Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een telefoon gewonnen, en nooit gebruikt. Nu wilde ik hem gebruiken en ik zag dat er nog iemand van het bedrijf waarvan ik het gewonnen had op ingelogd stond met een werkadres. Ik heb een factory reset in de recovery gedaan, maar daarna kreeg ik de melding dat ik met een eerder gebruikt Google account moet inloggen op de telefoon.

Het gaat om een Samsung Core Prime, androidversie weet ik niet.
Ik weet dat je de telefoon uit het Google account van de laatste gebruiker moet gooien, maar dit kan niet.
Het bedrijf zegt dat dit werkaccount inmiddels beeïndigd is. Hoe kan ik deze telefoon nu gebruiken?
Ik heb dus al contact gehad met het bedrijf maar ze kunnen me blijkbaar niet verder helpen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 16:00 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je openingspost is momenteel wel heel erg aan de karige kant. Op Tweakers verwachten we van onze gebruikers dat ze eerst zelf wat eigen onderzoek doen en daarna een topic aanmaken met complete informatie. Ik mis onder andere het volgende:
- Welke toestel gaat het over?
- Welke Android versie draait deze?
- Hoe heb je deze gereset?
- Wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden en gedaan?

Pas dus even je openingspost aan.

Waarschijnlijk is het een Samsung toestel en heb je deze gereset in de recovery? De telefoon is nu waarschijnlijk gelockt aan dat Google Account en je kan het pas weer gebruiken als je met dat Google Account inlogt en vervolgens een reset uitvoert via de instellingen.

Bij het omzeilen van dergelijke beveiligingen geven wij overigens geen ondersteuning. Laat dus even weten wat er precies aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het aangepast, en ik heb het inderdaad gedaan zoals jij zegt, gereset in de recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bezoekje aan de lokale GSM winkel, meer advies kan ik je niet geven.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.