Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Soundbar / Soundplate / gemakkelijke 5.1 oplossing
Wat is je budget?
max 300
Ik heb nog voor iets van 100 euro aan VVV bonnen liggen. Het zou fijn zijn als ik die zou kunnen gebruiken. Bij BOL.com kan dit b.v.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films mee kijken/ Netflix/ Plex vanaf extern.
HD geluid/5.1 geluid.
TV kijken via Ziggo
Ik zou het fijn vinden als er een soort van 5.1 surround geluid kan worden gecreëerd
Wat heb je zelf al gevonden?
Philips HTB4150B Blu-ray SoundStage home cinema. Dit omdat er ook een blueray speler in zit en dat lijkt me wel handig.
Verder zie ik door de bomen het bos niet, het is ook totaal niet duidelijk welke soundbars surround na kunnen maken en welke niet. Ook in de Pricewatch staat dit niet duidelijk aangegeven.
Geen merk voorkeur
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil graag een surround beleving.
Een externe sub of de lage tonen moeten al zeer goed uit de soundbar komen.
Alle smart onzin en connectie met spotify enz hoef ik allemaal niet.
Hij komt onder mijn Philips 49pus6561 tv
Hij moet True HD, DTS HD e.d. kunnen verwerken. Dolby Atmos zie ik niet zitten met speakers aan het plavond, of het moet al draadloos + vast kunnen met dubbelzijdig plakband op batterijen.
Draadloze achterspeakers hebben mijn voorkeur.
Ik kan eventueel ook een Onkyo TX-NR 646 met een setje JAMO S 426 voor 300 euro kopen maar eigenlijk wil ik geen losse receiver en losse boxen met kabels meer. Ondanks dat deze set waarschijnlijk een beter geluid produceert?
Ik zoek een?
Soundbar / Soundplate / gemakkelijke 5.1 oplossing
Wat is je budget?
max 300
Ik heb nog voor iets van 100 euro aan VVV bonnen liggen. Het zou fijn zijn als ik die zou kunnen gebruiken. Bij BOL.com kan dit b.v.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films mee kijken/ Netflix/ Plex vanaf extern.
HD geluid/5.1 geluid.
TV kijken via Ziggo
Ik zou het fijn vinden als er een soort van 5.1 surround geluid kan worden gecreëerd
Wat heb je zelf al gevonden?
Philips HTB4150B Blu-ray SoundStage home cinema. Dit omdat er ook een blueray speler in zit en dat lijkt me wel handig.
Verder zie ik door de bomen het bos niet, het is ook totaal niet duidelijk welke soundbars surround na kunnen maken en welke niet. Ook in de Pricewatch staat dit niet duidelijk aangegeven.
Geen merk voorkeur
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil graag een surround beleving.
Een externe sub of de lage tonen moeten al zeer goed uit de soundbar komen.
Alle smart onzin en connectie met spotify enz hoef ik allemaal niet.
Hij komt onder mijn Philips 49pus6561 tv
Hij moet True HD, DTS HD e.d. kunnen verwerken. Dolby Atmos zie ik niet zitten met speakers aan het plavond, of het moet al draadloos + vast kunnen met dubbelzijdig plakband op batterijen.
Draadloze achterspeakers hebben mijn voorkeur.
Ik kan eventueel ook een Onkyo TX-NR 646 met een setje JAMO S 426 voor 300 euro kopen maar eigenlijk wil ik geen losse receiver en losse boxen met kabels meer. Ondanks dat deze set waarschijnlijk een beter geluid produceert?