Beste mede forumliefhebbers
Ik heb vandaag mijn build inelkaar gezet met hardtube buis. Ziet er geweldig uit en koelt ook goed.
Probleem is alleen ik krijg maar een heel maar dan ook echt heel zwak straaltje water terug in me res.
Wat ik al gedaan heb
1.Me pomp buiten de kast aangesloten met me res en deze laten spoelen met natuurazijn.
2.cpu blok geheel gedemonteerd en gereinigd
3.rads gedemonteerd en goed doorgespoeld zowel bovenste rad als rechterzijde rad. (Lian li PC-O8)
4.asus Poseidon in en oiutlet goed doorgeblazen zodat deze ook goed schoon is en met gedestilleerd water doorgespoeld.
5.pomp gedemonteerd en goed schoon gemaakt.
6.cpu stresstest gedaan + dop van res af zodat lucht eruit kan.
Dit alles heeft minimaal geholpen blijft echt een minimaal straaltje drupt nog net niet.
Wat gaat hier nog mis ?
Wat er gekoelt wordt
GPU
CPU
MB
Dit alles zit aangesloten op 2x 240mm rads 1x slim en 1x EKWB dikke rad.
Dit wordt aangestuurd door 1x EK-XTOP DDC 3.2 PWM Elite
Hier even een video van mijn build
YouTube: IMG 0336
Ik heb vandaag mijn build inelkaar gezet met hardtube buis. Ziet er geweldig uit en koelt ook goed.
Probleem is alleen ik krijg maar een heel maar dan ook echt heel zwak straaltje water terug in me res.
Wat ik al gedaan heb
1.Me pomp buiten de kast aangesloten met me res en deze laten spoelen met natuurazijn.
2.cpu blok geheel gedemonteerd en gereinigd
3.rads gedemonteerd en goed doorgespoeld zowel bovenste rad als rechterzijde rad. (Lian li PC-O8)
4.asus Poseidon in en oiutlet goed doorgeblazen zodat deze ook goed schoon is en met gedestilleerd water doorgespoeld.
5.pomp gedemonteerd en goed schoon gemaakt.
6.cpu stresstest gedaan + dop van res af zodat lucht eruit kan.
Dit alles heeft minimaal geholpen blijft echt een minimaal straaltje drupt nog net niet.
Wat gaat hier nog mis ?
Wat er gekoelt wordt
GPU
CPU
MB
Dit alles zit aangesloten op 2x 240mm rads 1x slim en 1x EKWB dikke rad.
Dit wordt aangestuurd door 1x EK-XTOP DDC 3.2 PWM Elite
Hier even een video van mijn build
YouTube: IMG 0336