|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Vraag
Alle reacties
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Dat is het niet. De vraag komt wel, maar die kan je wegklikkenTommieW schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:55:
Voor Skype heb je een Microsoft account nodig. Voor two-factor authenticatie maakt dat gebruik van een telefoonnummer. Ik weet even niet zo snel of dat strikt verplicht is.
Je kan Hangouts van Google ook proberen
[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 22-10-2017 19:24 ]
Hangouts is geen optie. Binnen dit gezin gebruiken wij Skype.418O2 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:24:
[...]
Dat is het niet. De vraag komt wel, maar die kan je wegklikken
Je kan Hangouts van Google ook proberen
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Google Play: QuickSupport for Samsung
[ Voor 31% gewijzigd door Steefph op 22-10-2017 19:34 ]
Alles is terug te redeneren naar 4
Ja, want dit is het moment om principieël te zijnevilution schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:30:
[...]
Hangouts is geen optie. Binnen dit gezin gebruiken wij Skype.
Ik snap best dat je nog ff wil rommelen en klooien met Skype voordat je gaat uitwijken naar alternatieven, maar ik vind “X is geen optie” een beetje raar...
Having said that; beide kids hebben bij ons een iPad zonder sim en kunnen prima Skypen. Dus het kán wel; maar ik heb geen idee of dat op non iOS ook kan.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij