Nieuwe PC. Ga 'm zelf builden. ter vervanging van mijn ca 5 jaar oude i5 systeem dat al enkele upgrades heeft gehad.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral voor gaming en lichte video editing op ultrawide 3440x1440.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca 2000 euro ex. grafische kaart en randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn GTX 980Ti mee naar dit nieuwe systeem. Mijn volgende graka zal in de 20xx (of 11xx) generatie zitten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Momenteel werk ik met een wat oudere i5, standaard clock, 8GB RAM en een kleine (128 GB) SSD als systeemschijf. Doel is om de storage op te krikken en gelijk voor M.2 te gaan. Beetje lekkere processor voor gamen en content creation en zo snel mogelijk systeem voor rond de 2000 euro bouwen.
Zie de configuratie hieronder voor mijn huidige idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel
Ik twijfel wel nog over het moederbord en het RAM.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te lawaaierig. Ik moet nog een mooie case kiezen op basis van dit criterium. Tips?
Ga je overklokken?
Ja, ik zou mijn 8700K wel graag minstens 4.8 Ghz laten rennen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn de door mij bedachte configuraties zinvol? Mis ik iets of zie ik iets over het hoofd om binnen diot budget toch niet wat snellers te kunnen bouwen? Bottlenecks?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral voor gaming en lichte video editing op ultrawide 3440x1440.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca 2000 euro ex. grafische kaart en randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn GTX 980Ti mee naar dit nieuwe systeem. Mijn volgende graka zal in de 20xx (of 11xx) generatie zitten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Momenteel werk ik met een wat oudere i5, standaard clock, 8GB RAM en een kleine (128 GB) SSD als systeemschijf. Doel is om de storage op te krikken en gelijk voor M.2 te gaan. Beetje lekkere processor voor gamen en content creation en zo snel mogelijk systeem voor rond de 2000 euro bouwen.
Zie de configuratie hieronder voor mijn huidige idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te lawaaierig. Ik moet nog een mooie case kiezen op basis van dit criterium. Tips?
Ga je overklokken?
Ja, ik zou mijn 8700K wel graag minstens 4.8 Ghz laten rennen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn de door mij bedachte configuraties zinvol? Mis ik iets of zie ik iets over het hoofd om binnen diot budget toch niet wat snellers te kunnen bouwen? Bottlenecks?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 379,- | € 379,- |
| 1 | Asus ROG Strix Z370-F GAMING | € 213,- | € 213,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 155,- | € 155,- |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C14D-16GTZR | € 236,15 | € 236,15 |
| 1 | Corsair RM750x Zwart | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 1TB | € 434,56 | € 434,56 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 125,95 | € 125,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.713,51 | |