Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mijansen1987
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-09 09:42
Hallo allemaal,

Ik ben in mijn zoektocht naar de perfecte tv vastgelopen.
Eerst had ik de 55xe9002 van Sony, maar daar was de kijkhoek super dramatisch van, nu hangt hier een LG55C7V maar deze heeft kleine haperingen in het beeld.

Is er een tv die EN een goede kijkhoek heeft EN goed met beeldverwerking om kan gaan? EN HDR, 4K in huis heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:03
mijansen1987 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:11:
Eerst had ik de 55xe9002 van Sony, maar daar was de kijkhoek super dramatisch van, nu hangt hier een LG55C7V maar deze heeft kleine haperingen in het beeld.
Al eens met de instellingen bezig geweest?
Dat kan echt een groot verschil maken, er zijn meerdere youtube filmpjes te vinden van hoe en wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:25
De start post is niet ruim bezaaid met informatie en mijn glazen bol is op vakantie. Wat zijn de eisen aan het tv? Moet hij dingen kunnen streamen bijvoorbeeld? En welke opties heb je zelf al bekeken naast de twee die je noemt en waarom vielen die af? Hoe speel je je media af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Een (/elke) OLED die niet van LG is :*) (al kan ik me voorstellen dat als je de motion beeldverwerking daar ook uitzet dat het niet veel opschiet. Ligt er maar net aan over welke haperingen je het hebt)

[ Voor 73% gewijzigd door apis29 op 23-10-2017 19:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:40
Vermoedelijke oplossing:
The LG C7P is judder free when movies are played via 24p sources like DVDs, Blu-ray players, and native streaming apps. To be able to display 24p content without judder, the 'Real cinema' option must be turned on and the 'TruMotion' option must be set to 'User' and both the 'De-Judder' and 'De-Blur' sliders set to zero (when set to 0, no soap opera effect will be added).

When it come to movies playing via a 60p/60i source like cable boxes, the C7 was able to remove judder completely just by turning on the 'Real cinema' option.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.