Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Werk laptop

Pagina: 1
Acties:

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-11 21:04
Mijn zwager vroeg mij mee te kijken naar een geschikte laptop. Hij is boekhouder, en doet dit voor zichzelf voor een paar kleinere bedrijven.
De prijs is belangrijk. Deze moet 1000 euro exclusief btw zijn. Iets meer is geen probleem, minder echter wel.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop gaat gebruikt worden voor de boekhouding van verschillende kleine bedrijven. De programma`s welke daarvoor gebruikt worden zijn niet zeer zwaar.
Vanwege het lange getuur naar de laptop is een goed scherm een vereiste, net zoals een goed toetsenbord.

Wat is je budget?
1000 exclusief de btw. Iets meer mag, maar minder niet.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop word wel eens meegenomen. 15'6" is wel het minimum kwa scherm grootte.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merk voor keur. Echter is het wel van belang dat het een kwalitatief goede laptop is.
Een gpu is niet nodig. Accuduur is wel van belang.

Ik heb met een scheef oog gekeken naar de BBG laptop pricewatch: Lenovo ThinkPad T470 20HD0001MH echter is deze net te klein.
De grotere broer pricewatch: Lenovo ThinkPad T570 20H90002MH is zeer interesant.

Iemand een alternatief voor de Lenovo?

[ Voor 7% gewijzigd door Dennis1109 op 20-10-2017 02:41 ]

• tspinoy
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-04 11:17
De Lenovo ziet er al niet slecht uit voor wat het doel is.

Ik zet hieronder een pricewatch waarbij ik de schermgrootte en de prijs die je zeker wou al ingezet heb.
Aangezien het voor boekhouding is heb ik ook een numeriek toetsenbord aangeduid, dat kan ik je zeker aanraden als je veel met cijfers moet werken. Het lukt ook zonder, maar als je het echt vaak nodig hebt vind ik het persoonlijk wel aan te raden.

Verder voor het scherm: je kan ook kiezen om een "minder goed" scherm te nemen en er een monitor aan te hangen van voldoende kwaliteit. Anders raad ik je de standaard 1920x1080 aan of als je UHD wilt kan je ook meteen 3840x2160 nemen (in de pricewatch zijn er voorbeelden), maar dan gaat de prijs wel meteen omhoog.

De pricewatch: categorie: Laptops

• jonas-ventje
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19-01-2024