There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.
Hallo demichel,
Ja, misschien gewoon een blind(first time) playthrough bekijken, en anders kan ik(als 300+ uur gta v/online veteraan) je ook wel specifiek ergens mee helpen.
Gr, DeMwoan
Ja, misschien gewoon een blind(first time) playthrough bekijken, en anders kan ik(als 300+ uur gta v/online veteraan) je ook wel specifiek ergens mee helpen.
Gr, DeMwoan
Dank, veteraan DeMwoan, doe ik. Ik wandel gewoon eens rond en probeer de controls eerst onder de knie te krijgen (er staan zo ontzettend veel knoppen op dat ding)... en zie wat er gebeurt.
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.
Ik zou zoeken op Youtube naar GTA 5 first look, of tutorial.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Excellent idee, Evanescent, had ik nog niet aan gedacht. Doe ik! Ik wil het spel niet "spoilen", maar enkel de basisvaardigheden aanleren.
Waarom volg je dan niet de in-game tutorial? Dan weet je zeker dat je niets spoilt, en die geeft ook aan welke knoppen je in moet drukken.
Pagina: 1