Oude apple devices update, kan dat en hoe

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi lieve allemaal

Is er een manier om oude apple apparatus die officieel niet verder dan versie 5. Up te daten zijn toch nog up te daten???
Bij via reserve kopie v een apparaat v iemand anders dat nieuwer is en wel nieuweree ios versie heeft??? Of een manier om toch nieuwer apps op oude versies ios te krijgen???. Of is dat bij apple echt onmogelijk?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Lang antwoord kort: nop, is niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Dat is inderdaad onmogelijk. En het vervelende is ook dat je dus een iOS10 backup niet terug kunt zetten op een iOS9 device.

Wat je wil kunt doen, is het toestel als nieuw gebruiken en proberen zoveel mogelijk terug te krijgen via iCloud, Google, etc. Oftewel inloggen op de diensten. Lokale data van apps die geen online counterpart hebben krijg je er uiteraard niet mee terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iPhone 4 kan t/m iOS 7.1.2
4S t/m 9.3.5
5 en 5c t/m 10.3.3
5s en nieuwer tot huidige 11.0.3

(info over Apps, zie je in je AppStore welke minimale eisen er zijn qua iOS versie)

[ Voor 31% gewijzigd door Hackus op 20-10-2017 11:05 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:25
MarieJose1962, ik heb je topic omgezet naar een vraag. Let er verder op dat je de volgende keer iets meer informatie geeft, zodat we je goed kunnen helpen. Het is bijvoorbeeld wel handig te weten welke Apple device het om gaat :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Via een jailbreak is er wel e.e.a mogelijk volgens mij maar het problem is dat de hardware het gewoon niet aankan. De IPhone 5s loopt nu al als een slak door IOS11, dus ik zou het niet eens proberen als ik jou was

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimhung
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-10-2022

kimhung

Snorlax

om wat voor product gaat het?

heb toevallig nog vorige week een Ipad 2 in mn handen gehad met wat problemen.
ios 4.0.X
heb hem naar het maximale geupdate. 9.X.X.
Aansluiten op je pc en gewoon laten lopen.
hij doet het voorlopig. Totdat alle apps geen ondersteuningen meer geeft.
(er word niks anders gedaan dan internet en mailen)

a huge, bipedal, dark blue-green Pokémon with a cream-colored face belly and feet. My body is composed of mostly my belly where most of my fat reserves accumulate. My head is large with small pointed ears and two pointed teeth protruding from my lower jaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke dank. Ik dacht dat er misschien nog iets was waardoor modern apps er toch op konden (net aks vroeger via Cydia) maar dan gaat t over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ben wat betreft forums niet echt super ervaren maar ik heb een iPad 1 met alz ios versie 5.1.1.
Zou Cydia een optie zijn? Of geeft die de nieuws apps niet meer als paar jr terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:59:
Sorry ben wat betreft forums niet echt super ervaren maar ik heb een iPad 1 met alz ios versie 5.1.1.
Zou Cydia een optie zijn? Of geeft die de nieuws apps niet meer als paar jr terug?
Die gaat idd de nieuwere apps niet meer draaien, daar is de hardware te oud voor.

Consultant - Autogek

Pagina: 1