Vraagjes over SETI@Home

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Kan ik bij SETI@Home ook mijn wachtwoord wijzigen? Want nu heb ik zo'n lang nummer, kan ik nooit onthouden, en bij mijn account-settings zie ik niks relevants :? :?

En waar kan ik een *goed* overall schema zien van de teams? Tot nu toe kan ik alleen per letter zoeken of bij de eerste 100, maar niet op allemaal, beetje wazig allemaal.

Als iemand hier duidelijk in kan en wil verschaffen, graag...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ow ja, nog één vraagje.

Is het mogelijk om op een machine de voortgang van SETI op een andere machine af te lezen? En kan ik meerdere WU's cachen (een soort prive-proxy dus)? En uiteraard, hoe doe ik deze 2 dingen?

(Voor de duidelijkheid: het zijn mijn eigen 2 machines, maar aan de 2e bak hangt geen monitor enzo, vandaar).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ikke nie weten maar hopelijk komt Rickman vandaag nog ff buurten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:40
Gebruik SetiHide voor wu caching en een grafische shell voor de CLI client --> warm aanbevolen volgens diverse TA'ers iig :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welcome to the wonderfull world van SETI@HOME: Waar de CGI-scripts zuigen, stats 10 dagen niet geupdate worden en passwords niet te wijzigen zijn :D

Zo dat was je eerste vraag! :)

Over je tweede vraag:

De Dutch Power Cows staan op dit moment in geen enkele top 200, en daarom is hun voortgang dus nog nergens bij te houden. Wat wel mogelijk is om bij te houden, is de Team Battle die op onze site wordt bij gehouden:

http://iron.mine.nu

Dit is een onofficiele ranglijst van alle Nederlandse teams (nou ja, bijna alle :D).

Voor de officiele ranglijsten moet je nog flink doorcrunchen. De 'All groups top 200' heeft als minimum 111813 WU's.

Voor de tools die je zoekt nodig ik je uit op de SETI@Netherlands download sectie, die bijgehouden wordt door onze member Derk. Naar mijn mening heeft hij daar de meest complete verzameling aan SETI@HOME tools op het Internet neergezet. De site is zoals je weet te vinden op:

http://www.seti.nl

Tools die ik aanraad zijn: setiDriver, setiHide en setiWatch.

Groetjes, Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 13:55 schreef Rickman het volgende:
Welcome to the wonderfull world van SETI@HOME: Waar de CGI-scripts zuigen, stats 10 dagen niet geupdate worden en passwords niet te wijzigen zijn :D

Zo dat was je eerste vraag! :)
Hmm, da's weer minder dan... zit dit nog in de pipeline, of is dat niet bekend.
Over je tweede vraag:

De Dutch Power Cown staan op dit moment in geen enkele top 200, en daarom is hun voortgang dus nog nergens bij te houden.
Hmm, ook minder... tijd om daar ff verandering in aan te brengen >:)
Wat wel mogelijk is om bij te houden, is de Team Battle die op onze site wordt bij gehouden:

http://iron.mine.nu

Dit is een onofficiele ranglijst van alle Nederlandse teams (nou ja, bijna alle :D).
Yep, die kende ik al, tnx :)
Voor de officiele ranglijsten moet je nog flink doorcrunchen. De 'All groups top 200' heeft als minimum 111813 WU's.
*slik*... komen wij aan met een kleine 34.000 WU's :)
Voor de tools die je zoekt nodig ik je uit op de SETI@Netherlands download sectie, die bijgehouden wordt door onze member Derk. Naar mijn mening heeft hij daar de meest complete verzameling aan SETI@HOME tools op het Internet neergezet. De site is zoals je weet te vinden op:

http://www.seti.nl

Tools die ik aanraad zijn: setiDriver, setiHide en setiWatch.

Groetjes, Rick
Tnx, zal eens kijken... SetiHide had ik al (Tnx Dutchman), ziet er goed uit. Die andere 2 bekijk ik nog ff :)

Tnx voor de antwoorden.

Enne DPC-ers: doe eens ff mee, en zorg ervoor dat we de Overall Top-200 gaan indenderen, we hebben bijna 4x zoveel nodig als ons huidige aantal WU's :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Sorry Wildhagen, wanneer ik bij RC5 de 2 miljoen gehaald heb, DPC bij ECCP ruim eerste staat en Genome ook goed gaat zal ik een paar machine's mee laten draaien, voorlopig dus nog niet.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 06:55

Scraper

ErikJ

Ik zit erover te denken om een machine mee te laten doen, weet het nog niet. Is er ook een novell client voor een of ander project.

Want ik heb een dual 400 staan en netware zuigt in dnetc. 700kk/s ipv de 2.2mk/s die hij kan halen. Hoeft dus niet perse seti te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is misschien een idee om een aantal van die nederlandse pikkies te meelen en te vragen of ze hun seti groep niet onder willen brengen in dpc natuurlijk de kleinere want de grotere hebben zoiets van jullie komen maar bij ons

want wie niet waagt wie niet wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
wie dat waagt is al snel aan het spammen en dat is niet de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je schijft er ook maar een paar aan niet gelijk 666 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-09 23:23

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Over proxy's voor SETI:

met Seti Queue kun je een publieke proxy opzetten. Voor een persoonlijke proxy kun je setiGate gebruiken. Beide programma's zijn te downloaden van de eerder genoemde downloadpagina van S@NL.

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Inmiddels heb ik 2 gebakjes op SETI gezet, namelijk een P3-500 en een Thunderbird 950 :)

Deze screenshot komt van de Thunderbird:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/setihide.jpg

Geen flauw idee of het goed is, ik moet het allemaal nog ff uitpluizen :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Op dinsdag 10 juli 2001 17:45 schreef jlrensen het volgende:
met Seti Queue kun je een publieke proxy opzetten.
hmm als er een beetje leuke linux versie is kan ik dat vanavond nog wel eens bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Rickman: wanneer word die TeamBattle-page weer bijgewerkt?

Voor de geïnterreseerden, hier nog wat links.

De Stats-page van DPC : http://setiathome.ssl.berkeley.edu/stats/team/team_51283.html

De TeamBattle-page met bijna alle NL-teams: http://iron.mine.nu/teambattle_nl.html

DPC-Seti is dus het 9e team van Nederland, eerste doel is dus in de NL Top-5 te komen :P

Downloaden van de client kan op http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/dema/seti/win9x_ne.html#clients

Om je aan te melden bij DPC moet je op deze URL klikken: http://setiathome.ssl.berkeley.edu/cgi-bin/cgi?cmd=team_join_form&id=51283

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildhagen

Volgens mij word dat dagelijks bijgehouden, meestal rond een uur of drie.

Degene die dat doet zal wel ff aan het werk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de beste CPU voor SETI?

Ik heb ergens een keer gehoord dat dit een pentium is maar zeker weten doe ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildhagen: Dit wordt dagelijks gedaan rond 15:05. Ik zie nu dat het nog niet is gebeurd. Ik heb een vermoeden waarmee dit te maken kan hebben. Op dit moment is SETI@Netherlands bezig z'n site drastisch te vernieuwen: frontpage stats, uitgebreide stats voor de leden, grafieken etc.

De stats engine die dit gaat verzorgen draait ook op die server, en de team battle is er aan verbonden. Op dit moment vinden er dus werkzaamheden aan die engine plaats dus ik denk dat de vertraagde update daar iets mee te maken heeft. Zeker weten doe ik het niet. Maar ik verwacht dat ie in de loop van de avond nog wordt bijgewerkt.
Op dinsdag 10 juli 2001 16:47 schreef Fritzz het volgende:
het is misschien een idee om een aantal van die nederlandse pikkies te meelen en te vragen of ze hun seti groep niet onder willen brengen in dpc natuurlijk de kleinere want de grotere hebben zoiets van jullie komen maar bij ons

want wie niet waagt wie niet wint
Lijkt me geen strak plan Fritzzz, vanwege de volgende redenen:

1. Spam wordt niet in dank afgenomen
2. Ervaring heeft mij geleerd dat de kleine Nederlandse S@H teams trots zijn op hun identiteit en voelen er niets voor zich bij een groter team te voegen.
3. Als ze even op dit forum gaan kijken om te zien wat DPC nu inhoudt, en ze zien dat ze betitelt worden als 'pikkies' zal dat niet bevoordelijk zijn voor de merge. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Tnx Rickman, dan heb ik nog maar ff geduld :)

Kun je trouwens in het kort uitleggen wat spikes en gaussians zijn? kan ik nergens echt duidelijk vinden, als ik het goed begrijp moet je zoveel mogelijk spikes zien te vinden? :? :?

Fritzz: geen goed idee (net als bij RC5/OGR overigens), dat word niet echt op prijs gesteld, zowel door distributed.net, de geadresseerde als door ons (als DPC-Crew zijnde)...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Op dinsdag 10 juli 2001 18:20 schreef FRAeK-AC het volgende:
wat is de beste CPU voor SETI?

Ik heb ergens een keer gehoord dat dit een pentium is maar zeker weten doe ik het niet...
Mijn p3 500 doet 13 uur over een wu.
Mijn duron 800 doet ook 13 uur over een wu.

denk dat de p3 sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlrensen
  • Laatst online: 06-09 23:23

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Op dinsdag 10 juli 2001 17:52 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

hmm als er een beetje leuke linux versie is kan ik dat vanavond nog wel eens bekijken :)
Volgens mij is er van SETI queue alleen een windows versie, zie http://www.reneris.com/seti/default.asp

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meibok
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10-2020

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

Rickman, je slaat de spijker op de kop!
(4 postings terug)

"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 20:13 schreef PowerCow het volgende:

[..]

Mijn p3 500 doet 13 uur over een wu.
Mijn duron 800 doet ook 13 uur over een wu.

denk dat de p3 sneller is.
Het lijkt er idd wel op ja, dat Intels beter zijn in SETI.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
:? :?

Wildhagen, ik dacht toch echt dat jij nog een van de getrouwe rc5-mensen was en niet al te goed te spreken was over dat radiografische projectje???

What happened :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 08:39 schreef DSmarty het volgende:
:? :?

Wildhagen, ik dacht toch echt dat jij nog een van de getrouwe rc5-mensen was en niet al te goed te spreken was over dat radiografische projectje???
Waarom denkt toch iedereen dat ik geen RC5/OGR meer doe :? :? :?

Je kan toch meerdere projecten tegelijk doen, je zit toch niet vast aan één project?
What happened :?
Bekeerd... nee, DPC moet ook daar 'ff' gaan rulen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

A long time ago in a galaxy far far away was er iemand die een team DPC (Dormant Power Cows) had opgericht met daarin DPC-members die niet meer aan seti deden.

Is dat een ander team als nu, want mijn (schamele) units staan bij Dormant PC's.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Mobster: ja, dat is een ander team... DPC = Dutch PC, is wat consequenter ivm de andere projecten waar we aan meedoen, vandaar :)

Ons team kan je joinen door op deze link te klikken :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Dit waren (zijn?) allemaal DPC-rc5-leden die vroeger seti deden. Heeft retiren nu nog zin dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Tuurlijk, iedere WU's is welkom om in de Top-5 van NL-teams te komen, en bij Dutch PC word nog actief gegraasd (wel weinig, dus komop DPC-ers, doe mee!)... zie ook de descripiption van dormant PC :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Die Dormant Power Cows heb ik maanden geleden idd in het leven geroepen om de DPC wu's alvast te verzamenlijk voor als er nog eens een actief DPC team te voorschijn zou komen. Nu dat het geval is kunnen alle wutjes van de DormantPC weer overgezet worden naar de DutchPC. :)

* Dutchman! heeft zijn oude wutjes al weer overgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gekkie_
  • Laatst online: 24-06 20:21

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

* _Gekkie_ heeft voor de zekerheid ook maar ff (opnieuw?) gejoined :)

Nou s kijken of dat zin heeft gehad ;( Denk het niet maar al het kleine is meegenomen

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Gekkie: jij zat al goed dacht ik :)

Come on guys, spread the word, we need more members :P (bij voorkeur buiten de huidige DPC, zodat andere projecten niet verzwakken, da's niet de bedoeling :) )

Met 128 members (waarvan ook nog eens 10 met 0 results) tellen we niet echt mee, zélfs niet onder de Nederlandse teams. Dat kunnen we als DPC zijnde niet hebben hé :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Op woensdag 11 juli 2001 12:29 schreef wildhagen het volgende:
Come on guys, spread the word, we need more members :P
..
Dat kunnen we als DPC zijnde niet hebben hé
Dat is bij diverse andere DPC projecten precies hetzelfde, zoek de leden alsjeblieft buiten de DPC ok ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 12:32 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

Dat is bij diverse andere DPC projecten precies hetzelfde, zoek de leden alsjeblieft buiten de DPC ok ?
Ik zeg ook niet dat ze over moeten stappen, wel dan?

Je kan ook BUITEN de (huidige) DPC om assimileren hoor. En ja, ook voor UD en G@H en F@H (en ECCp ook?) hebben nog leden nodig.

Heb mijn message maar ff aangepast.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gekkie_
  • Laatst online: 24-06 20:21

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Keej, ik beloof hierbij plechtig om zodra ECCp afgelopen is, terug naar mn roots te gaan en SETI te doen... goed? :P

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Hmm, nou heb ik nog een (hopelijk niet al te groot...) probleem, namelijk dit:
Hoi, ik heb een probleem met SetiHide (nieuwste versie).
Ik heb hem laten cachen (5 blocks, ik heb maar dialup vandaar).

Nu is het 1e block klaar (na 7 uur 23 min) en die wil dus wegsturen. Hij zegt eerst keurig "Connecting (A)", maar daarna springt-ie naar (WU Missing) met een rood blok ervoor. In de directory staan alle *.sah files nog, te zamen met een file "stop after send.txt".

Ben ik dit hele blok nou kwijt of hoe zit dit?
Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 12:32 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

Ik zal eens rondvragen of de leden van TA toevallig geen interesse hebben om bij een #1 team te komen >:) >:)

[no flame !! I'm just kidding, 't is een goed team dat tenminste voor wat weerwerk zorgt !!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Hmm, ff als reply op mijn eigen bericht hierboven. Die 'foutmelding' is nogal misleidend, en wil niks anders zeggen dan dat-ie geen nieuwe WU kon fetchen (had ik zo ingesteld), hij had de oude wel keurig geflushed.

Phew, toch geen 8 uur kwijt :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Oké. Ik ben van DPC (Dormant Power Cows) overgestapt naar DPC (Dutch Power Cows).
Met 11 results kom ik op 89 met stip binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 13:46 schreef Mobster het volgende:
Oké. Ik ben van DPC (Dormant Power Cows) overgestapt naar DPC (Dutch Power Cows).
Met 11 results kom ik op 89 met stip binnen :P
Kijk, da's mooi, zo moet je het hebben :P

Zelf ben ik gestegen van plek 95 ofzo (met 6 WU's) naar nu nr. 74 (met 21 WU's).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke info moet er worden ingevlud om DPC te joinen met SETI ?

wij van team graasland hebben nog wel wat staan dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Gewoon op het linkje van Wildhagen klikken (^^^ hierboven ergens) en dan je mailadres plus wachtwoord invoeren. Eventueel eerst wachtwoord laten mailen.

Er zijn nog meer Dormant Power Cows. Die moeten ook hun account overzetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irule
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10-2023
Is het mogelijk om een geheel team ineens te retiren naar DPC??

Heb namelijk nog 168 oude wu's staan, maar niet alle email adressen in het team zijn nog in gebruik.

het team doet al maanden niets meer aan S@H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Is het mogelijk om een geheel team ineens te retiren naar DPC??
Voor zover ik weet is dat (helaas) niet mogelijk... probeer iig zoveel mogelijk van die emailadressen dan toch nog over te zetten...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
welke info moet er worden ingevlud om DPC te joinen met SETI ?
Klik hier ff: http://setiathome.ssl.berkeley.edu/cgi-bin/cgi?cmd=team_join_form&id=51283

Dan word je gejoined bij DPC-Seti@home :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Op woensdag 11 juli 2001 14:11 schreef wildhagen het volgende:
Hmm, nou heb ik nog een (hopelijk niet al te groot...) probleem, namelijk dit:
[..]

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Hmz, dat probleem had ik ook. Bij wou hij helemaal geen wu's ophalen, dus ben ik maar overgestapt naar setidriver.

Kheb trouwens ook een dialup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 19:57 schreef PowerCow het volgende:

[..]

Hmz, dat probleem had ik ook. Bij wou hij helemaal geen wu's ophalen, dus ben ik maar overgestapt naar setidriver.

Kheb trouwens ook een dialup
Och, hij doet het nu prima. Maar zo af en toe schijnt die Berkeley-server down te zijn, dus misschien dat het daaraan heeft gelegen?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
zou kunnen.

sinds gister ben ik weer bezig aan seti.
ben nu aan het kijken of ik niet een dpch voor seti kan maken.
Heb hier een tooltje om de stats uit telezen van seti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 20:07 schreef PowerCow het volgende:
zou kunnen.

sinds gister ben ik weer bezig aan seti.
Mooi, dat zouden meer mensen moeten doen ;)
ben nu aan het kijken of ik niet een dpch voor seti kan maken.
Heb hier een tooltje om de stats uit telezen van seti.
Dat zou wel fijn zijn ja, als dat zou kunnen. Helaas kan ik je daar niet mee helpen, ben niet zo'n coder.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
als ik nou wist hoe die anderen die dpch maakten, dan kom ik er wel uit.

maar ik zit nu met welk programma doen ze dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 20:16 schreef PowerCow het volgende:

Ik weet dat Onno voor OGR en RC5 een zelfgemaakt script heeft geschreven, en Dutchman heeft dat gedaan voor Genome@Home. Hoe ze het hebben gedaan voor UD en ECCp weet ik niet.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
ik kijk wel ff .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Oké, succes alvast :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Script is maar een gedeelte, over het algemeen zit er ook een database achter (bij Onno iig, bij jeroon dacht ik ook, en bij mij natuurlijk :) ) Verder moet je even kijken naar het aantal mensen dat actief meedoet met het project, voor 2, 3 man is het IMHO niet nuttig :) (met de orginele G@H DPCH ben ik ooit gestopt omdat er uiteindelijk maar twee vaste flushers overbleven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Actieve flushers bij DPC-Seti zijn er 12-15 per dag, varieert een beetje.

Maar een DPCH zou misschien wél weer extra mensen aantrekken... temeer omdat je nu nog met 1 of 2 WU's dus absoluut in de stats meedoet (ter vergelijking: een TB 950 doet 3 WU's per dag, een P3-500 2 WU's).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:02
Op donderdag 12 juli 2001 20:16 schreef PowerCow het volgende:

de THINK DPCH (en ECCp, is dezelfde) worden gemaakt mbv php en mysql, de source heb ik hier gezet.

***Disclaimer***
Gebruik op eigen risico, ik ben niet verantwoordelijk voor gecrashte databeesten en ontplofte koeien! Dit stukje script is highly experimental en vergt aardig wat onderhoud.
***Disclaimer***

:)

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Misschien dat je ook iets hebt aan SetiTEAM

Iemand anders die eventueel nog kan (en wil) assisteren bij het maken van een Seti-DPCH?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
dat wou ik dus ook gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noMSforme
  • Laatst online: 10-03-2022
Gaan we (ook) weer SETI doen?
(Heb nog wel een PC'tje over.. :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 07:34 schreef noMSforme het volgende:
Gaan we (ook) weer SETI doen?
Ja :)
(Heb nog wel een PC'tje over.. :-) )
Ok, kom maar op! ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 21:55 schreef PowerCow het volgende:
dat wou ik dus ook gaan gebruiken.
Hmm.... die SetiTEAM-comparion werkt wel aardig, alleen die output (copy to clipboard) is nogal een zootje, denk dus dat het heel moeilijk word om daar iets bruikbaars van te brouwen...

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1