Beste Tweakers,
MIjn laptop is een tijdje geleden kapot gegaan maar gelukkig kwam ik erachter dat ik nog een verzekering had lopen bij MyCom!
Heel fijn, zeker toen hij gerepareerd en al terug kwam!
Maar nu het probleem. Ik heb twee harde schijven. Een Samsung 850 pro (256gb SSD) en een gewone 750gb HDD. Graag had ik gezien dat MyCom niks zou partitioneren.... Helaas pindakaas. Want dat hebben ze wel gedaan...
. Namelijk een Windows partitie (100gb op de SSD) met daarnaast natuurlijk nog een 125gb data partitie. Aangezien ik ook nog de normale HDD van 750gb voor data heb is het voor mij een beetje nutteloos om zoveel partities te hebben. Daarnaast heb ik een Windows partitie van 100gb zo vol ...
Is er een handige/snelle manier om de SSD weer als één gehele windowsschijf te maken? Ik voel er niet zoveel voor om te gaan klonen, formatteren en weer terugzetten ...
Dat ging namelijk de vorige keer fout
Alvast bedankt voor jullie input!
Groeten,
Lennard
ps: Ik zit nu op Windows 8 (kan updaten naar 10)
MIjn laptop is een tijdje geleden kapot gegaan maar gelukkig kwam ik erachter dat ik nog een verzekering had lopen bij MyCom!
Heel fijn, zeker toen hij gerepareerd en al terug kwam!
Maar nu het probleem. Ik heb twee harde schijven. Een Samsung 850 pro (256gb SSD) en een gewone 750gb HDD. Graag had ik gezien dat MyCom niks zou partitioneren.... Helaas pindakaas. Want dat hebben ze wel gedaan...
Is er een handige/snelle manier om de SSD weer als één gehele windowsschijf te maken? Ik voel er niet zoveel voor om te gaan klonen, formatteren en weer terugzetten ...

Alvast bedankt voor jullie input!
Groeten,
Lennard
ps: Ik zit nu op Windows 8 (kan updaten naar 10)