Ik ben bezig een paar kleine details te veranderen aan de handtekening van onze bedrijven.
Werkt allemaal probleemloos in combinatie met Office 2007 en 2010 (2013?) in combinatie met Windows 7. Echter met outlook 2013 en Windows 10 heb ik een uit lijn probleem;

De handtekening zelf verspringt een paar mm, optisch niet fraai natuurlijk.
Basis van de handtekening zit als volgt in elkaar;

(de met vriendelijke groeten tekst heb ik later ook in een tabel gezet, waardoor alles verschuift)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Office 2013, Windows 10 (geen fall update), 24" 1920*1200 scherm (schaling op 100%).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat volgens mij het probleem is;

In het rood aangegeven het 0 punt, vanuit hier zal de handtekening uitgelijnd worden. Hierdoor komt de tabel een aantal mm naar rechts te staan, omdat hij hem uit zal lijnen vanaf het begin van de tabel. Blijkbaar doet Windows 7 (of outlook 2007/2010) dit anders?.
Punt is alleen; hoe los ik dit op?
.
Werkt allemaal probleemloos in combinatie met Office 2007 en 2010 (2013?) in combinatie met Windows 7. Echter met outlook 2013 en Windows 10 heb ik een uit lijn probleem;

De handtekening zelf verspringt een paar mm, optisch niet fraai natuurlijk.
Basis van de handtekening zit als volgt in elkaar;

(de met vriendelijke groeten tekst heb ik later ook in een tabel gezet, waardoor alles verschuift)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Office 2013, Windows 10 (geen fall update), 24" 1920*1200 scherm (schaling op 100%).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat volgens mij het probleem is;

In het rood aangegeven het 0 punt, vanuit hier zal de handtekening uitgelijnd worden. Hierdoor komt de tabel een aantal mm naar rechts te staan, omdat hij hem uit zal lijnen vanaf het begin van de tabel. Blijkbaar doet Windows 7 (of outlook 2007/2010) dit anders?.
Punt is alleen; hoe los ik dit op?
[ Voor 10% gewijzigd door Tortelli op 19-10-2017 09:01 ]