Inno3D verkeerd geleverd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Vandaag is er bij mij een videokaart geleverd van Inno3D. Ik heb de 1060 6gb 9gbs variant besteld echter is mij de 8,2gbs variant geleverd. Is het handig om hier een zaak van te maken, of zit er in performance bar weinig verschil in. Heb al naar de leverancier gemaild dat ik niet het bestelde heb ontvangen.
Het is de zaak die laatste tijd minder goed uit de verf komt hier op het forum.
Mijn grootste vraag is, geleverde 8, 2gbs in de pc plaatsen, of wachten op werkelijk bestelde product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je hebt recht op wat je besteld hebt, dus ongeacht of er weinig verschil tussen de kaarten zit, is het niet hetgeen waar je dus voor betaald hebt.

Dus, niet gaan gebruiken, netjes weer inpakken en het bedrijf de juiste kaart laten leveren en deze laten ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:20

nelizmastr

Goed wies kapot

Geen zaak van maken maar netjes contact opnemen met de verkopende partij en hem omruilen voor de juiste.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Niet online
nelizmastr schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:12:
Geen zaak van maken maar netjes contact opnemen met de verkopende partij en hem omruilen voor de juiste.
Misschien slecht verwoord van mij, maar dit is wat ik ermee bedoelde. O-)
Het gaat om de Inno3D iChill GTX 1060 6gbs X3, in dit geval de v2 versie, dus met 9gbs.
pricewatch: Inno3D iChill GeForce GTX 1060 6GB X3 V2
Besteld bij alternate @Alternate.nl
Ean codes komen op de factuur en site overeen, alleen het geleverde niet.
pricewatch: Inno3D iChill GeForce GTX 1060 X3 6GB

[ Voor 23% gewijzigd door plaspvd op 19-10-2017 22:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:20

nelizmastr

Goed wies kapot

Dus even contact zoeken met Alternate en de boel laten omruilen :)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Niet online
Is dan het correcte mail adres: klacht@alternate.nl
Of kan ik beter een ander mail adres pakken? Deze mailt je dus pas met 14 (binnen) dagen.
Ivm wkoa, of is dat niet van toepassing, door een non conform geleverd product.

[ Voor 22% gewijzigd door plaspvd op 19-10-2017 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:09
Heb je deze kaart toevallig een paar weken geleden uitgezocht via de pricewatch van tweakers? Hier op stond namelijk onterecht bij een versie van deze kaart vermeld dat het om een 9GHz versie ging. Dat was deze kaart: pricewatch: Inno3D iChill GeForce GTX 1060 6GB X3 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Niet online
ADDG schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:26:
Heb je deze kaart toevallig een paar weken geleden uitgezocht via de pricewatch van tweakers? Hier op stond namelijk onterecht bij een versie van deze kaart vermeld dat het om een 9GHz versie ging. Dat was deze kaart: pricewatch: Inno3D iChill GeForce GTX 1060 6GB X3 V2
Dat is inderdaad het bestelde product, heb opgezocht op de site van fabrikant of er een 9gbs versie bestond, zo ja, kloppen de Ean codes. Dat klopte ook. Ik heb deze gisteren uitgezocht, maar snap niet wat je met je reactie bedoeld. Mag er dan toch vanuit gaan dat ik een 9gbs variant bestel? Wat was er mis gegaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Maar wat stond er op de site van Alternate op moment van bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Niet online
Nielson schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:39:
Maar wat stond er op de site van Alternate op moment van bestellen?
Zelfde als nu: https://www.alternate.nl/...5&utm_source=tweakers.net
Heb er wel een screenshot van gemaakt. Voor geval dat...
Dus wel degelijk de v2 versie, met kloppende Ean codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
plaspvd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:30:
[...]

Dat is inderdaad het bestelde product, heb opgezocht op de site of er een 9gbs versie bestond, zo ja, kloppen de Ean codes. Dat klopte ook. Ik heb deze gisteren uitgezocht, maar snap niet wat je met je reactie bedoeld. Mag er dan toch vanuit gaan dat ik een 9gbs variant bestel? Wat was er mis gegaan dan?
Die kaart die ik gelinkt heb is geen 9Gbs kaart maar kennelijk is de naamgeving van Inno3D erg verwarrend. Deze kaart stond begin oktober op de pricewatch vermeld als "Inno3D GeForce GTX 1060 6GB 9GBPS V2" maar dat klopte niet. Dat heeft met jou probleem niks te maken dan als je het gisteren uitgezocht hebt.

Het beste kan je naar de SKU kijken de 9 heeft als SKU C106X2-3SDN-N5GSX en de 8 heeft als SKU C106F2-3SDN-N5GSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Niet online
ADDG schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:42:
[...]

Die kaart die ik gelinkt heb is geen 9Gbs kaart maar kennelijk is de naamgeving van Inno3D erg verwarrend. Deze kaart stond begin oktober op de pricewatch vermeld als "Inno3D GeForce GTX 1060 6GB 9GBPS V2" maar dat klopte niet. Dat heeft met jou probleem niks te maken dan als je het gisteren uitgezocht hebt.

Het beste kan je naar de SKU kijken de 9 heeft als SKU C106X2-3SDN-N5GSX en de 8 heeft als SKU C106F2-3SDN-N5GSX.
Helaas staan op de site van Alternate alleen Ean codes. Ben daar op afgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
plaspvd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:44:
[...]

Helaas staan op de site van Alternate alleen Ean codes. Ben daar op afgegaan.
Ik heb even op google op de EAN code gezocht en daar kwam ik eigenlijk alleen de 8GHz versie tegen bijvoorbeeld hier: http://www.sicomputers.nl...-x3-v2-6144-mb-gddr5.html

Ik denk dus dat je wel de juiste versie geleverd hebt gekregen maar niet de 9GHz versie waar je eigenlijk naar op zoek was. Het zal verwarring geweest zijn over de naam van de kaart. Je kan de kaart natuurlijk altijd nog retourneren vanwege de wet kopen op afstand.

[ Voor 5% gewijzigd door ADDG op 19-10-2017 22:59 ]

Pagina: 1