Hey luitjes, hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen. Sinds kort ben ik aan het gamen met een headset, maar ik merk dat ik een gezoem hoor als mijn FPS omhoog gaat. Nu ben ik er al achter gekomen dat dit komt doordat mijn frontpanel geen goede shielding heeft, waardoor er dus "ruis" ontstaat. Als ik de headset achter in mijn moederbord plug dan is de ruis weg, maar ik wil graag mijn speakers behouden.
Dus dacht ik aan een USB soundkaart! Maar ik heb geen idee waar ik op moet letten... Ik wil liever geen kwaliteit inleveren, maar ook niet teveel geld uitgeven. De meeste soundkaarten die ik op de Pricewatch zie lijken meer toegespitst op muziek instrumenten...
Wat is je budget?
Ik zit te denken dat ik tot €50 bereid ben uit te geven.
Het gaat dus om een USB soundkaart voor een headset en microfoon, alle andere tierelantijntjes zijn niet noodzakelijk. En ik wil de functionaliteit van mijn speakers niet opgeven (wissel op dit moment in de Windows geluidpanel tussen de Afspeelapparaten, wat best prettig werkt).
Alvast bedankt!
Dus dacht ik aan een USB soundkaart! Maar ik heb geen idee waar ik op moet letten... Ik wil liever geen kwaliteit inleveren, maar ook niet teveel geld uitgeven. De meeste soundkaarten die ik op de Pricewatch zie lijken meer toegespitst op muziek instrumenten...
Wat is je budget?
Ik zit te denken dat ik tot €50 bereid ben uit te geven.
Het gaat dus om een USB soundkaart voor een headset en microfoon, alle andere tierelantijntjes zijn niet noodzakelijk. En ik wil de functionaliteit van mijn speakers niet opgeven (wissel op dit moment in de Windows geluidpanel tussen de Afspeelapparaten, wat best prettig werkt).
Alvast bedankt!