Goedemorgen mede-tweakers,
Begin van het jaar heb ik een 4K televisie aangeschaft, en ik wil mijn huidige receiver (Pioneer VSX921-K) gaan vervangen zodat deze beter aansluit met de mogelijkheden van mijn televisie.
Alleen zie ik door de vele opties & mogelijkheden niet meer wat het beste aansluit bij mijn wensen.
Wat heb ik staan :
Samsung UE55KS8000L
Jamo S606 HCS3 - 5.0 Set
Xbox One (-> Xbox One X)
Apple TV (-> Apple TV 4K)
Ik zoek een?
4K surround receiver. Die voldoende output heeft om de Jamo set te kunnen draaien.
Ook is het voor mij belangrijk dat de set een goede ondersteuning heeft voor Apple Airplay , en dat de receiver in mijn meubel past. De afmetingen van de VSX-921 is perfect. (435mm x 362mm x 168mm).
Wat is je budget?
500 – 800 €
Wat heb je zelf al gevonden?
Omdat ik tevreden ben over mijn huidige receiver heeft Pioneer een lichte voorkeur.
Zoals bijvoorbeeld de VSX 932 of VSX 832
Andere merken zoals Onkyo , Marantz , Yamaha , Denon etc. zijn geen probleem.
Alvast bedankt !
Begin van het jaar heb ik een 4K televisie aangeschaft, en ik wil mijn huidige receiver (Pioneer VSX921-K) gaan vervangen zodat deze beter aansluit met de mogelijkheden van mijn televisie.
Alleen zie ik door de vele opties & mogelijkheden niet meer wat het beste aansluit bij mijn wensen.
Wat heb ik staan :
Samsung UE55KS8000L
Jamo S606 HCS3 - 5.0 Set
Xbox One (-> Xbox One X)
Apple TV (-> Apple TV 4K)
Ik zoek een?
4K surround receiver. Die voldoende output heeft om de Jamo set te kunnen draaien.
Ook is het voor mij belangrijk dat de set een goede ondersteuning heeft voor Apple Airplay , en dat de receiver in mijn meubel past. De afmetingen van de VSX-921 is perfect. (435mm x 362mm x 168mm).
Wat is je budget?
500 – 800 €
Wat heb je zelf al gevonden?
Omdat ik tevreden ben over mijn huidige receiver heeft Pioneer een lichte voorkeur.
Zoals bijvoorbeeld de VSX 932 of VSX 832
Andere merken zoals Onkyo , Marantz , Yamaha , Denon etc. zijn geen probleem.
Alvast bedankt !