Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
75 inch TV, grote is belangrijker dan kwaliteit
Wat is je budget?
Rond de 1500e a 2000e
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen, af en toe een film en serie via Netflix
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung UE75MU7000 of Sony KD-75xe8596, het wordt één van deze modellen echter vind ik het zo lastig om te kiezen. Voor beide valt wel iets te zeggen
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben Tweakers deze keuze gestaan? Bewust niet naar OLED gekeken. Heb nu een 65 inch en ga nu voor een stap groter voor de belevering. Verdere heb ik nu een Panasonic plasma met top beeld kwaliteit. Voor de Panasonic verwacht ik nog 750-500e te krijgen.
Hier komt de TV te hangen

De maat lijkt mij prima te kunnen in de woonkamer.
Ik zoek een?
75 inch TV, grote is belangrijker dan kwaliteit
Wat is je budget?
Rond de 1500e a 2000e
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen, af en toe een film en serie via Netflix
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung UE75MU7000 of Sony KD-75xe8596, het wordt één van deze modellen echter vind ik het zo lastig om te kiezen. Voor beide valt wel iets te zeggen
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben Tweakers deze keuze gestaan? Bewust niet naar OLED gekeken. Heb nu een 65 inch en ga nu voor een stap groter voor de belevering. Verdere heb ik nu een Panasonic plasma met top beeld kwaliteit. Voor de Panasonic verwacht ik nog 750-500e te krijgen.
Hier komt de TV te hangen

De maat lijkt mij prima te kunnen in de woonkamer.