iCloud contacten probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Topicstarter
Hallo,

Ik beheer een buurtpreventiegroep en hiervoor moet ik redelijk vaak mensen toevoegen aan mijn contacten, dit wil ik doen via iCloud.com Contacts, waar ik ze kan toevoegen. Echter komen ze dan niet in op mijn iPhone in de contacten waardoor ik mensen niet kan toevoegen aan de groep op WhatsApp, zowel via de computer als via de telefoon lukt dit niet.

Is het mogelijk dat de contacten wanneer ik ze toevoeg via mijn laptop, ook in de telefoon te zien krijg zodat ik minder moeite hoef te doen om mensen toe te voegen?

Alvast bedankt.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vreemd probleem, ik heb het zojuist getest door een contact via de website toe te voegen en op alle devices (iphone, imac, ipad) verschijnt het direct. Misschien even bij de settings kijken of alles goed staat?

[ Voor 5% gewijzigd door Fietsbel op 21-10-2017 19:58 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Topicstarter
Ik vermoed dat het inderdaad een instelling was, bedankt @Fietsbel! Je mag nu het nummer in je signature updaten naar 40. ;-)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."