Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[outlook]] mail naar server terugsturen

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Heb na jaren imap te hebben gebruikt mijn outlook op pop3 gezet, met het gevolg dat al mijn mail van mijn kpn account nu op mijn laptop staan (geen duplicaat op server achtergelaten). Ivm met telefoons en tablet wil ik ze weer terug in mijn kpn server account hebben. Hoe kan ik dit fixen?

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Mails bewaren in een losse PST, account weggooien, opnieuw toevoegen met IMAP en dan je mails weer terugkopieren vanuit de PST.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 17:12
Volgens mij kon je ook altijd een optie aanzetten dat er een duplicaat op de server achter blijft. Maar wat heb je zelf al gevonden, welke versie van Outlook gaat het om en waarom zou je überhaupt pop3 nog willen gebruiken?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En aangezien de maximale grootte van KPN 1GB is, dacht ik, heb je wel een uitdaging als je meer dan 1GB aan mails & attachments in je PST hebt zitten.

Er is trouwens wel een kleine kans (maar dat is al gebeurd toen je mails in de PST ging zetten) dat bepaalde zaken niet meer doorzoekbaar zijn en/of niet meer bewijsbaar zijn. In ieder geval; als je op Exchange een dergelijke migratie uitvoert (mail -> PST -> mail), dan verdwijnen er allerlei attributes die voor bepaalde bewijslast wel essentieel kunnen zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Volgens mij loop je hier al lang genoeg rond om te weten dat het op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.