dubbele mappen outlook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepblik
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-07 15:15
Hoi,

ik probeer een mail account toe te voegen aan outlook 2016 maar krijg dan elke keer dubbele folders

zo heb ik van de imap al een sent folder(hier komt van mijn telefoon en ipad de verzonden mails in te staan) maar er komt ook een verzonden items folder en hierin zet hij alle mails die ik dan via outlook verstuur

Ik wil dus dat alle mails via de sent map verstuurd worden zodat ik overal mijn verzonden mails kan lezen. Ik weet niet hoe ik dit moet veranderen. iemand enig idee?

bedankt voor de hulp alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Outlook wil standaard zijn eigen mappen gebruiken. Je moet dit aanpassen naar de mappen van de IMAP-server. Gaat het om een Gmail-account?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepblik
Ik had eerst Outlook 2013 en daar kon je mappen koppelen, deze functie zie ik niet in Outlook 2016

Het is geen Gmail account, het is van m'n eigen domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepblik
iemand nog een idee hoe dit gefixt kan worden? het is mij namelijk nog steeds niet gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:22

ArCadE

No banana available

Lijkt me te komen doordat je Engels en Nederlands door elkaar gebruikt. Als je Outlook gebruikt met de engelstalige mappen werkt het dan wel?

Er is een commandline optie op het om te zetten. Even google gebruiken.
Pagina: 1