Wie heeft er een Antec 1030 gemod?

Pagina: 1
Acties:

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Is het mogelijk om er 120mm fans in te zetten als je de roosters wegknipt en dan gewone fingerguards erin zet?

Ik weet niet of daar wel ruimte voor is, en of dat er een beetje uitziet. Zonde als ik door te proberen mijn kast verneuk.

Gaat dus om de standaard fanposities van de kast, maar dan ipv de 80mm bays te gebruiken daar 120mm fans in te zetten.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb wel gezien dat een 1030 een 120mm fan ipv 80mm fan gebruikte onderin, alleen heb ik het zelf (nog) niet gedaan in mijn 1030. Ik ben eerst bezig om te zien hoe ik mijn waterkoelsysteempje er in kwijt kan.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je nou een 830 of een 1030 hebt. Zeker achterin zijn ze precies het zelfde, alleen voorin geloof ik niet, en achterin gaat dat volgens mij echt niet passen

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 16:39
Dan moet je iig wel nieuwe schroefgaten erin boren.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Collega van mij heeft een 830 en ik heb een 1030. Verschil: hij heeft maar 1 HD bracket ding.. ik heb er 2...en dat is lastig voor mij. Waar hij dus zijn waterkoeling heeft zitten (radiateur en reservoir) - rechtsonder in de kast waar die 2 fans aangesloten kunnen worden............daar zit bij mij die "HD bracket houder" vast gepopnageld aan de kast.. ik moet nog ff kijken hoe ik dat er op acceptabele wijze uit kan halen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

van popnagels kan je makelijk het 'kopje' afboren (wel rustig boren)
Pagina: 1