Beste Tweakers!
Het is weer tijd voor een nieuw systeempje!
Vorige pc ook samengesteld met uw hulp, dus we gaan voor een nieuwe ronde! Deze keer zou ik graag een kleiner systeem willen samenstellen, wat wel de high-end heeft voor de nieuwe games.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen is het voornaamste wat we met het systeem gaan doen. Hier en daar gelijktijdig zelf streamen, of een stream bekijken. De resolutie die nu gedraaid gaat worden blijft 1080p. Toekomst gericht kijken kan dit natuurlijk naar de 2k/4k gaan. Spellen die gespeeld worden: De voornamelijk tijd word gestoken in CSGO, PUBG, BL en RL, maar ook de nieuwere titels worden gespeeld en gaan gespeeld worden en hierop willen we (eigenlijk) ook niet op kwaliteit inleveren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een specifiek bedrag heb ik op het moment niet in gedacht. met de huidige samenstellen zitten we op ca. €1200/1300,-. Heel veel meer is niet de voorkeur en minder mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op het moment beschikken we over de volgende apparatuur:
Hiervan wil ik de SSD's, schermen, randapparatuur en eventueel (om te beginnen) de GPU nog meenemen naar het nieuwe systeem. Het restant wordt verkocht/in de kast gegooid..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het gehele systeem (Excl. GPU om te beginnen)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem komt in de toekomst wellicht in de woonkamer te staan, dus een mindere geluidsproductie wordt gewaardeerd. Daarnaast de afmeting natuurlijk, maar daarom stellen we een mini itx systeem samen.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Uw mening over onderstaande nieuwe systeem te geven, opties ter verbetering te geven om samen een mooi pc'tje samen te stellen!
Onderstaand mijn 1e opzet van het nieuwe systeem
Ik dank u zeer!
Het is weer tijd voor een nieuw systeempje!
Vorige pc ook samengesteld met uw hulp, dus we gaan voor een nieuwe ronde! Deze keer zou ik graag een kleiner systeem willen samenstellen, wat wel de high-end heeft voor de nieuwe games.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen is het voornaamste wat we met het systeem gaan doen. Hier en daar gelijktijdig zelf streamen, of een stream bekijken. De resolutie die nu gedraaid gaat worden blijft 1080p. Toekomst gericht kijken kan dit natuurlijk naar de 2k/4k gaan. Spellen die gespeeld worden: De voornamelijk tijd word gestoken in CSGO, PUBG, BL en RL, maar ook de nieuwere titels worden gespeeld en gaan gespeeld worden en hierop willen we (eigenlijk) ook niet op kwaliteit inleveren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een specifiek bedrag heb ik op het moment niet in gedacht. met de huidige samenstellen zitten we op ca. €1200/1300,-. Heel veel meer is niet de voorkeur en minder mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op het moment beschikken we over de volgende apparatuur:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 194,20 | € 194,20 |
1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 0,- | € 0,- |
1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 TOXIC | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 41,95 | € 41,95 |
1 | BenQ DL2215 Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | BenQ XL2411Z Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Steelseries Rival 300 Zwart | € 58,95 | € 58,95 |
1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M2A1866C10 | € 142,45 | € 142,45 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 0,- | € 0,- |
1 | Sennheiser G4ME ZERO | € 169,- | € 169,- |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 39,95 | € 39,95 |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,95 | € 52,95 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 159,- | € 159,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 858,45 |
Hiervan wil ik de SSD's, schermen, randapparatuur en eventueel (om te beginnen) de GPU nog meenemen naar het nieuwe systeem. Het restant wordt verkocht/in de kast gegooid..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het gehele systeem (Excl. GPU om te beginnen)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem komt in de toekomst wellicht in de woonkamer te staan, dus een mindere geluidsproductie wordt gewaardeerd. Daarnaast de afmeting natuurlijk, maar daarom stellen we een mini itx systeem samen.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Uw mening over onderstaande nieuwe systeem te geven, opties ter verbetering te geven om samen een mooi pc'tje samen te stellen!
Onderstaand mijn 1e opzet van het nieuwe systeem
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-7700 Boxed | € 279,- | € 279,- |
1 | MSI H270I Gaming Pro AC | € 99,- | € 99,- |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB | € 579,- | € 579,- |
1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 58,- | € 58,- |
1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 51,- | € 51,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 123,95 | € 123,95 |
1 | Seasonic G-series 450 watt | € 68,50 | € 68,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.258,45 |
Ik dank u zeer!