invert mouse of niet ???

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
ìk speel altijd met invert mouse in q3, ut, q2, cs, hl etc.
en een aantal vrienden van me niet

nou vroeg ik me af hoe jullie speelden

speel je met of zonder invert mouse :?:?:?:?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heel duidelijk ZONDER. Ik kan als ik heel erg goed concentreet met invert mouse lopen maar dan alleen lopen. Zodra ik ook moet schieten gaan mijn reflexen fout (resultaat= plafond/grond beschieten).

Er is btw aan te wennen hoor :)

Verwijderd

Zonder! Het is geen flight sim!

• dajuan
ik vind namelijk als je met invert mouse speelt wat realistischer vergeleken met een echt wapen

• dajuan
en toen ik een keertje begon met spelen stond mijn cfg standaard al op invert mouse en heb het dus op die manier leren spelen

>:)

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 01:26

koornee

3!

invert? das dus naar boven schuiven met de muis, en ook boven schieten?

ik doe ut dus niet zo, heb het nooit anders gedaan geloof ik. al vanaf quake1.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Nee, invert is dus: omlaag met de muis en dan omhoog gaan met je hoofd in het spel. Zoals je met een flightsim hebt (joystick).

* wacko speelt het ook niet inverted...
Maar het maakt op zich niet zoveel uit, ligt er net aan wat je hebt aangeleerd.

• smerik
  • Laatst online: 14-02 12:40
Ik speel al vanaf het begin af aan inverted en dat gaat ook niet veranderen :)

As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?

Verwijderd

Zonder, met heb ik vroeger wel is gedaan maar dan schiet ik echt alle kanten op :)

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-02 13:21
Zeker op inverted, anders zijn FPS's niet te spelen voor mij.

<troll>Alle niet-inverted spelers die ik ken zuigen enorm..toeval?</troll>

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13
Aangezien het eerste spel wat ik met muis en toetsenbord speelde MS Flightsim5 was, speel ik altijd met invertmouse aan. Ik kan ook wel zonder spelen, maar dan duurt het wel weer vaak een paar uurtjes voordat ik er echt aan gewend ben.
Ik vind het wel raar dat veel mensen die geen invert gebruiken als argument geven dat ze het raar vinden dat wanneer ze de muis naarboven doen dat dan je gezichtsveld naar beneden gaat.
Ik beweeg m'n muis nooit naar boven maar altijd naar voren. :)

Verwijderd

Ik speel al een tijdje niet meer, maar speelde ook altijd inverted. Als filosofie heb ik altijd dat de muisbal aan het puntje van je hoofd zit. Beweeg je dat naar achteren dan kijk je omhoog. Logisch toch? ;)

• dajuan
Op dinsdag 10 juli 2001 13:46 schreef NorthernLightX het volgende:
Ik speel al een tijdje niet meer, maar speelde ook altijd inverted. Als filosofie heb ik altijd dat de muisbal aan het puntje van je hoofd zit. Beweeg je dat naar achteren dan kijk je omhoog. Logisch toch? ;)
yup dat heb ik ook

• nadd
  • Laatst online: 10-02 23:01
zelf lukt het me voor geen meter met invert mouse maar een jaartje geleden mn moeder had een nieuwe computer gekocht en ik liet haar even wennen aan de muis. Dat werkte dus voor geen meter, maar wanneer je de bewegingen zou omdraaien zou ze het wel goed hebben gedaan. Zou invert mouse natuurlijker zijn.

PS mijn moeder is een totale computerleek, maar ze leert het nog wel (denk ik, ooit)

Verwijderd

zonder natuurlijk , het enigse wat ik
raak als ik met speel is misschien een
vogel in de lucht >:) (per ongeluk)

Verwijderd

zonder :) behalve weer in flightsims daar altijd met, weet niet waarom het is gewoon zo, zal wel gewoon gewend zijn. Voor alle2 is wat te zeggen want tja... realisme vind ik zo loos in bijvoorbeeld QII :)

point-n-shoot >:)

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:34
Ik speel ook zonder :)

Ik heb hem ooit eens met de muis op inverted gespeeld maar dat ging dus ff helemaal mis.

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 17:54

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Ik speel met inverted, zonder raak ik al helemaal niks ;)

Had laatst inverted uit, nou, dan kom ik geeneens een bocht door mbv m'n muis *D

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Zonder, anders raak ik geen bot ( :+ )

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

heel erg vroeger, speelde ik spellen (vliegtuig ook) zoals comanche
dat vondt ik helemaal tegek ;) dat ging dus ook met invert mouse,

het voelt gewoon meer "natural" om je muis inverted te hebben ;)

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Met, ben begonnen met falcon 3.0 :9 .

Steam

Verwijderd

Ok, het hangt dus gewoon af wat je gewend bent,

om je muisbal te vergelijken met je hoofd vind ik ook niet realischtisch :)...... (alhoewel, sommige mensen die ik ken)

om maar aan de opsomming mee te doen, ik doe het ook meestal oninverted.

Bij flightsims juist wel, maar dat is denk ik daarom omdat je je ook verticaal kunt verplaatsen.

Verwijderd

Als ik met invert mouse speel, lijkt het net of ik met een liter jenever in de mik achter de comp zit! :+

Verwijderd

on-inverted

Verwijderd

zonder, het is toch logis adt je hoofd omhoog gaat als je je muis omhoog duwt. :)

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Op dinsdag 10 juli 2001 12:10 schreef Juan het volgende:
ik vind namelijk als je met invert mouse speelt wat realistischer vergeleken met een echt wapen
Waarom? Gaat een echt wapen omhoog als je je hand omlaag doet :?

edit:

Ok, misschien hebben jullie wel een beetje gelijk. Je doet je muis naar voren, en niet omhoog. En als je je hoofd naar voren duwt, gaat je gezichtsveld omlaag :9

Maar ik ben nu gewend om het niet inverted te spelen. En dan is inverted wel een beetje lastig inene. Dus ik hou het maar zo.

• PhiKwadraat300
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

InverTed ! net wat rechts voor my links is :?

• MTops
  • Laatst online: 21-09-2020

MTops

Just being me...

Ik speelde vroeger altijd met invert mouse maar omdat iedereen er ziek van werd tijdens LAN parties dat iedereen constant die invert mouse aan en uit aan het zetten was omdat nu weer ff iemand anders op die computer had zitten spelen, hebben we gewoon met z'n allen afgesproken om voortaan ZONDER invert mouse te spelen.
Kon ik in het begin ook voor geen meter, maar na 5 potjes ofzo was ik eraan gewend en nu ga ik weer ontzettend scheef schieten als ik achter een comp word gezet met invert mouse. Dus het is volgens mij niet wat je wel of niet KAN, maar geheel wat je GEWEND bent...

Eagle

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

• Erazzzer
  • Laatst online: 01:14

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Tuurlijk gaat het erom wat je gewend bent, je zult er door niet nauwkeuriger door mikken, zou wel leuk zijn >:)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Geeeeezzzz, al mijn vrienden spelen met invertion, dat kan ik echt niet hoor, en is dan ook grote onzin IMHO.

Realisme, boeien. Het is toch niet meer dan LOGISCH dat een crosshair op je scherm naar boven gaat als je de muis ook naar boven duwt? :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ik ook zonder :)

• broes_willems
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Ik heb voor dat ik ging gamen veel met RADIOGRAFISCHE VLIEGTUIGJES gevlogen. Dan heb je ook een soort invert mouse!
Knuppel achterover en je gaat omhoog! Dus doe ik dat nu ook in games!

INVERT RULEZ :d

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-02 19:37

Metzie

Nyaano !

Ik speel ook met invert mouse aan.
Was ik gewend van terminal velocity (een soort flightsim) en van quake1 waar het standaard aan stond.

Ik speel al jaren zo en kan niet anders spelen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Ik speel met mouse inverted. Stel dat je een echte rifle in je handen hebt (en je bent rechtshandig), wanneer je omhoog gaat met je linkerhand aan de loop om iets uit de lucht te schieten, dan gaat vannzelf je rechterhand ietsjes omlaag en vice versa. En daarom voelt inverted natuurlijker aan IMHO. Als je het meer ervaart als point en click (windows), dan is inverted not the way for you :)

• Pc123
  • Laatst online: 00:44
Ik speel ALTIJD zonder inverted mouse, als k dat aan zet raak ik dus echt helemaal niks meer.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op vrijdag 13 juli 2001 12:05 schreef Qloud het volgende:
Ik speel met mouse inverted. Stel dat je een echte rifle in je handen hebt (en je bent rechtshandig), wanneer je omhoog gaat met je linkerhand aan de loop om iets uit de lucht te schieten, dan gaat vannzelf je rechterhand ietsjes omlaag en vice versa. En daarom voelt inverted natuurlijker aan IMHO. Als je het meer ervaart als point en click (windows), dan is inverted not the way for you :)
Hmmm, zo'n verhaal wilde ik net gaan typen :)

• Johannes
  • Laatst online: 03-02 06:52
Op vrijdag 13 juli 2001 12:05 schreef Qloud het volgende:
Nou ja:
Smith&Wesson, the original point&click interface.
(C)Waxle

Maar ik speel ook altijd met mouse inverted. Ik ben gewoon zo begonnen, en ik ben er nooit meer van af gekomen, het is gewoon gewenning.

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik speel ook inverted, veel natuurlijker.
Daardoor onderscheid ik het verschil tussen het spelen van een game, en het point en klikken op je desktop.

Bovendien als je op je stoel zit, en je leunt achterover (muis naar achter), dan kijk je toch ook omhoog richting dak?

In een game wil ik realisme, en dan wil ik niet dat het iets wordt van een cursor plaatsen en klikken. Ik wil richten en schieten.

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

100% inverted mouse on, doe het al sinds de eerste fps die ik speelde en het voelt ook veel logischer/natuurlijker aan.

Verwijderd

ik speel zonder.
ik heb altijd in me hoofd zitten dat ik zeg maar die muis op het beeldscherm heb zitten en als je dan omhoog beweegt kijk je omhoog

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 22:10 schreef Metzie het volgende:
Ik speel ook met invert mouse aan.
Was ik gewend van terminal velocity (een soort flightsim) *knip
offtopic:
Terminal velocity roeleerd grote tijd :9

Verwijderd

Zonder invert, ik wil de 100+ score die ik altijd in instagib ctf haal niet kwijt *D
Bovendien: als ik het gewend zou zijn zou ik niet elk spel kunnen spelen, niet elk spel ondersteund da...

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 17:02

Copyman

Dode muis

Waarom hebben ze het eigenlijk bij alle spellen 'ingebouwd'? :? Slaat toch nergens op... (ik speel ook zonder touwens) :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Kiko
  • Laatst online: 13-02 19:47

Kiko

MOOH!!

ik speel zonder invert, werkt gewoon voor geeen meter bij mij

Slapende honden bijten niet

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb het altijd aan staan als ik het niet aan heb staan moet ik effe wennen en dan kan ik ook wel spelen maar ik heb het toch liever aan.

En ik zou ook wel eens willen weten hoe hebben mensen die UT spelen of Halflife enz hun naar voren en naar achter knopje enz zitten.

Ik speel altijd met w,s,a,d en niet met de pijltjestoetsen.

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
uit natuurlijk, shoot 'em ups zijn ruk met inverted muis aan

Verwijderd

Moi speelt zonder invert mouse iig. Heb'et wel eens geprobeert... raakte niemand... :D

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 16:37 schreef Raven_ het volgende:
Moi speelt zonder invert mouse iig. Heb'et wel eens geprobeert... raakte niemand... :D
me 2 .... :) :) >:)
Pagina: 1