Ik zoek een?
65" 4K televisie
Wat is je budget?
+- 2000 (iets meer kan ook nog, liefst niet)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Films & series via Netflix
- Films & series streamen van NAS via WD TV (na aanschaf TV zal er een Nvidia Shield komen)
- Tv kijken via Telenet Digicorder (België dus
)
- Gamen via PS4 (eens de tv is aangeschaft zal er een PS4 Pro komen)
Wat heb je zelf al gevonden?
Gebaseerd op reviews, en op mijn wensen:
Welke vragen heb je hier nog over?
Aantal vragen:
- Ik wil op zich wel 3.000 EUR neerleggen voor de C7 van LG, maar is dit zijn meerprijs waard?
- Ik zit op +- 3m van het scherm --> eerder naar 55" kijken? Mijn idee: hoe groter, hoe leuker (en went wel)
- Ik heb 2 kindjes, die regelmatig iets op pauze laten staan. Inbranden/permanente schade aan TV wil ik vermijden. Daarom eerder geneigd naar Samsung/Sony dan naar de OLED's van LG --> terechte zorg?
- TV staat over een groot raam, overdag dus heel veel lichtinval (maar kunnen wel verduisteren) --> OLED minder geschikt?
Kortom, ik ging er van uit dat ik best voor een OLED kon gaan, tot ik de zaken las rond slechtere prestaties in feller verlichte ruimtes (maar ik kijk vooral 's avonds TV), en inbranding.
Raad is welkom
.
65" 4K televisie
Wat is je budget?
+- 2000 (iets meer kan ook nog, liefst niet)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Films & series via Netflix
- Films & series streamen van NAS via WD TV (na aanschaf TV zal er een Nvidia Shield komen)
- Tv kijken via Telenet Digicorder (België dus
- Gamen via PS4 (eens de tv is aangeschaft zal er een PS4 Pro komen)
Wat heb je zelf al gevonden?
Gebaseerd op reviews, en op mijn wensen:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | LG OLED65C7V Zwart | € 3.032,- | € 3.032,- |
1 | Samsung UE65KS8000 Zwart | € 1.995,- | € 1.995,- |
1 | Samsung UE65KS9000 Zwart | € 1.945,- | € 1.945,- |
1 | Sony KD-65XD7504 Zwart | € 1.499,- | € 1.499,- |
1 | Sony KD-65XE9005 Zwart | € 1.989,- | € 1.989,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 10.460 |
Welke vragen heb je hier nog over?
Aantal vragen:
- Ik wil op zich wel 3.000 EUR neerleggen voor de C7 van LG, maar is dit zijn meerprijs waard?
- Ik zit op +- 3m van het scherm --> eerder naar 55" kijken? Mijn idee: hoe groter, hoe leuker (en went wel)
- Ik heb 2 kindjes, die regelmatig iets op pauze laten staan. Inbranden/permanente schade aan TV wil ik vermijden. Daarom eerder geneigd naar Samsung/Sony dan naar de OLED's van LG --> terechte zorg?
- TV staat over een groot raam, overdag dus heel veel lichtinval (maar kunnen wel verduisteren) --> OLED minder geschikt?
Kortom, ik ging er van uit dat ik best voor een OLED kon gaan, tot ik de zaken las rond slechtere prestaties in feller verlichte ruimtes (maar ik kijk vooral 's avonds TV), en inbranding.
Raad is welkom