Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Medion akoya E7420 MD99710 valt uit en start dan op in BIOS

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dawebmasta
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21-04-2021
Mijn vraag

Mijn laptop, een Medion akoya E7420 MD99710, valt vaak uit (soms na 15 minuten, soms pas na 2 uur), dan krijg ik een BSOD en daarna start hij automatisch op in de BIOS. Waar kan dit aan liggen?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Home
Processor: Intel Core i3-6100 CPU 2.30 Ghz 2301MHz, 2 cores, 4 logische processors
Meer info op: http://aldi.medion.com/md99710/be_nl/index.php

Met vriendelijke groeten

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ah, BSOD... Dan heb je vast ook een memory.dmp laten genereren? En die memory.dmp heb je dan door de geijkte tooling gehaald? En daar kwam waarschijnlijk een relatief duidelijk eerste aanwijspunt uit welke DLL/EXE dit veroorzaakt?

Of heb je de recovery van Medion al gedraaid om te bezien of het euvel ook optreedt met een verse installatie; dan zou je namelijk bijna 100% kunnen zeggen dat er mogelijk een hardwarematig defect is als de standaard-software ook BSOD's gaat geven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dawebmasta
Ik vind geen memory.dmp, maar ik had zojuist een een disk cleanup gedaan, dus die zijn dan wss verwijderd?
Nu dus wachten tot de laptop nog eens crasht...

• dawebmasta
Ik heb zonet een nieuwe crash gehad, maar ik vind geen memory.dmp terug op de C:
Waar moet ik precies kijken?