Toon posts:

Onterechte slechte review retour

Pagina: 1
Acties:
  • 490 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

tattooboy1985

Topicstarter
Beste ,

Ik ben met tweaker Eli98 tot overeenstemming gekomen over een advertentie .
Deze moest gereserveerd worden omdat die nog geen geld had wat natuurlijk kan gebeuren .

Ik stuur hem op vrijdag een bericht gezien die ook op tweakers actief was geen reactie gekregen .
op fb messenger een bericht gestuurd om een reactie gezien ik alles gereserveerd en apart gehouden heb voor hem .

Dit heeft hij ook in een dm toegezegd .

Nu vandaag zegt die dat die geen intresse meer heeft en dat ik hem stalk omdat hij niet binnen een dag reageerd .

Ik vind zijn beoordeling onterecht omdat hij zijn afspraken niet nakomt ben ik ineens een stalker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tattooboy1985

Topicstarter
Eli98 gaat om deze persoon en met mezelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tattooboy1985

Topicstarter
Breng deze tweaker op de hoogte en krijg dit retour:

tattooboy1985
heb een topic gestart voor de review
zondag 22 oktober 2017 14:48
Eli98

Je doet maar, resultaat zal mij eerlijk gezegd weinig uitmaken dus als ze de beoordeling verwijderen leuk voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tattooboy1985

Topicstarter
Graag zie ik zijn beoordeling verwijderd worden die bij mij staat , en admin mogen de dm doorlezen

gr tattooboy1985

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@tattooboy1985 zou je voortaan gewoon je bericht willen editen ipv steeds opnieuw te reageren?

Anyhow, ik heb de DM bekeken. Er was duidelijk een overeenkomst. Als Eli daar van af wil zien, prima, in overleg. Maar niet op deze manier. Zijn review heb ik derhalve bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tattooboy1985

Topicstarter
@Microkid zal ik voortaan doen .

Dank je wel .
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.