Omdat ik mijn pc wil upgraden en de Chieftec maxi ATX 340W black with door, een ontzettend mooie kast vind wil ik toch nog even voor de zekerheid jullie mening
Ik wil er een amd 1.4 ofzo op plaatsen gaat dit? (er stond bij P4 ready maar ook amd ready?) en hoeveel koelers moet ik bij zoiets bestellen?
Waar ga je die bestellen? Als je daar fatsoenlijke fans kan kopen dan zou ik gewoon alle posities op laten vullen met fans. Je hoeft ze tenslotte niet aan te sluiten.
Als ze flutfans hebben daar (even de specs bekijken) dan kan je net zo goed geen enkele fan erbij nemen en dan laten goede fans kopen.
Als ze flutfans hebben daar (even de specs bekijken) dan kan je net zo goed geen enkele fan erbij nemen en dan laten goede fans kopen.
Ik ben van België en ga ze bestellen bij www.loveno.be zelf heb ik er nog geen ervaring mee met koelers enzo (nam altijd intel) wil je zo vriendelijk zijn ff te kijken? voor me thx
btw alle gaten opvullen is dat dan nie ontzettend duur? en de kast werkt dus met een amd 1.4 ?
urls fans : http://www.overclocking.be/?page=shop/browse&category_id=2e16e844dc91430f13212b4f64178d83
url kast : http://www.overclocking.be/?page=shop/browse&category_id=5d2dfa59bdc49f7b18bd63134d1edea5
urls fans : http://www.overclocking.be/?page=shop/browse&category_id=2e16e844dc91430f13212b4f64178d83
url kast : http://www.overclocking.be/?page=shop/browse&category_id=5d2dfa59bdc49f7b18bd63134d1edea5
Ze hebben een mooi assortiment.
Maarre... ik zou daar geen fans kopen. Ze hebben daar een beetje te goede fans. Als je je kast laat vullen (voor jouw kast is geloof ik 5 fans maximaal) met die delta's dan durf je de kamer niet meer in als je PC aanstaat. 
als je handig bent dan kan je ze op 5 of 7 volt laten draaien en dan scheelt het wel. Maar ik zou het niet doen (maar ik ben dan wel een geluidsfreak, mijn PC moet zo stil mogelijk zijn)
Maar aangezien je best een heethoofd erin gat zetten, zijn extra fans geen overbodige luxe hoor, zeker niet als je dat weer van afgelopen week in gedachten houdt.
Ik zou voor fans gaan van papst/panaflo (duur maar wel stil) of sunon (goedkoop en redelijk stil)
Vraag even rond hoeveel fans je er het beste in kan zetten om je CPU koel te houden. Daar ben ik ook nog mee aan het experimenteren.
als je handig bent dan kan je ze op 5 of 7 volt laten draaien en dan scheelt het wel. Maar ik zou het niet doen (maar ik ben dan wel een geluidsfreak, mijn PC moet zo stil mogelijk zijn)
Maar aangezien je best een heethoofd erin gat zetten, zijn extra fans geen overbodige luxe hoor, zeker niet als je dat weer van afgelopen week in gedachten houdt.
Ik zou voor fans gaan van papst/panaflo (duur maar wel stil) of sunon (goedkoop en redelijk stil)
Vraag even rond hoeveel fans je er het beste in kan zetten om je CPU koel te houden. Daar ben ik ook nog mee aan het experimenteren.
Ik zit er ook aan te denken die kast te kopen, maar ik kan nergens een foto vinden van die kast in het zwart 
Weet iemand een foto te vinden (in het zwart dus)??
Jasper
Weet iemand een foto te vinden (in het zwart dus)??
Jasper
thx voor de antwoorden foto te zien op :
http://www.microplex.no/produkter/kabinetter/full/dx01bd/index.shtml
technische uitleg voor wit (zelfde als zwart)
http://www.microplex.no/produkter/kabinetter/full/dx01wd/index.shtml
dus jullie raden me aan heel de kast vol met fans te steken? en amd werkt?
http://www.microplex.no/produkter/kabinetter/full/dx01bd/index.shtml
technische uitleg voor wit (zelfde als zwart)
http://www.microplex.no/produkter/kabinetter/full/dx01wd/index.shtml
dus jullie raden me aan heel de kast vol met fans te steken? en amd werkt?
Jullie? Ik ben maar in m'n eentje hoor.
Nou, iedereen hier weet wel dat zo'n Athlon erg warm word, dus een beetje extra koeling zal geen kwaad kunnen. Zeker niet als er nog meer heethoofden zoals de GF erbij gezet worden.
Cewl kassie man! (zie sig, heb ik ook, maar dan van antec, same case, diff. psu)
Natuurlijk AMD ready, das geen probleem, P4's hebben een extra psu connector, daarom staat dat er bij denk ik, voeding moet dus eigenlijk P4 ready zijn, is die van mij niet... (who cares)
Vroege P4's hadden i.d.d. speciale kast nodig om koeler te kunnen bevestigen, dat is nu geloof ik niet meer (mobo's zijn veranderd hiervoor, verstevigd dacht ik, correct me if i'm wrong)
Natuurlijk AMD ready, das geen probleem, P4's hebben een extra psu connector, daarom staat dat er bij denk ik, voeding moet dus eigenlijk P4 ready zijn, is die van mij niet... (who cares)
Vroege P4's hadden i.d.d. speciale kast nodig om koeler te kunnen bevestigen, dat is nu geloof ik niet meer (mobo's zijn veranderd hiervoor, verstevigd dacht ik, correct me if i'm wrong)
ik ga er omgerekend een 333 gulden voor betalen tis dus wel een high tower eh (bijna 70 cm hoog) maar kvrees dat het met al die fans een dure bedoening gaat worden op hoeveel mag ik zo rekenen voor deftige stille fans (heel m'n kast vol) ?Op dinsdag 10 juli 2001 14:18 schreef jasperj het volgende:
Dat ding moet ik dus echt wel hebben
Deze kast kost toch 300 piek??
Ik betaal 15 gulden voor mijn sunon fans die ik wel op 7 volt moet zetten om ze stil te krijgen.
Bij Memo kost ie 300 piek.
Das volgens mij de zelfde.
Heb net gebeld, en het is dus gewoon een Chieftec kast
Duss
Jasper
Das volgens mij de zelfde.
Heb net gebeld, en het is dus gewoon een Chieftec kast
Duss
Jasper
Klopt, memo verkoopt ze ook.
Ik heb deze kast ook.. de Antec SX1030BEC dan met Antec SX303 voeding alleen ik heb nu een klein probleempje. Ik wil met waterkoeling aan de slag....alleen om ruimte te creeeren wil ik de onderste HD-bracket-HOUDER (waar die op ligt) eruit halen... alleen deze zit met POPNAGELS vast!
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Yep ff mailen naar chieftec maybe?Op dinsdag 10 juli 2001 14:51 schreef tazzman het volgende:
Iemand enig idee?
Das mogelijk.. zal maar niet vertellen dat het stiekum een Antec kast is
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
btw hoeveel koelers steken erbij jou in, welke en op welke processor?Das mogelijk.. zal maar niet vertellen dat het stiekum een Antec kast is
1x Alpha PAL6035MFC + Delta 60MP op CPU (TB900@1Ghz).
2x80mm Antec fans achterin.
2x80mm Sunon fans voorin. Alleen ik heb 2x80mm Antecs erbij gekocht want die zijn behoorlijk stiller dan die Sunons voor weinig CFM verlies.. moet ze alleen nog ff swappen. Maar dat komt na mijn verhuizing wel.. ga ik ook es aan de waterkoeling.
2x80mm Antec fans achterin.
2x80mm Sunon fans voorin. Alleen ik heb 2x80mm Antecs erbij gekocht want die zijn behoorlijk stiller dan die Sunons voor weinig CFM verlies.. moet ze alleen nog ff swappen. Maar dat komt na mijn verhuizing wel.. ga ik ook es aan de waterkoeling.
Bestel die kast bij de tweakshop.nl
die zijn erg goed, en niet duur of zo.
Kost je 425,-
Dan heb je een Enermax 350W en 4x enermax ventilators erbij.
Voeding kan goedkoper, of helemaal niet als je wilt.
Check het eens uit zou ik zeggen.
Heb ik ook gedaan, en ik ben supertevreden met mijn BlackMonster
die zijn erg goed, en niet duur of zo.
Kost je 425,-
Dan heb je een Enermax 350W en 4x enermax ventilators erbij.
Voeding kan goedkoper, of helemaal niet als je wilt.
Check het eens uit zou ik zeggen.
Heb ik ook gedaan, en ik ben supertevreden met mijn BlackMonster
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
POpnagels kan je met een goed scherpe metaalboor uitboren, en dan heppie dat ding er zo uit..Op dinsdag 10 juli 2001 14:51 schreef tazzman het volgende:
Ik heb deze kast ook.. de Antec SX1030BEC dan met Antec SX303 voeding alleen ik heb nu een klein probleempje. Ik wil met waterkoeling aan de slag....alleen om ruimte te creeeren wil ik de onderste HD-bracket-HOUDER (waar die op ligt) eruit halen... alleen deze zit met POPNAGELS vast!
Iemand enig idee?
Suc6
Cyberj
En hoe zet ik de boel straks dan weer vast?Op dinsdag 10 juli 2001 18:56 schreef CyberJ het volgende:
[..]
POpnagels kan je met een goed scherpe metaalboor uitboren, en dan heppie dat ding er zo uit..
Suc6
Cyberj
Verwijderd
nieuw popnageltje of boutje-moertje..
zo moeilijk is dat toch niet
dremel is en blijft ook voor dit soort klusjes de geniale tool.
zo moeilijk is dat toch niet
dremel is en blijft ook voor dit soort klusjes de geniale tool.
Verwijderd
Als je die met deurtje haalt, zou ik er 1 met meerdere bays halen. Ik dacht eerst: 4 is zat.
Niet dus
Niet dus
1 euro is 40.3399 frank daarmee ga je het vlotst naar de gulden kunnen denk ik
1 gulden is +/- 18.X bef
1 gulden is +/- 18.X bef
Pagina: 1