Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Ik heb altijd een iPhone gehad. En ik zat eraan te denken om een iPhone X te gaan kopen (wat nog uit komen). Echter vind ik het vreselijk duur voor wat je ervoor krijgt. Voor het eerst overweeg ik een Android toestel te kopen.

Ik vind de nieuwe bezelless genre heel erg mooi. Zijn er ook goedkope bezelless telefoons? En met goedkoop bedoel ik de helft van de iPhone. Dus circa 500 euro.

Ik weet niet hoe ik moet zoeken eigenlijk. Omdat ik alleen zonder bezel en zonder knop wil. Kan iemand mij daarin adviseren?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Galaxy S8 ?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:52
Xiaomi Mi Mix ?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij staan er genoeg geruchten, renders, plaatjes en uitgekomen toestellen in Android en Windows Phone alsook op https://www.tweakers.net

500 Euro zit je wel een beetje op de wip; je stelt geen eisen aan hardware noch aan software. Men "zegt" dat OnePlus binnenkort met een 18:9 uitvoering komt maar dat is van horen zeggen en dan ook alleen omdat ik zelf een OP5 toevallig heb gekocht.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd als je op Google Bezelless phone intikt krijg ik een heel berg resultaten. Ga dus eerst even op onderzoek uit naar de verschillende toestellen en mocht je daarna nog twijfelen, lees dan even Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum door en maak dan even een nieuw topic aan.

Dit topic is gesloten.