Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pkx93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09-10 14:12
Beste,

Geen idee of dit de juiste plek is. Maar niet geschoten is altijd mis.

Ik ga best vaak naar de bios met vrienden maar ik zit er over te denken om een Pathe' unlimited ' pas aan te schaffen omdat ik in het weekend
zin heb om naar de bios te gaan. Mijn vrienden willen dit niet aan schaffen en ik wil ook niet alleen naar de film.

Zijn er mensen met een Pathe' unlimited kaart in de regio Rotterdam of Breda ? En die met mij naar de film willen gaan ?

Dit vind ik leuk: Actie, Thriller, Drama, Oorlog, Dectective, SciFi af en toe horror.

Zelf ben ik een jongen van 24 uit de regio West-Brabant vandaar Breda en Rotterdam.

Ik hoor het wel van jullie !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Gewoon in je eentje gaan: kun je de film ook beter volgen. Pak de middagfilms, dan is het ook altijd rustiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vraag & Aanbod overig (als je toegang hebt)?

Je topic is een beetje een "ik zoek vrienden" voor bepaalde onderwerpen; GoT lijkt me daar niet de beste plek voor. 😀

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
beetje vreemde verzoek dit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen naar de bios gaan is echt niet vreemd als je dat denkt, heb ik zelf ook regelmatig gedaan vanwege andere interesses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad, kan prima. OTOH, met een buddy kan het leuker zijn :)

Ik ga misschien een paar keer per jaar zonder unlimited-pas naar de bios, dus kan je niet helpen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 17:04

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Het Grote Bioscooptindertopic? :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 18:31
Ik ken ook genoeg mensen met een unlimited kaart die minstens 1 keer per week alleen gaan. Ze kennen inmiddels iedereen die er werkt, altijd gezellig, af en toe gratis popcorn enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-09 19:06
Ik had ook een Unlimited pas en ging bijna altijd alleen. Ik ging toen twee keer per week. Vrienden hebben ook vaak van alles te doen. Laat je niet tegenhouden door onzekerheid.
Pagina: 1