Toon posts:

Matrox G-400 16 Mb of de Viper 770 32 MB?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allebei kosten ze rond de 300 piek, maar welke is beter??? Dat geheugen maakt niets uit, dat heb ik al van iemand doorgekregen... Als je een 17'' monitor gebruikt kan dat niet bommen...

Maar is Matrox beter/slechter/evengoed/ als de tnt2 van de Diamond viper??? En als ik de Viper koop, kan ik die dan overclocken tot een ultra?? daar hoor ik vanalles over, is de uitvoering die bij funprice.nl verkocht wordt ook de zgn. vanilla?? uitvoering! Graag advies, ik wacht op jullie comments... Gtx. RoB

Verwijderd

ik zou zelf de viper nemen of hij beter is.....weet ik niet zeker maar denk het wel

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Ik geloof dat hier al een draadje van was. Tjek maar een paar dagen terug. Waar komt dat verhaal eigenlijk vandaan dat de hoeveelheid geheugen niet boeit omdat je maar een 17" hebt: bullshit.

Ik heb ook wel eens een test gelezen van c't, een TNT2 met 16mb tegen een TNT2 met 32mb: conclusie geen fpsje meer bij de 32mb versie!!!
Dat zal in de nabije toekomst wel anders zijn (waarschijnlijk nu al) door dat de spellen veel gedetailleerder worden en daardoor veel meer opslagruimte in je geheugen in beslag nemen.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
32mb is in sommige quake3 levels (en een resolutie van 1024x768 of hoger) al te weinig. Ik zou zeker voor de tnt2 gaan. Die is zeker sneller als een g400 met 16mb.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, ik kies dus maar mooi voor de viper tnt2 kaart 32 Meg is toch wat safer dacht ik...., maar mijn vraag van dat overclocken??? weet iemand nog hoe dat zit bij de diamond kaart?????

• Gene
  • Laatst online: 30-08 16:55
Gewoon de TNT2 tweak gebruiken... Gaat perfect... Denk wel een beetje aan de koeling.

PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE

• Gene
PS.... heb de tweak al naar je gemeelt.... hoef je die in ieder geval niet meer op te zoeken...

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, hier heb ik zeker veel aan!!!!

Gtx. RoB

Verwijderd

Gene kan je die tweak ook ff naar mij mailen aub ik ga ook de viper kopen!! :)

Thnx

• Gene
Kijk maar in je meel Uncle Hein. daar is de Tweak te vinden (sedert 5 minuten geleden) (:

Verwijderd

gene:
kun je mij die tnt2 tweak ook ff mailen?
tnxz
Pagina: 1