Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor werk

Pagina: 1
Acties:

• Vennefly
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-09 23:33
Hii,

Een kennis van mij mag van zijn werkgever een laptop uitzoeken voor gebruik op het werk (medische branche). Hij heeft mij gevraagd om advies, echter heb ik hier niet bijster veel ervaring mee. Vandaar dit topic ;-)

Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk de applicaties van de werkgever gebruiken en het Microsoft Office-pakket. Mogelijk wel vele applicaties tegelijk.

Wat is je budget?
Maakt weinig uit, zijn werkgever betaalt maar heeft geen budget opgegeven. Wel binnen het redelijke ;-)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, hij moet de laptop elke dag meenemen naar zijn werk en op zijn werk ook veel verplaatsen naar diverse locaties (zeer groot gebouw). Het is dan ook zeer belangrijk dat de laptop niet al te zwaar/groot is.

Overig
De laptop moet op Windows draaien. De OS moet in ieder geval op een SSD staan. Daarnaast moet er voldoende opslagruimte zijn.

Normaal gesproken zou ik in deze situatie een MacBook aanraden. De applicaties van de werkgever draaien echter uitsluitend op Windows, dus dat is helaas geen optie.

Mijn vraag is voornamelijk of de onderstaande laptops een beetje aan die eisen voldoen en of ze wel praktisch zijn op de werkvloer. Als jullie nog andere (betere) suggesties hebben hoor ik die ook graag ;-)

Alvast bedankt ;-)

Groetjes,
Björn.

#ProductPrijsSubtotaal
1Dell XPS 15 9550-330PK€ 1.199,-€ 1.199,-
1HP Envy x360 15-bp030nd€ 1.299,-€ 1.299,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.498,-

• tspinoy
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-04 11:17
Van deze twee zou ik voor de HP gaan, aangezien deze meer SSD heeft (32GB is niet zo veel).
Aangezien je zegt dat er mogelijk vele applicaties tegelijk zullen draaien, zou ik 16GB RAM verkiezen ipv 8 :).

Wat vind je bijvoorbeeld van deze? Hij is ook nog een beetje goedkoper en vind ik persoonlijk beter :)
pricewatch: Asus VivoBook R558UQ-DM1225T

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Zou voor een zakelijke laptop gaan. Kom je met name met de garantievoorwaarden stukken beter uit.
Denk niet dat de werkgever heel blij wordt van een MediaMarkt laptop welke 3-4 weken weg is voor reparatie.

pricewatch: HP EliteBook 840 G4 Z2V48ET
pricewatch: Dell Latitude 7480 (WY8VF)