelfde punt verdedigen. Dus het is zaak dat je tactisch te werk gaat en niet als een COD-rush naar voren rent om snel in de cap-zone te komen en over te nemen.

Dat is juist wat deze game zo goed doet en waar hij zich onderscheid van de massa.

De wapens zijn direct speelbaar, maar je hebt maar een beperkt aantal rollen per squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
Is dit ingame? Zo ja, opmerkelijke plaatsing van die 88mm. Bestrijkt zo niet een heel ruim gebied / slecht zicht bij inzet als AT (wetende dat het bereik ca 2 km besloeg). En inzet als AA ook niet echt ideaal zo. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyc
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:08
Ik ben sinds deze week gestart met dit spel en moet zeggen dat de slower pace en het realisme gevoel me goed doet. Hiervoor heb ik Battlefield 3 en 1 en RB6: Siege gespeeld en vooral de strategie vind ik belangrijk.

Ik wil dit spel zeker vaker gaan spelen, maar vraag me af hoe intensief dit spel gespeeld wordt. De nederlandse server is voornamelijk leeg als ik online ben namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-07 22:36
yinnemans schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:41:
Is dit ingame? Zo ja, opmerkelijke plaatsing van die 88mm. Bestrijkt zo niet een heel ruim gebied / slecht zicht bij inzet als AT (wetende dat het bereik ca 2 km besloeg). En inzet als AA ook niet echt ideaal zo. :/
Vliegtuigen kun je momenteel niet neerhalen (was wel de bedoeling dacht ik in de toekomst), kan je ook niet vliegen, enkel de commander kan airstrikes inroepen. Een map met 2 km vrij zicht zou nogal nefast zijn voor de gameplay, kan je beter die 88mm laten voor wat het is en als commander de willy jeep nemen met radio aan boord.

Overigens, de game heeft een veel diepere game(role)play dan je op het eerste zicht zou denken door oa het ontbreken van een deftige tutorial. Teamplay en roleplay is enorm belangerijk, headset is verplicht.
Commander is enorm krachtig als hij weet wat hij doet en Squadleaders heeft die deftig communiceren. Heeft hij niet beide is hij waardeloos.
Logistics zijn super belangerijk, tenten bouwen, repair stations bouwen, brandstof, machine nesten, liefst nog afgestemd met de commander. Logistics die maar wat zitten te klooien, grote kans dat je gaat verliezen.
Tank crews moeten onderling gigantisch veel communiceren door hun beperkt zicht alsook afstemmen met command channel waar ze moeten zijn.
Squad leaders is niet te onderschatten, je zit en met 8 man die je moet aansturen, en tactisch plannen, en de command channel die je volgt en alles marken op de map terwijl je zelf midden in het gevecht zit.

Een team dat die structuur op orde heeft, kort en to the point kan communiceren wint van gelijk welk team waar die structuur niet op orde is. En als je 2 teams hebt die beide die structuur op orde hebben dan is het niet urenlang lopen of uit een raampje zitten kijken tot er een voorbij loopt, dan veranderd het spel in heftige en intense actie zoals een gecoördineerde aanval met het volledige team. Dan pas komt dit spel echt tot zijn recht.

• Coldbullet

Coldbullet

Damn wat had ik net een hoge ping en gigantische fps drops, meerdere hier last van?

• Paulus07
  • Niet online
heb het heel verschillend. Ene potje draait soepel, andere voor geen meter. Gisteren was het ergste ook mbt bugs. Vast zitten in bomen, In een sloot liggen en neergeschoten worden door iemand die lager staat in een veld. MG42 waar je niet mee kon zoomen, dus gewoon op goed geluk wat rondknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi08
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-01-2021
@ jordyc wij zijn een Dutch clan gestart we hebben nu ongeveer 40 leden
aanstaande zondag hebben we een event,

voor men die graag wil joinen
zoek via steam groep dutch clan
onze clan heet princes irene brigade

Actief in Rust,Dayz SA Modded,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:50
Performance tips: distant shadows uit, ambient occlusion uit, shadows op medium (op low voor competitief voordeel), effects op medium. Anti Aliasing mag je zelf weten (ik heb t+fxaa). Super sampling alleen als nog kracht over hebt.

Het is vooral de shadows en effects die flinke performancedrops veroorzaken voor weinig grafische gain. Sowieso heb je een groot nadeel als je niet met shadows op low speelt; het is veel makkelijker om de tegenstander te zien zonder schaduw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
Paulus07 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:56:
heb het heel verschillend. Ene potje draait soepel, andere voor geen meter. Gisteren was het ergste ook mbt bugs. Vast zitten in bomen, In een sloot liggen en neergeschoten worden door iemand die lager staat in een veld. MG42 waar je niet mee kon zoomen, dus gewoon op goed geluk wat rondknallen.
Heb de indruk dat er zaken gewijzigd zijn die niet in patchnotes opgenomen zijn, waar je vroeger door bosjes heen kon sprinten kom je nu uit sprint. Echter die collision detection is soms buggy en idd bij bomen is het een drama.Met tanks is het echter helemaal een drama omdat die ook gehinderd worden door diezelfde collision terwijl die ervoor door alle bosjes reden alsof ze er niet stonden.

Machinegeweren heb ik geen issues mee buiten dan bipod op sommige vensters zetten. Om te zoomen heb je wel stamina nodig (maar gezien het gebrek aan tutorials word dit soms als een bug gezien).
Heb wel de indruk dat het stamina aangepast is (geen patchnotes), als ik nu als medic revive & bandage zit ik continu met een laag stamina (ervoor geen issue mee)

Overigens is je stamina geboost als je omringt bent met je eigen squad, je moet het maar weten.

[ Voor 6% gewijzigd door sprankel op 17-08-2018 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:47
Remi08 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 08:09:
@ jordyc wij zijn een Dutch clan gestart we hebben nu ongeveer 40 leden
aanstaande zondag hebben we een event,

voor men die graag wil joinen
zoek via steam groep dutch clan
onze clan heet princes irene brigade
Wil je de steam group eens linken? ik kom uit bij een steam group waarin in 2016 de laatste activiteit is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
sprankel schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:32:
[...]

Heb de indruk dat er zaken gewijzigd zijn die niet in patchnotes opgenomen zijn, waar je vroeger door bosjes heen kon sprinten kom je nu uit sprint. Echter die collision detection is soms buggy en idd bij bomen is het een drama.Met tanks is het echter helemaal een drama omdat die ook gehinderd worden door diezelfde collision terwijl die ervoor door alle bosjes reden alsof ze er niet stonden.

Machinegeweren heb ik geen issues mee buiten dan bipod op sommige vensters zetten. Om te zoomen heb je wel stamina nodig (maar gezien het gebrek aan tutorials word dit soms als een bug gezien).
Heb wel de indruk dat het stamina aangepast is (geen patchnotes), als ik nu als medic revive & bandage zit ik continu met een laag stamina (ervoor geen issue mee)

Overigens is je stamina geboost als je omringt bent met je eigen squad, je moet het maar weten.
Hmmm....ik denk dat ik de game in een later stadium oppak maar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ik wacht ook nog even op wat patches/bug fixes. In de tussentijd speel ik nu Day of Infamy om de tijd op te vullen tot aan de Hell Let Loose beta :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gisteren ook een uurtje of 3 gespeeld. Hier en daar een minimale bug, maar echt geen dealbreakers. Weer lekker genoten van het goede samenspel en de communicatie.

Als ik dan weer Day of Infamy, CoD of BF zie snap ik niet waarom die games alles op snelheid 1,5x of 2x moeten afspelen. Wat is er gebeurd met de snelheid van games die gewoon normaal was?

Alles moet maar snel, sneller snelst....

• yinnemans
StealthyPeanut schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:56:
Wat is er gebeurd met de snelheid van games die gewoon normaal was?

Alles moet maar snel, sneller snelst....
Volgens mij is er voldoende aanbod voor fast paced en slow paced (shooter) games hoor.

Probleem voor mij is juist die grote hoop next gen onzin die er steeds maar ingepropt moet worden (skins, cosmetics, XP systems, perks, kill streaks, spotting Doritos, futuristische scopes op alle wapens etc) waardoor ik de CoD serie na MW al helemaal links heb laten liggen.

CoD2 (en MW met promod) waren wat mij betreft qua game play prima gebalanceerd (graphics prima, game pace prima, skill based en minimale hulpmiddelen).

Maar goed, gaat hier om PS en zover ik kan zien / lezen is de game pace echt fors langzamer (ook enigzins als verwacht) en voor mij een game om in de sale een keer op te pakken.

• StealthyPeanut
yinnemans schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:09:
[...]

Volgens mij is er voldoende aanbod voor fast paced en slow paced (shooter) games hoor.
Uiteraard. Maar het valt me op in alle gameplay filmpjes en eigen ervaringen, dat alle games zo ontzettend snel zijn, zonder enige vorm van rust. Als je een filmpje ziet van COD BO4....dat staat gewoon op 1,5x, als het geen 2 is. Totaal andere game, ik weet het. Maar dat is een trend die je in alle andere games ook terug ziet, zo ook in BF5 helaas.
Probleem voor mij is juist die grote hoop next gen onzin die er steeds maar ingepropt moet worden (skins, cosmetics, XP systems, perks, kill streaks, spotting Doritos, futuristische scopes op alle wapens etc) waardoor ik de CoD serie na MW al helemaal links heb laten liggen.
Uiteraard ook mee eens. Daarom vind ik PS zo'n verademing; je ziet ingame niet eens hoeveel kills of deaths je al hebt. Dat is namelijk op dat moment totaal niet interessant, het gaat om de overwinning van je team.
CoD2 (en MW met promod) waren wat mij betreft qua game play prima gebalanceerd (graphics prima, game pace prima, skill based en minimale hulpmiddelen).

Maar goed, gaat hier om PS en zover ik kan zien / lezen is de game pace echt fors langzamer (ook enigzins als verwacht) en voor mij een game om in de sale een keer op te pakken.
De prijs heeft mij juist al eerder over de streep getrokken, gelukkig. Hij was maar 30 euro en dat vind ik voor een pc game die me al langer dan 5 uur bezig houdt een prima prijs.

Als ik naar de bioscoop ga vrijdagavond ben ik net zoveel kwijt :> .

• sprankel
Bonus tip (geen idee of het een bug is of een feature), hoewel je geen hitmarkers hebt en je ook geen killstats kan zien zolang het potje bezig => als je iemand raakt hoor je een 'plets' geluid dat de inslag van de kogel moet voorstellen, ook al is geraakte persoon ver weg.
Als het een feature is mag er wel iets meer geluid aan te pas komen, soldaat die het uitroept van de pijn lijkt mij wel toepasselijk.

Extra tip: local voice channel is door iedereen die dicht genoeg staat te horen inclusief de vijand, als je een huis wilt bestormen en jij staat buiten uit te leggen hoe en wat je gaat doen heeft iedereen binnen dat ook gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militair90
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-07 19:20

militair90

sure we can f*uck it up

Spel 2 weken geleden gekocht, en geen moment spijt van.

Duidelijk te zien dat dit een spel is van de makers van squad.

Heerlijke gameplay vooral de grote tank gevechten!

'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Is het niet thuiskomen van de koude kermis?

De game past wat betreft spelersverloop makkelijk in het rijtje van andere 'fails' zoals Battallion 1944, Hell Let Loose, Days of War, Fog of War.. Tijdens de early access spelen er een paar mensen het, na de release staat het 2 dagen in de top selling en een maand later spelen er nog niet eens 500 man de game.

Is het nog wel de moeite om hier in te stappen? Ik kan mij voorstellen dat van die 500 er 490 roleplayers zijn die je uitschelden als je No zegt in plaats van Negative :D En is het wel te doen zonder vaste club/team om mee samen te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
uhhh nee, de community is juist heel erg open en vriendelijk. Zolang je een mic hebt, praat met je squad leden en je best doet, is er niemand die je uitmaakt voor rotte vis.

De community bestaat uit mensen die het spel spelen uit liefde voor WO2 en geen zin hebben in battlefield 5 kiddo's en hersenloze meatgrinders, maar voor wie ARMA 3 weer te veel van het goede is. Elke avond zijn er een aantal servers online die ook vol zitten en waar vooral randoms samen spelen. Als SL maak ik nog regelmatig fuck ups die men hele squad om zeep helpen, maar niemand die daar een probleem van maakt, we hebben fun, doen ons best en vermaken ons zonder historisch accuraat bezig te zijn.

Dus een beetje jammer om zo'n reactie te plaatsen als je zelf niet eens een flauw benul hebt van de community.

En voor wat betreft fail, het spel is inderdaad 3 a 4 maanden te vroeg uitgekomen en dit heeft de spelers aantallen geen goed gedaan. Dat is inderdaad zonde, want heel veel mensen hebben het spel gekocht en een eerste indruk kun je niet meer goedmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
In de huidige status speelt het erg lekker weg. Zeker als je een beetje een leuke squad hebt die samenwerkt.
Vermaak me er nog prima mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Dit spel is dit weekend gratis te spelen en dus te downloaden via Steam. Zijn er nog actieve Tweakers of zijn er mensen die dit spel gaan proberen?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
DenniZ schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 18:09:
Dit spel is dit weekend gratis te spelen en dus te downloaden via Steam. Zijn er nog actieve Tweakers of zijn er mensen die dit spel gaan proberen?
Er is een actieve nederlandse clan de "prinses irene brigade". Je kunt altijd de discord joinen en eens een kijkje nemen. De clan is casual als in, als je kunt dan kun je. Maar er wordt wel serieus gespeeld en het doel blijft nog steeds winnen.

https://discord.gg/PEYqEa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Oee ik heb toevallig ps weer geinstalleerd na een tijdje hll gespeeld te hebben, game is nu stukke completer dan eerst! En wat blijft er toch geweldig geluid in zitten! Zijn de grapics verbeterd? Dat idee had ik namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Yup die zijn een tijdje geleden opgepoetst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Vorig weekend heb ik even een uurtje gepakt toen de game gratis te spelen was. Ik heb best wel een paar mooie momenten meegemaakt. Iets wat je nooit in een Battlefield of wat dan ook terug zal zien.

Zo stonden we vast bij een brug en zochten we beschutting achter een aantal gebouwen. Ik keek via een raam naar een gebouw tegenover me dat op een heuveltje stond. De woning was met een trap te bereiken. Nadat we minuten lang de woning hadden beschoten durfden een aantal spelers het aan om voorzicht de woning te betreden. Alleen dat zo te bewonderen was al episch. Zo een vreemd gevoel. Alsof levens er bijna echt van afhangen. Ondertussen was nu de tegenstander het gebouw onder vuur aan het nemen. Nu ontstond het aanzicht dat men beschutting zocht achter het gebouw. En dat leek wel een film. Soldaten op een rij, niet aan het schieten maar kijken en nadenken.

Niet veel laten schoven we iets op. Ik lag een beetje beschut en zag links van mij dat een aantal soldaten meters probeerden te maken. Maar ze werden stuk voor stuk neergemaaid. Ik kon niet zien vanaf waar maar het was gewoon een naar gezicht haha.

En toen maakte ik de fout om met een respawn te kiezen voor teamgenoten ver weg die een auto hadden geronseld. Toen ik in de game kwam reed de auto net weg. Dat was een heel heel heel lang eind lopen.

Anyway.. positief gevoel aan over gehouden. Jammer dat de gebouwen een beetje statisch zijn. Een beetje diversiteit missen en onverwoestbaar zijn. Dit had ik ook in de landschappen. Het ziet er prachtig uit maar tegelijk is het ook een beetje hetzelfde. Zijn er ook andere andere tijdstippen zoals ochtend of avond? bewolkt en regen?

Komt er nog wat aan in de toekomst die de game verder verrijken?

[ Voor 5% gewijzigd door RoyK op 17-01-2020 20:09 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Niet online
In het begin een paar uurtjes gespeeld en niet meer aangeraakt. Sinds deze week weer geïnstalleerd en zoveel beter!
Betere graphics, performance en gameplay.

Beter dan Hell Let Loose. Hier ga ik nog wel een tijdje plezier van hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Plugin op 29-01-2020 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyc
RoyK schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:04:

Anyway.. positief gevoel aan over gehouden. Jammer dat de gebouwen een beetje statisch zijn. Een beetje diversiteit missen en onverwoestbaar zijn. Dit had ik ook in de landschappen. Het ziet er prachtig uit maar tegelijk is het ook een beetje hetzelfde. Zijn er ook andere andere tijdstippen zoals ochtend of avond? bewolkt en regen?

Komt er nog wat aan in de toekomst die de game verder verrijken?
Dit zit allemaal nog in de roadmap voor het spel. Ergens deze maanden zullen de huizen op de market garden maps verder aangekleed worden en zullen ook een inrichting gaan krijgen. Voor wat betreft het slopen van gebouwen, het doel is om dit in beperkte mate te kunnen gaan doen. Door beperkingen van de engine zal het niet zoals bij Battlefield zijn, maar een stuk beperkter.

Ook staat er nog minimaal 1 frankrijk map op de planning en zullen er bij Chapter 3 ook de nodige nieuwe maps beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

jordyc schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:26:
[...]

Dit zit allemaal nog in de roadmap voor het spel. Ergens deze maanden zullen de huizen op de market garden maps verder aangekleed worden en zullen ook een inrichting gaan krijgen. Voor wat betreft het slopen van gebouwen, het doel is om dit in beperkte mate te kunnen gaan doen. Door beperkingen van de engine zal het niet zoals bij Battlefield zijn, maar een stuk beperkter.

Ook staat er nog minimaal 1 frankrijk map op de planning en zullen er bij Chapter 3 ook de nodige nieuwe maps beschikbaar komen.
Bedankt voor je reply. Hoe zit het met spelers aantallen op de servers. Met een free to play weekend was het misschien drukker als anders. Is het "normaal" ook goed gevulde servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
Sinds de engine update naar Unreal 4.21 en daarna Chapter 2 is gereleased zijn de speler aantallen echt flink gestegen. Momenteel zijn er altijd wel 7 a 8 servers die helemaal vol zitten en zijn er nog een stuk of 10 servers waar wel mensen in zitten, maar niet vol.

Wat dat betreft is er genoeg keuze voor een game die vrij niche is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Leuk.. duidelijk meer spelers zo te zien. Ik zat gisteren nog naar een vergelijking te kijken met Hell let loose. De verschillen zijn er duidelijk en toch zitten ze een beetje langs elkaar heen te schuren.

HLL lijkt meer op een BF5 in hardcore mode, zo heb ik het begrepen. Heeft wel iets meer actieve spelers. Al is het verschil niet zo groot. Waarom kiezen jullie bijvoorbeeld PS boven HHL? Zoek je het dan echt in de simulatie? Of is er meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyc
Voor mij is de hele sfeer in PS gewoon de sweet spot. Daarnaast ervaar ik in PS dat mensen meer geneigd zijn om met elkaar te praten (alhoewel er soms nog wel potjes zijn waarbij er hooguit een keer hallo gezegd wordt).

Beide hebben zo z'n voor en nadelen, maar PS voelt beter. De mix tussen een realistische ervaring en wat arcade elementen maken het spel tot iets waar ik me uren in kan vermaken.

Daarnaast, als je het spel een keer wilt proberen met Nederlanders. Meestal zijn er op vrijdag of zaterdag wel mensen van de PIB clan die samen spelen. Je kunt bij Steam een spel kopen en binnen 2 uur speeltijd retour doen mocht het niet bevallen. Dan krijg je een betere beleving van wat het spel te bieden heeft dan met een groep randoms wat te lopen kloten en maar hopen dat je een SL krijgt die weet wat ie doet.

[ Voor 34% gewijzigd door jordyc op 05-02-2020 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
lekker hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:24
De performance van het spel is flink verbeterd merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Yup, sinds de engine update draait het bij mij weer lekker soepel allemaal :)
Kan niet wachten tot 23 april en met een parachute in normandie te gaan droppen :D

Mocht je nog wat leaks willen zien van 3d objecten (eventueel spoilers):

[ Voor 50% gewijzigd door Paulus07 op 10-04-2020 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Video in de tweet:

Hallo kingtiger! :D

[ Voor 9% gewijzigd door Paulus07 op 10-04-2020 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
CHAPTER III DEVBLOG & FIRST LOOK EVENT GUEST LIST

http://postscriptumgame.com/chapter3-devblog/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nu9ddBBxc5r4Uwr0edIBK4rMOv4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gFW05FHIE8tqiRKvJOJIQInP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/grohMxoA0viXOLn3cFhoNgo4UzE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TypBp0kdtQppzEtDRh4Y4gpL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ndTQPOpcC6IJiM2E5Pm5Udsj9LE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3Q11FxZvnGceMkLlVTIAjptz.png?f=fotoalbum_large
Starting on the release day of Chapter 3 "Day of Days" a Free Weekend and 25% sale will take place, giving new potential soldiers a taste of the organized chaos within Post Scriptum.

The 25% sale will run from Thursday, April 23rd 10 AM PST/PDT to Monday, April 27th 10 AM PST/PDT. The Free Weekend will run from Thursday, April 23rd 10 AM PST/PDT to Sunday, April 26th 1 PM PST/PDT
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OKZLGdvMgWowrX4mE8uVveeGHUI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LMvAhc0c0lARHffca5YKO0zE.png?f=fotoalbum_large

https://steamcommunity.co...etail/3280252288787026975

[ Voor 25% gewijzigd door Paulus07 op 21-04-2020 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 06:39
is PIB nog actief? De website (https://pib-clan.nl) iig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbBennie
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-04-2020
Hey allemaal,
Ik werd geattendeerd, dank @Paulus07 dat @vanisher onze website niet meer kon bereiken. Die hebben we inderdaad uitgezet. Je kunt de Prinses Irene Brigade PS Clan hier vinden:

**Prinses Irene Brigade**

De Prinses Irene Brigade [PIB] is een Nederlands sprekende **18+** clan voor Post Scriptum en wij zijn op zoek naar nieuwe leden. Bij ons is het spelen adhv teamwork het belangrijkste om Post Scriptum goed te kunnen spelen. We zijn dus niet geïnteresseerd in solo spelers, we zoeken teamplayers! Je hoeft geen ervaring te hebben, we helpen je wel het spel te leren kennen. Iedereen is welkom. We spelen een aantal keer per week samen door te trainen met andere clans of casual gameplay. In het weekend spelen we vaak events met en tegen andere clans. Kortgezegd, we zijn een gezellige groep die graag lachen en samenspelen, maar die tijdens events wel bloedserieus kunnen zijn.

Ben je geinteresseerd geraakt? Join dan onze discord en één van onze recuiters zal dan contact met je opnemen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Princess Irene Brigade [PIB] is a Dutch speaking **18+** clan for Post Scriptum and we are looking for new players. Players that believe teamwork is the way to play Post Scriptum to its fullest. We are not interested in players who only play solo and for the kills, we are looking for teamplayers. You don't have to be a experienced player, everyone is welcome.
We play together through the week with some practice sessions with other clans. During the weekend we mostly play some events with and against other clans. Just to be short, we are a fun, but serious group to play with in the battlefield.

So, if you are interested by now, join our discord and one of our recruiters will contact you.

Discord: https://discord.gg/CWTzg4t

See you soon recruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:16
Ik heb een week geleden tijdens het free weekend Squad gekocht, vond het erg leuk, en heb sinds eergisteren nu ook Post Scriptum aan m'n collectie toegevoegd. Wat een heerlijk spel!

En tot mijn grote verbazing (ik wist niet dat PS zich focust op Market Garden) speelde ik opeens in een map waar ik op de plek kon gaan staan waar ik nu woon. Het was toen nog niet gebouwd, maar in je eigen achtertuin spelen heeft ook wel wat.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Zeer accurate kaart!

Mijn ouderlijk huis zou op een andere kaart
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
moeten staan, maar daar is de accuraatheid toch wel echt ver te zoeken, ook als ik hem naast de historische 1943 kaart leg. Dat complete rivierenstelsel bestaat niet. Het kanaal (1910 gegraven) staat er dan weer niet op, net als het spoor. Jammer... alleen de namen van de dorpen en buurten zijn overgenomen.

[ Voor 3% gewijzigd door pirke op 10-05-2020 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik heb Post Scriptum gekocht toen het net uit was en toen was het nogal eh... unpolished.
Daarna heb ik het links laten liggen want druk met andere spellen en zo.

Nu ben ik qua WO2 spellen nogal Duits minded en Duitse Panzers vind ik in het bijzonder gaaf, maar ik had geen idee dat dat in PS zo goed is (geworden).

Op YouTube is er een kanaal, Vade, waar Duitsers in PS in Duitse Panzers spelen, Duitse commando’s geven (Duh) en alles gewoon ZO perfect aanvoelt zoals het toen zou zijn geweest.
Echt een aanrader om die gasten te bekijken “Panzer halt! Firefly auf zwei uhr, Panzergranate 40 geladen!”.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Best is inderdaad weer helaas een fictieve map geworden ipv historisch accuraat. Tenminste ik zie hier geen bergen :P

Wel jammer, want hier is best zwaar gevochten (plus 2 soldaten gesneuveld die onderscheiden zijn met de medal of honor).

Mbt de videos.
Vade maakt inderdaad toffe video's net als friendly nikolai. Beide aanraders:

- YouTube: YouTube
- YouTube: FriendlyNikolai

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Naast de steam sale ook even aandacht voor dit:

Gamers halen 9000 euro op voor Airborne Museum in Oosterbeek

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C8NGMt-k_HRs5PV0RbS12Q42n0A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lQ8KEjrXpQwFisVy1lPw6qXO.png?f=fotoalbum_large

https://nos.nl/artikel/23...museum-in-oosterbeek.html

Het Airborne Museum in Oosterbeek heeft het moeilijk in deze tijd.
Is en blijft een tof museum en zou zonde zijn als dat wegvalt.

En mocht je zelf ook wat willen doneren kan dat via: https://www.gofundme.com/f/save-the-airborne-museum

Inmiddels staat de teller al op: €10,728 _/-\o_

Dit gebouw kom je ook tegen in de game.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safri7879
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 20:37
Het is erg lastig kiezen tussen Post Scriptum en Hell let loose...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gewoon beide kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Safri7879 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:20:
Het is erg lastig kiezen tussen Post Scriptum en Hell let loose...
Heb je ze beide gespeeld? Er zijn vergelijkings filmpjes op de Tube te vinden.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Safri7879
Ik ga vooralsnog eerst HLL proberen. Als dat me al te hardcore is, dan kan ik PS links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Safri7879 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:04:
Ik ga vooralsnog eerst HLL proberen. Als dat me al te hardcore is, dan kan ik PS links laten liggen.
Ben benieuwd hoe je dat vindt. Ik dacht juist dat HLL meer hardcore was dan PS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
In dit geval is PS meer hardcore dan een HLL.

PS zit meer aan de kant van een ARMA/squad speelstijl.
HLL zit meer tussen een battlefield en squad in. Dus die tikt net wat meer de arcade kant aan (en waar ze zich ook op richten mbt doelgroep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safri7879
Ik ga HLL via cloud gaming testen. (Geforce Now en Shadow) Ben benieuwd hoe dat gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 10:17
Safri7879 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:25:
Ik ga HLL via cloud gaming testen. (Geforce Now en Shadow) Ben benieuwd hoe dat gaat draaien.
Wat zijn je bevindingen? Ik speel zelf via shadow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safri7879
theRich schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:33:
[...]

Wat zijn je bevindingen? Ik speel zelf via shadow.
- GFN wisselende resultaten op mijn 100/100 verbinding (via homeplug). Speel op 1080p. Soms blurry, laggy, maar wel altijd 60 fps. Het is wel beter geworden sinds de laatste update en zeker speelbaar.
- Shadow stabieler en eigenlijk nooit blurry, laggy. Haalt niet altijd 60 fps, maar dat is niet erg.

Shadow dus stabieler, maar het verschil is me te minimaal. Ik kies voor GFN vanwege de lagere prijs vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 10:17
Safri7879 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:19:
[...]

- GFN wisselende resultaten op mijn 100/100 verbinding (via homeplug). Speel op 1080p. Soms blurry, laggy, maar wel altijd 60 fps. Het is wel beter geworden sinds de laatste update en zeker speelbaar.
- Shadow stabieler en eigenlijk nooit blurry, laggy. Haalt niet altijd 60 fps, maar dat is niet erg.

Shadow dus stabieler, maar het verschil is me te minimaal. Ik kies voor GFN vanwege de lagere prijs vooralsnog.
En qua 'stutter' of hoe je dat ook noemt in je muis input? Ik merk dat mijn muis in de shadow menus wel soepel loopt maar bij zekere zoom nivuea's in post scriptum soms een pixel of wat skipt bij het richten?
Ik moet zeggen dat ik op een macbook pro speel met een el cheapo USB muis, dus wellicht dat de hardware niet helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safri7879
Het is inderdaad wel minder dan local. Her en der een stutter is onvermijdelijk. De cloudservices alleen voor shooters nemen is dan ook niet echt aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-07 17:01
Is er iemand actief in de PIB Community? Speelde vandaag een potje PS en kwam deze gasten tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
iDonkey schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:07:
Is er iemand actief in de PIB Community? Speelde vandaag een potje PS en kwam deze gasten tegen.
Yes ik ben er actief. Wat wil je weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-07 17:01
jordyc schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:32:
[...]

Yes ik ben er actief. Wat wil je weten?
Wilde een link naar de Discord. Heb het inmiddels gevonden en heb contact opgenomen met de mods. Dankje!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Tijd voor een flinke update!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cV3G8fk6P-baxPc0NaTtKVRsgwQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K0JwUw7RrpVpRyWMt67WQPe5.png?f=fotoalbum_large

Extra info: https://store.steampowere.../view/3120427048721381281

En mocht je de game nog niet hebben, over 2 dagen is die in de sale voor een hele nette prijs!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CobhSWe4aZ59GpjDLsBHilOUEyw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BPw1YGp7t61I9X6Roh7rvqzU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Paulus07 op 22-11-2021 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Changelog Armoured Update v2.1.1960.5305

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
1/2
Armour Overhaul
- New driving mechanics with manual throttle and gear shifting.
- Advanced shell penetration simulation logic. Shells can now also penetrate world objects like buildings.
- New shell types such as AP, APC, APCBC, APCR, HVAP, APHE, APC-HE, APCBC-HE, HEAT & Shaped Charges.
- Overhauled all game materials to be compatible with new penetration system.
- Added new internal and external component damage model, as well as a hull break system.
- Rebalanced all old vehicles with the new shell system.
- New vehicle UI to suit the new system.
- New and improved seating system.
- Added brand new hangar for in-depth armour analysis.
- Added new shell icons to reflect the new types of projectiles.

Vehicles
- Added new Tiger 1 E model.
- Added new Panzer IV H model.
- Added Initial Release Tanks (Remaining tanks will be added in several future updates)
    USA
    - Sherman M4A3
    - Sherman M4A3(76)W HVSS (M4A3E8)
    - M5 Stuart
    - T17 Staghound
    UK
    - Sherman Firefly
    - Churchill Mk. IV
    - Cromwell
    - Matilda Mk. II
    - Daimler Armoured Car
    France
    - Somua S35
    - Renault R35
    - Panhard 178
    Germany
    - Panzer VI King Tiger
    - Panzer VI Tiger E
    - Panzer V Panther
    - Panzer IV H + Skirted version
    - Panzer IV D
    - Panzer III F
    - Panzer 38t
    - Sd.Kfz. 234 Puma

Gamemodes / Gameplay
- Added new King of The Hill gamemode.
- Added new Armoured Gamemode.
- Added a cooldown mechanic to repair stations. [Community Feedback]
- Added main base protection to LCT on Utah Invasion.
- Hard spawns removed from all Offensive maps. [Community Feedback]
- Defenders can now build FOBs on Offensive. Has to be more than 200m from any capture zone.) [Community Feedback]
- All TNT explosives can now be thrown, similar to the US Satchel. [Community Feedback]
- Rebalanced hedgehogs, it is now much harder to use them to block doorways. [Community Feedback]
- Hedgehog cost increased from 50 -> 150 construction points.
- Lowered the amount of free hedgehogs on FOBs from 8 to 4.
- Removed overheating mechanics from all emplaced and vehicle MG's.
- Fixed Flak 36 base not having collision with shells.
- Fixed mines being placeable on deployables.
- Fixed players being able to place mines too close to tanks. [Community Feedback]
- Fixed Doorwerth castle cap being too small. [Community Feedback]
- Polish Mortar & Sapper loadout now matches the 1st Airborne version. [Community Feedback]
- Made several server optimization passes.
- Emplacements dig time is now based on time and not health.
- German StG44 SL kit requirement has been increased from 3 -> 7 section members to unlock. [Community Feedback]
- German Fallschirmjager SL now has access to FG42 kit at 9 section members.
- All Commander and SL kits should now have access to a rifle in addition to their submachinegun. [Community Feedback]
- Reduced tracer amount for all marksman kits. [Community Feedback]
- Removed deployable health bar due to new UI changes.
- Main protection now prevents weapon firing from small arms and armoured vehicles. [Community Feedback]
- Red Zones in RAAS removed.
- Armoured Gamemode now supports 80 players.
- All deployables have been rebalanced, to support the new armoured system.
- All out of bounds now have a standardised 20 second timer instead of 5. [Community Feedback]
- Wrecks can now be blown up using TNT & HE explosives.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
2/2
Maps
- Added Layers ProvingGround Armoured 1940, Armoured 1944, Armoured 1944 Light, KOTH 1940, KOTH 1944, RAAS 1940, RAAS 1944
- Added Layers St Mere Eglise RAAS US, Armoured 1944, Armoured 1944 Light
- Added Layers Carentan Offensive 02, Offensive 03, Skirmish, RAAS US, KOTH 1944
- Added Layers Doorwerth Armoured 1944, Armoured 1944 Light
- Added Layers Driel RAAS UK 02, Armoured 1940, Armoured 1944, Armoured 1944 Light
- Added Layers Oosterbeek RAAS US, Armoured 1944, Armoured 1944 Light
- Added Layers Stonne Armoured 1940, Armoured 1944, Armoured 1944 Light, KOTH 1940
- Added Layers Utah Beach Armoured 1944, Armoured 1944 Light
- Added Layers Veghel Armoured 1944, Armoured 1944 Light
- Added Layers Velmolen Armoured 1940, Armoured 1944, Armoured 1944 Light, KOTH 1944
- Added Layer Grave RAAS US
- Added Layer Best RAAS UK
- Added new Proving Grounds map designed for tanks.
- Added new Shooting range.
- Fixed foliage collision on several maps to make tank driving easier. Particularly maps like Carentan & St Mere Eglise. [Community Feedback]
- Ditches no longer collide with tanks, making traverse through ditches easier. [Community Feedback]
- Oosterbeek lighting has been reworked.
- Stonne lighting has been reworked.
- Utah lighting has been reworked.
- Grave lighting has been reworked.
- St Mere Eglise lighting has been reworked.
- Driel lighting has been reworked.
- Doorwerth lighting has been reworked.
- Carentan lighting has been reworked.
- Dinant lighting has been reworked.
- Best lighting has been reworked.
- Veghel lighting has been reworked.
- Velmolen lighting has been reworked.
- Heelsum lighting has been reworked.
- Arnhem lighting has been reworked.
- Updated loading screens for most maps.

Misc.
- Added a safe mode launch option as a temporary fix for some users with Intel CPUs of the 10th generation and up, experiencing crashes on startup. (Pending permanent fix)
- Added new StG 44 model. [Community Feedback]
- Added new animated main menu.
- Added a new music player to main menu.
- Added Gameplay tips to loading screens. [Community Feedback]
- Overhauled all the FX for vehicles.
- Overhauled UI and icons to be more consistent.
- Fixed Vickers MG on Jeep ignoring audio settings.
- Fixed several map names in map rotation & map voting config files to make it more consistent. [Community Feedback]
- Fixed magnetic mines being placeable on non-metallic surfaces. [Community Feedback]
- Fixed missing grey Flak 36.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Armoured Update Now Available!
+ 75% discount for Steam Autumn Sale

https://steamcommunity.co...etail/3120427048706876609

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Steam Award Nominations & Updated Roadmap for 2022
+ Update - Changelog v2.1.1973.5353

https://store.steampowere.../view/3118175882211399518

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EVJYaTQ4H24m9a5qtb9tiES_V6M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a4fVupLKxcIMkJY1t6AyApGN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 00:19
Had al een tijd HLL op Steam en daar nu met de Steam Sale ook Post Scriptum aan toegevoegd.

Jammer dat het spel niet de erkenning krijgt qua playerbase die het verdiend. Gelukkig wel genoeg populated Europese servers. Nog tips voor een leuke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
HLL sinds de eerste alpha gespeeld in 2017 maar ben op dit moment wel klaar met die game en ben weer terug bij PS ivm de betere ervaring en plezier die ik eruit haal.

Meestal als ik in de avond speel is het op een UK server (iets met pegasus in de naam dacht ik) of op de nederlandse PIB server.
Andere random servers werken overigens ook wel goed. Zeker nu er weer een flinke lijst met servers is.
Altijd leuke potjes op gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLetLoose
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-10-2024
Tombason schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:14:
Had al een tijd HLL op Steam en daar nu met de Steam Sale ook Post Scriptum aan toegevoegd.

Jammer dat het spel niet de erkenning krijgt qua playerbase die het verdiend. Gelukkig wel genoeg populated Europese servers. Nog tips voor een leuke server?
Precies dezelfde situatie.
HLL speler en Post Scriptum gekocht tijdens een Steam Sale.
Ik heb een aantal keren Post Scriptum opgestart en geprobeerd maar ik zie altijd maar 1 of 2 actieve (volle) servers en dan vaak met queue.

Heb ik settings verkeerd staan of?
Ik kan mij niet voorstellen dat de playerbase echt zo klein is?
Het lijkt mij ter afwisseling wel leuk om wat vaker te gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:22
Deze game heet nu SQUAD44 en heeft een nieuwe eigenaar en Developer team om het weer leven in te blazen.
Pagina: 1 2 Laatste