Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manvanstaal
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 07:19
De diverse aanbieders op de markt in Nederland bieden niet het twin pack aan van Google Wifi. Waardeloos! Op het twin pack zit een korting volgens de prijsstelling van Google, dit zal wel de reden zijn dat het in nl drietal wordt aangeboden . Vragen hiernaar bij de Coolblue leverd een zeer algemeen nietszeggend antwoordt op!
Dus dan maar in België of Duitsland kopen!
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Chaos is a higher form of arranging

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14

DukeBox

loves wheat smoothies

Er bestaat geen twin/two pack.. sommige geven (een beetje) korting bij aanschaf van 2 singles.
Je hebt met een mesh netwerk hoe dan ook al snel 3 (minimaal) nodig om genoeg bandbreedte over te houden.

[ Voor 36% gewijzigd door DukeBox op 20-10-2017 12:55 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:15
Ik denk dat je niet de winkels, maar Google moet aankijken. Ook via de Google store bieden ze geen Twin Pack aan in Nederland. In België wordt Google Wifi helemaal niet (door Google) aangeboden en zal dus elk aanbod een geïmporteerd model zijn.

Zoals je schrijft, dan maar via Duitsland, of een 3 pack kopen en een koper vinden voor de losse, deel je een beetje van het voordeel. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

manvanstaal schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:50:
De diverse aanbieders op de markt in Nederland bieden niet het twin pack aan van Google Wifi. Waardeloos! Op het twin pack zit een korting volgens de prijsstelling van Google, dit zal wel de reden zijn dat het in nl drietal wordt aangeboden . Vragen hiernaar bij de Coolblue leverd een zeer algemeen nietszeggend antwoordt op!
Dus dan maar in België of Duitsland kopen!
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Tja, ik zie geen vraag of discussie, dus dan kan er een slot op.
DukeBox schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:54:
Er bestaat geen twin/two pack.. sommige geven (een beetje) korting bij aanschaf van 2 singles.
Dat verklaart al een hoop :)

Dit topic is gesloten.