1 uur vliegen met de gtx 1050ti, los in de doos.
Als handbagage, nee, in een koffer, ja. Als ze ermee gaan smijten enzo kan het snel kaduuk gaan 
Qua verschillen in luchtdruk e.d. Lijkt de kans me bijzonder klein.
Qua verschillen in luchtdruk e.d. Lijkt de kans me bijzonder klein.
I reject your reality and substitute my own
Vergeet niet om de doos op een kier te doen. Anders kan ie niet ademen.
Ja, door de kosmische straling op zo'n hoogte zal hij niet meer werken
[ Voor 3% gewijzigd door mastr-dc op 23-10-2017 22:01 ]
denk je dat iedere pc winkel zelf zijn eigen videokaarten bakt ? natuurlijk kan deze tegen "vliegen" alleen neerkomen kan soms een probleem zijn.
In een anti-statische zak goed verpakt in een doos niks aan handje of je nou land ter zee of lucht gaat.
Lol ja idd Anti lijkt mij ook stuk beter

[ Voor 48% gewijzigd door 42dpi op 23-10-2017 22:29 ]
Si vis pacem, para bellum
Zullen eerder met de boot gaan dan met het vliegtuig hoorrg-mohwa schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:01:
denk je dat iedere pc winkel zelf zijn eigen videokaarten bakt ? natuurlijk kan deze tegen "vliegen" alleen neerkomen kan soms een probleem zijn.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Google eens op "mining gpu airplane".Ramon schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:05:
[...]
Zullen eerder met de boot gaan dan met het vliegtuig hoor
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Release shipment kan best per vliegtuig komen en de bevoorrading per boot.Ramon schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:05:
[...]
Zullen eerder met de boot gaan dan met het vliegtuig hoor
Si vis pacem, para bellum
Bedoel je daarmee te zeggen dat dergelijke goederen per vliegtuig worden vervoerd? Per stuk als je het los besteld en per post laat versturen... ja. Maar de voorraden die in winkels terecht komen die worden per boot over de wereld verspreid, net zoals het gros van alle groothandel producten die in het buitenland worden gemaakt.rg-mohwa schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:01:
Is het overigens nodig om zo bijdehand te doen over de vraag van de TS? Ook gericht aan alle anderen in deze thread... zeg dan gewoon niets, niet iedereen is wijs met dergelijke zaken.
ftfy42dpi schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:04:
In een anti-statische zak goed verpakt in een doos niks aan handje of je nou land ter zee of lucht gaat.
Indien dit als trol bedoeld is: ha ha ha. Dicht.
Indien serieus gemeend:
Je merkt dat je geen serieuze reacties krijgt, dat heeft alles te maken met je korte topicstart waar geen enkele eigen inzet uit blijkt. Dat nodigt niet uit tot inhoudelijke reacties en doet sterk twijfelen of je niet gewoon lollig wilt doen. Gezien het topic daardoor verziekt is sluit ik het.
Voor de volgende keer erg goed doornemen:
Het algemeen beleid #quickstart
En voor de lolbroeken onder de reageerders:
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics
Indien serieus gemeend:
Je merkt dat je geen serieuze reacties krijgt, dat heeft alles te maken met je korte topicstart waar geen enkele eigen inzet uit blijkt. Dat nodigt niet uit tot inhoudelijke reacties en doet sterk twijfelen of je niet gewoon lollig wilt doen. Gezien het topic daardoor verziekt is sluit ik het.
Voor de volgende keer erg goed doornemen:
Het algemeen beleid #quickstart
En voor de lolbroeken onder de reageerders:
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics
[ Voor 10% gewijzigd door dion_b op 23-10-2017 22:50 ]
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.