Turn it off and on again.
http://shop.multimeubel.nl/scripts/tooncat.php3?categorie=357
15 seconden zoeken met Google was genoeg
15 seconden zoeken met Google was genoeg
15 seconden wel wat lang
Turn it off and on again.
Verwijderd
Man hoeveel tijd kost het in godesnaam om ff een winkel in te lopenOp dinsdag 10 juli 2001 11:45 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ik heb een laptop gekocht maar ik wil daar natuurlijk wel een mooie tas om hebben waar kan je die voor niet teveel geld kopen ??????
Beetje lui? Ow ja ps: Knightrider is wel cool!
kijk hier maar:
http://www.casedirect.com/cgi-bin/sgdynamo.exe?CODIV=0101&HTNAME=compSub_notebook_cases.htm&UID=2001071006452222
veel plezier.
http://www.casedirect.com/cgi-bin/sgdynamo.exe?CODIV=0101&HTNAME=compSub_notebook_cases.htm&UID=2001071006452222
veel plezier.
Verwijderd
Ik ben bezig voor een lederwarenzaak met een webwinkel voor lederwaren en koffers/tassen. Samsonite heeft een antal mooie laptop tassen, Carlton ook. Prijzen tussen 100 en 200 piek, maar dan heb je wel zeer goede kwaliteit. Maargoed, de website is pas overmorgen online
kijk ff bij dynabyte daar heb je het zelfde merk tas volgensmij als Dell verkoopt en dats Targus volgensmij
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik stop de "mijne" (hij is van mijn werk) juist niet in zo'n laptoptas, omdat dan de kans dat je een klap in je nek krijgt en een ander er met je laptop vandoor gaat exponentieel toeneemt.
Mischien komt het omdat ik in amsterdam woont.
Ik stop hem in een gewone rugtas, die die van wat extra schuimrubber is voorzien.
Mischien komt het omdat ik in amsterdam woont.
Ik stop hem in een gewone rugtas, die die van wat extra schuimrubber is voorzien.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Verwijderd
dat van je laptop NIET in je laptoptas is wel een plan! nooit bij stilgestaan!
kijk wel goed welke tas je neemt, bij mij op school hadden ze laptop project met alles erop en eraan, ook een tas erbij! nou zitten er in die laptoptas blijkbaar (heb zelf niet aan dat project meegedaan) beschermings-platen die door anti-diefstal-detectie-poortjes NIET leuk gevonden worden! een vriend van mij kan niet de V&D inlopen zonder dat die poortjes afgaan!
moet je eerst tas leegmaken en laten zien dat hij NIKS gestolen heeft...
verder moet je kijken wat je allemaal meeneemt, zoals voeding, kabels, cd's, etc...
kijk wel goed welke tas je neemt, bij mij op school hadden ze laptop project met alles erop en eraan, ook een tas erbij! nou zitten er in die laptoptas blijkbaar (heb zelf niet aan dat project meegedaan) beschermings-platen die door anti-diefstal-detectie-poortjes NIET leuk gevonden worden! een vriend van mij kan niet de V&D inlopen zonder dat die poortjes afgaan!
verder moet je kijken wat je allemaal meeneemt, zoals voeding, kabels, cd's, etc...
Das irritant dat die piepdingetjes afgaanOp woensdag 11 juli 2001 11:43 schreef Eddo het volgende:
dat van je laptop NIET in je laptoptas is wel een plan! nooit bij stilgestaan!
ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlij
It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
Ik heb mijn Laptop tas gekocht bij Pc Vergelijk toen ik daar mijn laptop kocht.
Pc Vergelijk verkoopt Targus notebooktassen. Ze staan alleen niet op hun site. Dus dan moet je effe bellen.
Pc Vergelijk verkoopt Targus notebooktassen. Ze staan alleen niet op hun site. Dus dan moet je effe bellen.
Pagina: 1