Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11 16:58

Saven

Administrator

Topicstarter
Vandaag mijn nieuwe onderdelen binnen gekregen. Een micro-ATX Asus Strix Z370-G Gaming moederbord met een RM550X voeding.

Alles leek soepel te gaan tijdens het bouwen, todat ik ineens merk dat ik de 8-pin powerconnector niet krijg aangesloten :/

De aansluiting van deze connector is anders dan die van de kabel, zie ook afbeelding:

De kabel heeft andere vierkantjes/rondjes dan het mobo; die heeft boven in het midden 2 vierkante blokjes en onder 2 aan de linker- en rechterkant.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SkTEKGm.jpg

Is mijn PSU niet compatible met dit moederbord? Nog nooit meegmaakt dit, hoewel dit wel mijn eerste micro-ATX bordje is |:( Iemand tips? Ik kan er online niks over terugvinden behalve dat iemand de verkeerde kabel gebruikt. Maar ik heb geen andere :') Alles past verder precies.

Alle reacties

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43
Probeer je niet een 8-pin PCI Express stekker op de CPU connector aan te sluiten?

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11 16:58

Saven

Administrator

Topicstarter
Nielson schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 18:27:
Probeer je niet een 8-pin PCI Express stekker op de CPU connector aan te sluiten?
Nope. Nevermind, echt dom :') ik kreeg hem de eerste paar keer niet erin, maar die ronde passen gewoon in de vierkante gaatjes. Pas dus gewoon maar ik was te autistisch en gaf het te snel op _O-

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43
Haha, dat kan ook :) Soms moet je idd een beetje draaien met de kabels zodat de pinnetjes goed uitlijnen.