mijn pc runt na herinstallatie van Windows 10 enorm traag. alles is traag, videos laden met moeite en games runnen super traag, games zoals overwatch halen maximaal 40Fps met super veel lag.
als ik taakbeheer open zie ik dat me processor snelheid continu op 0,77 Ghz blijft staan, hoeveel ik het systeem ook belast.
ik krijg het niet voor elkaar om het systeem sneller te laten runnen, voorheen was dit nooit een probleem en liep alles soepel zonder problemen, de enige recente verandering in de pc die gedaan is, is het vervangen van de voeding, van een 750 watt naar een 600 watt.
...
pc gegevens:
Motherboard : MSI Z170A M3 Gaming
CPU : Intel i5-6500 @3.20Ghz
Graphics card : MSI nvidia geforce GTX970 4GB DDR5
Memory : 2x Kingston 8GB DDR4-2133MHz
Power Supply : Sharkoon WPM Bronze 600W Modular ATX2.3
...
ik heb geprobeerd:
in de bios settings aan te passen, krijg het niet voor elkaar om aan de overclock settings iets te veranderen.
drivers geupdate en video drivers opnieuw geinstalleerd
windows updates laten doen
Intel Processor Diagnostic Tool gebruikt, alles test passed

hoop dat iemand me kan helpen ! indien meer informatie nodig is kan ik dit altijd verstrekken.
...
als ik taakbeheer open zie ik dat me processor snelheid continu op 0,77 Ghz blijft staan, hoeveel ik het systeem ook belast.
ik krijg het niet voor elkaar om het systeem sneller te laten runnen, voorheen was dit nooit een probleem en liep alles soepel zonder problemen, de enige recente verandering in de pc die gedaan is, is het vervangen van de voeding, van een 750 watt naar een 600 watt.
...
pc gegevens:
Motherboard : MSI Z170A M3 Gaming
CPU : Intel i5-6500 @3.20Ghz
Graphics card : MSI nvidia geforce GTX970 4GB DDR5
Memory : 2x Kingston 8GB DDR4-2133MHz
Power Supply : Sharkoon WPM Bronze 600W Modular ATX2.3
...
ik heb geprobeerd:
in de bios settings aan te passen, krijg het niet voor elkaar om aan de overclock settings iets te veranderen.
drivers geupdate en video drivers opnieuw geinstalleerd
windows updates laten doen
Intel Processor Diagnostic Tool gebruikt, alles test passed

hoop dat iemand me kan helpen ! indien meer informatie nodig is kan ik dit altijd verstrekken.
...