Hands-on reviews worden gezien als 0 ster beoordeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:34
Beste Devs van Tweakers,

De LG V30 is het nieuwe vlaggenschip van LG wat nu langzaamaan in de winkels begint te verschijnen. Natuurlijk ga ik dan reviews lezen over de telefoon en tot mijn schrik zag ik dat het gemiddelde van de reviews 2-sterren was. Als ik vervolgens ging kijken naar wat de reviews waren, dan waren ze beiden positief..

Echter, was 1 van de 2 reviews een hands-on review en daarbij is het niet mogelijk om een sterren-rating te geven. De andere review gaf de telefoon namelijk een nette 4-sterren. Is dit by design of een foutje in de pricewatch? Want nu lijkt het alsof de V30 een belabberde telefoon is die 2-sterren waard is...

Even voor de handigheid een linkje naar de betreffende reviewpagina: Klikkerdeklik

[ Voor 8% gewijzigd door Leviathius op 23-10-2017 22:20 ]

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-07 23:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zie daar gewoon 4 sterren als gemiddelde gebruikersscore (1 woord!) staan?

Ah, gevonden, hier gaat het wel fout.

Daarmee is het een bug, dus Pricewatch => Stoute Bugs

[ Voor 63% gewijzigd door Dirk op 23-10-2017 20:55 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-4U
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-06 18:56
Ik heb hetzelfde probleem! Echter wordt mijn review als een 5 sterren review gezien waarbij ik het product wel belabberd vond.

Linkje naar de review:
Klikkedieklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

K-4U schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:16:
Ik heb hetzelfde probleem! Echter wordt mijn review als een 5 sterren review gezien waarbij ik het product wel belabberd vond.

Linkje naar de review:
Klikkedieklik
Hij wordt uitgesloten bij het bepalen van het gemiddelde, dat is iets anders dan dat hij als 5-sterren review wordt gezien ;)

Ik zie hier sec gezien geen bug in, want bij de introductie van de hands-on categorie was het gewoon de intentie om hier geen beoordeling mogelijk te maken en deze reviews dus ook niet mee te nemen bij het bepalen van het gemiddelde. Ik snap wel dat dit verwarring oplevert waar een hands-on reviewer blijkbaar toch eigenlijk een ander oordeel heeft (maar deze dus niet kan geven) ten opzicht van de reguliere reviews. Ik vraag me echter af of dit niet eerder uitzondering zal zijn dan regel.

Ik verplaats deze ondertussen even naar [forum=MF} zodat een productowner hier ook eens over na kan denken :)

Intentionally left blank