Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke laptop heb ik nodig?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik ben op zoek naar een "gaming" laptop voor mijn zoon. Gaming tussen aanhalingstekens omdat hij niet het budget heeft om een echte gaming laptop te kopen. Zijn budget ligt rond de 500 euro.

De games die hij erop wil spelen zijn o.a. Cities Skylines, Planet Coaster en Sims 4.

Ik heb mij reeds ingelezen en ga ervan uit dat de laptop in ieder geval een i5 processor moet hebben, 8 GB RAM. Welke videokaart afdoende is weet ik niet. Moet zeggen dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie.

Kunnen jullie mij adviseren waar ik verder op moet letten, wellicht weten jullie welke "nieuwe" laptop geschikt voor hem zou zijn.

Alvast dank voor jullie reacties.

Alle reacties

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:59:
Goedenavond,

Ik ben op zoek naar een "gaming" laptop voor mijn zoon. Gaming tussen aanhalingstekens omdat hij niet het budget heeft om een echte gaming laptop te kopen. Zijn budget ligt rond de 500 euro.

De games die hij erop wil spelen zijn o.a. Cities Skylines, Planet Coaster en Sims 4.

Ik heb mij reeds ingelezen en ga ervan uit dat de laptop in ieder geval een i5 processor moet hebben, 8 GB RAM. Welke videokaart afdoende is weet ik niet. Moet zeggen dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie.

Kunnen jullie mij adviseren waar ik verder op moet letten, wellicht weten jullie welke "nieuwe" laptop geschikt voor hem zou zijn.

Alvast dank voor jullie reacties.
Moet het percé een laptop zijn? Met een desktop kom je met dit budget waarschijnlijk een stuk verder. Nog een tip: volgens de requirments van cities skylines heb je een AMD of Nvidia videokaart nodig, omdat een intel videokaart blijkbaar niet (officieel) ondersteunt wordt.

Verwijderd

De laptop die je nodig hebt komt misschien wel uit het lijstje wat je hebt gemaakt. Dit kan door middel van eigen onderzoek en met behulp van de PriceWatch.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:36:
De laptop die je nodig hebt komt misschien wel uit het lijstje wat je hebt gemaakt. Dit kan door middel van eigen onderzoek en met behulp van de PriceWatch.
Spolier: er zijn geen geschikte laptops voor dit bedrag.

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-11 19:01
Gaming op een ondergedimensioneerde laptop wordt een teleurstelling. Misschien niet direct, maar dan wel na de eerste update van het spel, of als er een ander spel op komt. Hij moet gewoon nog even doorsparen ben ik bang, of een sponsor zoeken.

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:54

Wailing_Banshee

You're Next

Als je gaat zoeken op minimaal i5 en 8Gb in de pricewatch, kom je op de goedkoopste laptop van 570 euro uit. En dan heb ik niet eens verder gekeken naar specs.

categorie: Laptops

Ik zou dus of de verwachtingen bij stellen of het budget verhogen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 12:14
Je kan ook in de V&A kijken. Dit neemt natuurlijk wel een risico met zich mee, maar soms zitten daar ook hele leuke dingen tussen
Pagina: 1