Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem fijnloos kunnen developen (Java, Android, PHP, HTML, CSS, Javascript en Bash). Naast dat wil ik ook fatsoenlijk games kunnen spelen op 1080p en af en toe een livestream hosten tijdens het gamen of developen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst max 800, mijn echte limiet is echter 900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zou eventueel een kingston uv400 ssd uit een oude pc kunnen halen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, zolang het maar soepel werkt (van wat ik weet doet Intel het goed met Android development, maar ben zelf van plan om te dualbooten met Ubuntu want ik vind persoonlijk linux fijner)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst heb ik een stille pc die niet al te warm wordt. Verder wil ik zoals ik eerder al zei Ubuntu gaan dualbooten met windows, waarbij Ubuntu de main wordt en windows het meeste voor de games.
Ga je overklokken?
Wil de optie niet uitsluiten
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf geen idee waar ik moet beginnen, daarom heb ik maar wat componenten bij elkaar gepakt die hopelijk passen(?). Ik zou graag jullie hulp willen met het helpen om de beste bang for the buck componenten te krijgen die ook binnen mijn budget passen.
Lijstje:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Met vriendelijke groet, Cookie12345
Ik wil met mijn nieuwe systeem fijnloos kunnen developen (Java, Android, PHP, HTML, CSS, Javascript en Bash). Naast dat wil ik ook fatsoenlijk games kunnen spelen op 1080p en af en toe een livestream hosten tijdens het gamen of developen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst max 800, mijn echte limiet is echter 900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zou eventueel een kingston uv400 ssd uit een oude pc kunnen halen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, zolang het maar soepel werkt (van wat ik weet doet Intel het goed met Android development, maar ben zelf van plan om te dualbooten met Ubuntu want ik vind persoonlijk linux fijner)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst heb ik een stille pc die niet al te warm wordt. Verder wil ik zoals ik eerder al zei Ubuntu gaan dualbooten met windows, waarbij Ubuntu de main wordt en windows het meeste voor de games.
Ga je overklokken?
Wil de optie niet uitsluiten
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf geen idee waar ik moet beginnen, daarom heb ik maar wat componenten bij elkaar gepakt die hopelijk passen(?). Ik zou graag jullie hulp willen met het helpen om de beste bang for the buck componenten te krijgen die ook binnen mijn budget passen.
Lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 295,49 | € 295,49 |
| 1 | MSI X370 Gaming Pro Carbon | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti Windforce OC 4G | € 184,- | € 184,- |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | NZXT H700i Blauw/Zwart | € 177,63 | € 177,63 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 164,95 | € 164,95 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.192,92 | |
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,