Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In het scherm van mijn iPhone 6S 128 GB (van jan 2016) staat waar normaal de naam van de provider staat "Geen Service" Het blijkt een hardware probleem...
Het toestel wordt 24/7 door mij gebruikt, maar wel voorzichtig - niet laten vallen etc etc -
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is een harde reset + Simkaart vervangen door DuoSIm.
Heb nu tijdelijk de iPhone van m'n vrpuw ingepikt 8)7 en met m'n Sim kan ik nu wel bellen, maar alles is wel ontregelt ( banken app's etc en What App blijft haar app.)..
Apple Support kan er via de telefoon niets aan doen zou een hardware probleem zijn..

Iemand een idee wat het probleem _/-\o_ kan zijn of hoe het op te lossen is ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

En al eens gestoeid met de netwerkinstellingen in de software..?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 16:28

Kek

3flix

lijkt op een hardware probleem...

je kan nog eens proberen de netwerkinstellingen terug te zetten of de telefoon in zn geheel opnieuw in te stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Neem aan dat je met Apple Support ook alle stappen in Als u ‘Geen service‘ of ‘Zoeken‘ ziet op de iPhone of iPad hebt doorgelopen? Zeker als de SIM wel werkt in een andere telefoon, dan lijkt het me inderdaad een hardwareprobleem met de iPhone zelf. Dan is het zaak om contact op te nemen met de winkel waar je de telefoon hebt gekocht en hen het (onder garantie) laten oplossen. Wellicht is het zo simpel als een losgeschoten of gebroken antenne.

[ Voor 6% gewijzigd door Daedalus op 23-10-2017 15:55 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:39:
In het scherm van mijn iPhone 6S 128 GB (van jan 2016) staat waar normaal de naam van de provider staat "Geen Service" Het blijkt een hardware probleem...
Het toestel wordt 24/7 door mij gebruikt, maar wel voorzichtig - niet laten vallen etc etc -
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is een harde reset + Simkaart vervangen door DuoSIm.
Heb nu tijdelijk de iPhone van m'n vrpuw ingepikt 8)7 en met m'n Sim kan ik nu wel bellen, maar alles is wel ontregelt ( banken app's etc en What App blijft haar app.)..
Apple Support kan er via de telefoon niets aan doen zou een hardware probleem zijn..

Iemand een idee wat het probleem _/-\o_ kan zijn of hoe het op te lossen is ?
Welke instellingswijzigingen heb je zelf al geprobeerd ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:27
Meer info nodig. iOS versie, provider etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb0wag
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 21:00
Als je in de telefoon modus *#06# krijg je dan je imei te zien?
En via instellingen algemeen info staat er dan bij imei het zelfde nummer of is deze leeg?
Bij één of beide geen nummer dan waarschijnlijk hardware defect aan de baseband chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor late reactie. Het toestel is gratis vervangen door Apple. Het bleek een hardware probleem te zijn.
maar vraag mij niet welk...:-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rb0wag schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:16:
Als je in de telefoon modus *#06# krijg je dan je imei te zien?
En via instellingen algemeen info staat er dan bij imei het zelfde nummer of is deze leeg?
Bij één of beide geen nummer dan waarschijnlijk hardware defect aan de baseband chip.
Inderdaad een hardware defect Bij de 6s serie ligt het vaak niet aan de baseband zelf maar aan het circuit erom heen. Bij de 6 en 6 Plus is het vaak de baseband zelf
Pagina: 1