Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Xotic G55 Excalibur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag allemaal,

Sinds een tijdje ben ik op zoek naar een laptop voor thuis waarmee ik toch ook wel een beetje kan gamen. Nou kwam ik langs een advertentie waarin een nieuwe Xotic G55 Excalibur werd aangeboden voor €799.-
Deze laptop beschikt over een i7-7700HQ, 1050ti (4GB), 8 GB Ram, 1TB harde schijf en 1920x1080 IPS scherm. De afgelopen paar dagen ben ik laptops aan het bekijken die gelijkwaardig zijn maar daar vragen ze gebruikt al snel meer geld voor dan deze nieuw.

Vandaar mijn vraag; Heeft iemand ervaring met dit merk? Op het internet kan ik geen enkele review vinden wat natuurlijk wel een klein alarmbelletje laat rinkelen.

De verkoper zij dat er een Amerikaans factuur bij zit met twee jaar internationale garantie.
Ik zou graag jullie mening willen hierover en eventueel misschien wel wat suggesties voor andere laptops.

- Ramon

...

Alle reacties

• Thomaskrop
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:28:
Goedemiddag allemaal,

Sinds een tijdje ben ik op zoek naar een laptop voor thuis waarmee ik toch ook wel een beetje kan gamen. Nou kwam ik langs een advertentie waarin een nieuwe Xotic G55 Excalibur werd aangeboden voor €799.-
Deze laptop beschikt over een i7-7700HQ, 1050ti (4GB), 8 GB Ram, 1TB harde schijf en 1920x1080 IPS scherm. De afgelopen paar dagen ben ik laptops aan het bekijken die gelijkwaardig zijn maar daar vragen ze gebruikt al snel meer geld voor dan deze nieuw.

Vandaar mijn vraag; Heeft iemand ervaring met dit merk? Op het internet kan ik geen enkele review vinden wat natuurlijk wel een klein alarmbelletje laat rinkelen.

De verkoper zij dat er een Amerikaans factuur bij zit met twee jaar internationale garantie.
Ik zou graag jullie mening willen hierover en eventueel misschien wel wat suggesties voor andere laptops.

- Ramon

...
Weet wel dat ik er een bepaald percentage over heen komt voor douane en saletax.

Verwijderd

Topicstarter
Thomaskrop schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:42:
[...]

Weet wel dat ik er een bepaald percentage over heen komt voor douane en saletax.
De laptop is hier al en de vraagprijs is daarom ook gewoon all in.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dan zou ik maar eens vragen waar dat ding gekocht is; Xotic vermeld op hun eigen website dat alleen garantie & shipping gegarandeerd is voor 48 staten in de USA (dus niet Hawaii en Puerto Rico noch militaire bases/overseas settlements).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof