• Gamende
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-06 17:40
Ik zoek een?
Nieuwe videokaart, RAM, processor, voeding, moederbord en case.
(HDD en SSD heb ik nog van m'n vorige pc)

Wat is je budget?
Rond de 800 euro aan waarde
maar ik ga het bij black friday kopen dus budget is rond de 500 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt maar ik heb als videokaart liever Nvidia en als RAM liever Corsair Vengeance

In welke omgeving ga je het product gebruiken?
Het is een gezins-pc die eigenlijk bijna de hele dag aanstaat dus moet wel een tijdje meekunnen.

Welke resolutie gebruik je?
Op dit moment gebruik ik Full HD maar dit word later misschien nog gëupgrade

Waar word de pc voor gebruikt?
Voor bijna alles wel, van games tot mail en van bewerken tot word

Hoelang ben je van plan met de pc te doen?
Rond de 6 jaar net zoals m'n vorige pc

Wat heb je zelf al bedacht als onderdelen?
Videokaart: MSI GeForce GTX 1060 6GT OC
Processor: AMD Ryzen 5 1600
RAM: Corsair vengeance ddr4 1x8gb 2400mhz
Moederbord: MSI B350 Gaming Pro Carbon
Case: Phanteks Eclipse P400S TG zwart
Power Supply: Coolermaster Masterwatt lite 500w
Alvast bedankt!

[Voor 0% gewijzigd door Gamende op 20-10-2017 18:27. Reden: Kleine aanvulling van informatie]

• AMDRadeon
  • Laatst online: 24-01-2018
Denk dat je beter terecht kunt in de DAA-sectie. En de waarde van de componenten mag 800,- euro zijn maar het budget is 500,-. Verwacht je bijna 40% te kunnen besparen op/rond Black Friday?

[Voor 59% gewijzigd door AMDRadeon op 19-10-2017 22:54]

• Gamende
Bedankt voor je reactie AMD Radeon, Mischien waren m'n verwachtingen voor Black friday iets te hoog

[Voor 59% gewijzigd door Gamende op 19-10-2017 23:40. Reden: Reactie in verkeerde topic]

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06 10:34

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Dat lijkt me vrij lastig aangezien er zeer specifieke producten met leuke aanbiedingen zullen zijn, de rest zal vermoedelijk nauwelijks goedkoper zijn. De kans dat precies jouw lijstje in de aanbieding komt lijkt mij nihil.
Een zeer zuinige voeding lijkt mij wel handig indien het ding de hele dag draait

i5-6600/MSI H270 Carbon/16GB Ram/ Phanteks TC14PE/ Gainward GTX1060

• Gamende
Bedankt NL buurman voor je reactie, die van de voeding had ik zelf nog niet aan gedacht, thx!
Ik heb zelf nog nooit Black friday gehad maar heb alleen info van sites gekregen.

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-06 08:30
Is een X370 mobo icm met een summier budget van 500 niet een beetje.. buiten verhouding?
Waarom uberhaupt een x370 en niet een b350?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Gamende
Bedankt Nat Water voor je reactie!
Ik heb zitten twijfelen tussen een B350 moederbord en een x370, maar toch voor de x370 gegaan.
Maar eigenlijk zie ik er nu niks in, ik had x370 puur gekocht voor SLI
(I know geforce 1060 Heeft geen SLI)
zodat als ik een nieuwe videokaart kocht dat ik die dan later in SLI kon runnen.
Maar dat is een dom idee haha, B350 moederbord is zeker een beter idee
Ik had nog niet zo bij het moederbord stil gestaan.

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-06 09:37
Naar mijn weten kun je met een enkele grafische kaart al heel wat pracht en praal op je beeldscherm toveren.
Ik verwacht dat SLI niet meer gebruikt dan dat het nu is.

MBP 13 2017, Iphone 12 Pro 256, Sony A6000

• Lizzzard
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-12-2017
Ik zou dan wel gaan voor 16 gb ram, aangezien mijn games al 8 gb in beslag nemen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee