Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Eigen site niet bereikbaar vanaf eigen locatie

Pagina: 1
Acties:

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 17:50
Mijn eigen website is niet bereikbaar vanaf mijn eigen internet verbinding maar wel voor alle andere bezoekers.

Ik host mijn Wordpress website bij Savvi en ik had tot op heden geen problemen maar sinds zaterdag kan ik mijn eigen site niet meer bereikbaar vanaf de winkellocatie. Met een 4g verbinding lukt het wel.

Wat heb ik al geprobeerd:
- reset modem/router
- andere apparatuur geprobeerd zoals een telefoon
- Internet provider gevraagd of deze het IP blokkeert
- Webhost gevraagd of iets wordt geblokkeerd
- Traceroute en ping uitgevoerd, deze komen gewoon aan (zie hieronder)

De webhost en internet provider kijken natuurlijk naar elkaar. Omdat de traceroute gewoon aankomt lijkt het een blokkade te zijn op Wordpress niveau maar ik heb geen plugin oid die dat doen. Het kan wel zijn dat collega's te vaak hebben geprobeerd om in te loggen met een fout wachtwoord.

C:\Windows\system32>tracert gusj.nl
Traceren van de route naar gusj.nl [178.79.179.30]
via maximaal 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 11 ms 5 ms 6 ms 81.28.86.1
3 4 ms 4 ms 4 ms ae0-32.crt01-nkf.redhosting.nl [178.238.96.41]
4 13 ms 12 ms 12 ms 80.249.212.136
5 12 ms 12 ms 11 ms gw-h10.linode.com [109.74.207.1]
6 12 ms 12 ms 11 ms aljau.savviihq.com [178.79.179.30]

hondennamen.info Openscheermes.nl

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als 81.28.86.1 van jou is; dan sta je bij verschillende bedrijven op een blacklist.

Geen idee wat dat voor impact heeft op het bereiken van jouw eigen site en/of de blokkade die Savvi eventueel handhaaft op basis van blacklist-lijsten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:20:
Als 81.28.86.1 van jou is; dan sta je bij verschillende bedrijven op een blacklist.

[...]
Nee, dat is de router (gateway) van zijn internetprovider ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Miepermans
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Miepermans

BIEM!

Wat ikzelf wel eens doe als ik aan het testen ben, is mijn HOSTS file aanpassen. ( of dit in mijn interne DNS spoofen ofzo ).

Hebben al je interne systemen dit issue ? ik zie je traceroute hierboven namelijk wel goed gaan.

Wat ook kan, is dat er op Wordpress niveau een plugin draait die jou de toegang ontzegt. Of, dat savvii iets blokkeert vanaf jouw IP adres.

Ook heb ik wel eens meegemaakt dat een bepaalde browserplugin dergelijke issues gaf. Probeer het eens met een andere browser.

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
<laat maar>

[ Voor 90% gewijzigd door Enforcer op 23-10-2017 19:07 ]

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:47

JdM

Humbled

Kun je nog wel via FTP bij de mappen komen op de server? Zo ja, dan via FTP de map waar de plugins staan hernoemen (plugins1 bijvoorbeeld) en nogmaals proberen of het dan wel werkt. Door de map te hernoemen schakel je namelijk de plugins uit. Als je er dan wel op kunt komen, is een van de plugins de oorzaak.

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 17:50
JdM schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:20:
Kun je nog wel via FTP bij de mappen komen op de server? Zo ja, dan via FTP de map waar de plugins staan hernoemen (plugins1 bijvoorbeeld) en nogmaals proberen of het dan wel werkt. Door de map te hernoemen schakel je namelijk de plugins uit. Als je er dan wel op kunt komen, is een van de plugins de oorzaak.
Dit lijkt inderdaad de oplossing te zijn! nu nog uitvinden welke plugin het was. Dank voor de oplossing

hondennamen.info Openscheermes.nl

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:47

JdM

Humbled

kaiiestan schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:42:
[...]

Dit lijkt inderdaad de oplossing te zijn! nu nog uitvinden welke plugin het was. Dank voor de oplossing
d:)b "oplossing" is een groot woord, de echte oplossing zit nog ergens anders natuurlijk ;)
Welke plugins draai je en welke het is geweest ben ik wel benieuwd naar overigens, daar kunnen we weer wat van opsteken misschien?

[ Voor 66% gewijzigd door JdM op 24-10-2017 18:03 ]

Pagina: 1